Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Forum vrienden 😉 Zijn jullie klaar … we gaan een nieuwe app testen 👊🏽 De eerste versie van onze Home Optimizer app is klaar en we rekenen op jullie feedback om later eventueel nog wat aanpassingen te doen. BELANGRIJK: Om deze app te kunnen gebruiken moet je: 1) Over een Android smartphone of tablet beschikken 2) Thuis een Proximus internet (vaste lijn) hebben 3) Geconnecteerd zijn via WiFi op het WiFi-2.4-xxxx netwerk Als je beschikt over bovestaande kan je • De kwaliteit van uw WiFi verbinding analyseren bij je thuis in 1 of meerdere kamers • De kwaliteit van uw WiFi verbeteren door door het optimale WiFi kanaal te kiezen, en dit door simpelweg op 1 toets te drukken • De snelheid van uw WiFi verbinding meten met behulp van een speedtest Deze app is gratis en beschikbaar in België voor alle Android toestellen. Meld je aan met je MyProximus account om de voorgestelde verbeteringen uit te voeren (bijvoorbeeld beste WiFi kanaal te kiezen). Downloaden dan
Aan Proximus en Pay & Go, Mijn zoon heeft een Mobilus Full Control Pay & go-'abonnement'. Zijn pakket wordt steeds vernieuwd op de 28ste van elke maand. Hierin zitten 120 belminuten en 1G data en onbeperkt smssen. Sinds vorige week, begin november, kan hij niet meer bellen of internet gebruiken. Hij krijgt steeds de melding dat zijn krediet op is. Dit is echter absoluut niet het geval, want hij heeft slechts 2 keer 1 minuut gebeld?! Vorige week maandag heb ik gebeld naar proximus, maar zij wisten me na een half uur te vertellen dat ik hiervoor naar de Pay&go-diensten moest bellen. Woensdag ben ik na een lange wachttijd, dan 55 minuten met hen aan de lijn geweest, en ben ik verder doorgeschakeld naar de technische dienst. Daar werd ook met verschillende mensen samen gezocht naar een mogelijke oorzaak om het probleem te kunnen oplossen, want ze bevestigden dat er inderdaad een probleem was, maar ze konden hiervoor geen enkele oplossing aanreiken. Zij op hun beurt stuurden
Beste, Wilde 5ooo punten via internet ruilen voor 25€ belwaarde pay&go voor mijn echtgenote . Dit 2x en kreeg telkens een mail dat er een technische fout was en de punten terug. Heb toen met mijn gsm geprobeerd maar nu zou dit op mijn gsm staan waar ik niets terug vind . Heb zelf een abb. van 20€ wat ik niet op krijg . Ben er dus niets mee , de punten zijn wel verwijderd . Kan ik die terug krijgen ? Kan niemand aan lijn van premiumclub via proximus.
Hallo ik ben net nieuwe klant bij proximus. Tuttimus tv internet vaste lijn en 4 gsm abonnementen inbegrepen. Nu zie ik dat je een tv kan krijgen aan verminderde prijs voor nieuwe klanten vanaf maandag. Ze hebben bij mij alles komen installeren op do 9 november. Had nog gevraagd of er promoties aan kwamen ze zeiden me van niet. En een week later zie je dit! ik kon wel een week wachten hoor, ik ben nu wel sterk ontgoocheld dat ik daar nu geen kans van maak.
onze modem (bbox3) was al enkele maanden (lees: al van voor de zomer) raar aan het doen. De wifi verbinding viel regelmatig uit, gaf melding dat het paswoord niet correct was, kon niet opnieuw verbinden ed... In het begin zelden maar het nam naar mate van tijd toe. Ik ben iemand die nogal mijn plan trekt. Als de wifi het niet doet, dan gebruiken we maar een lan-verbinding of surfen we via het fon-netwerk. Die deden het nog perfect. Na een tijdje begonnen deze ook meer en meer weg te vallen dat het hoog tijd was om proximus in te lichten (ik had dat enkele weken al gedaan maar moest eens resetten en dan weer even aanzien). Uiteindelijk neem ik de telefoon om naar proximus te bellen. De telefoon deed het niet. Mooi totaalpakketje. Telefoon doet het niet, modem stuk en digibox (v4) hopeloos verouderd en harde schijf 18% beschikbaar als alle opnames gewist zijn. Ze zouden een technieker langssturen tussen 8 en 12. Om 14 u komt die man er eindelijk door (geen probleem mee want ik wee
Hallo, Heb sedert enkele weke priblemen met de windows 10 app van proximus tv. Hij wou niet updateb. Dus dacht ik verwkjder die en download de app opnieuw. Maar de app wil nu niet meer downloaden. Staat al uren downloaden maar er gebeurt niks. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik zit vandaag te wachten tot middernacht tot m'n abbonement wordt geactiveerd maar ik heb gemerkt dat er storingen zijn op proximus servers die t.e.m. 4u 's ochtends kan lopen. Wordt m'n abbonement dan toch nog op middernacht geactiveerd of gebeurt dat dan ook later ?
3 weken geleden worden we als vaste klant ong. 10 jaar met de melding dat we een korting aangeboden krijgen van 20% en véél meer data (dit voor 6 nummers van ons bedrijf). Ik zeg: Kan u mij dit per email doorsturen zodat ik dit kan bekijken en bevestigen. Natuurlijk krijg je geen email. Ze passen alles aan zonder ons medeweten en alles werkt niet meer (bizz-switch zakelijk nummer onbereikbaar voor dagen, moeilijk als u klanten u niet meer kunnen bereiken en iedereen ziet natuurlijk je privénummer. We vragen om alles terug recht te zetten en daar gaat toch wel een weekje over...... We proberen nog eens te genieten van de kortingen en alles loopt weer mis. Nu vragen we na 20H te bellen met de medewerkers van proximus toch wel een compensatie. Zegt die persoon tegen mij "schrijf een brief"....... Wij gaat onze verloren klanten betalen en al de verloren werkuren. Die 7,00 € die ze aanbieden vind ik toch wat weinig. Ik ga een factuurtje sturen naar Brussel........ Graag uw reactie. MVG, M
Pfft dan zetj €70 op je pre-paid pay&go kaart om Assassin's Creed Origins te kopen omdat het zo wel makkelijker leek, blijkt het dat je met M-Pay niet hoger dan €50 kan. Echt blij dak was met die oerdomme fout :l Kheb uiteindelyk proximus gebeld om info en diezelfde info aan een andere medewerker gevraagd just in case. Als je van Pre-paid naar abonnement gaat zonder limiet, zou ik kunnen met die €70 belkrediet dat op m'n rekening staat alsnog dat spel kopen !! Het enige wat 'k er voor moest overhebben was een beetje geduld en €16. Na 2 dagen komt m'n abonnement dan eindelyk aan op mn gsm, dus ik als de bliksem op xbox live naar de store en quess what ? 't lukt nog niet 😕 Proximus heeft jammer genoeg de dag dak mn abonnement kreeg last gehad van storingen en dat kan daardoor zijn dat'k m'n abonnement met limiet kreeg. Nu ja door die storing moet ik dan nogki 3-4 dagen wachtn tegen dat'k m'n favo game kan spelen. This suuuuuuuux heavilyy :c
Hi Can anyone help me in finding the best solution for corporate business email needs. I heard that Google apps is great and offer best features with high redundancy and reliability . Cost seems to be concern here ? How about Zimbra and Exchange ? Infact Exchange has the highest share but is not ready off the shelf? Thanks I didn't find the right solution from the internet. References: https://www.go4hosting.in/forum/viewtopic.php?f=7&t=23193 whiteboard animation
Hello all, Looking to replace my android phone and have heard good things about Honor 9, and Oneplus5. Anybody own one or can recommend affordable alternatives to Galaxy 7/8 and other android flagships? Thanks I didn't find the right solution from the internet. References: http://www.bikeradar.com/forums/viewtopic.php?t=13085090 product launch
Ik ben een abonnement aan gegaan omdat ik €70 op m'n pre-paid kaart had gezet omdat'k dacht een nieuwe xbox game te kopen ('t luktte 2 keer eerder en ik wist toen nog nie van het €50 limiet) maar een paar medewerkers van proximus zeiden me dat als ik voor Mobilus zou gaan, ik wel die game zou kunnen kopen. Nu heb ik m'n abonnement, maar de optie voor die game te kopen is nog altijd niet beschikbaar :/ 'k ben toch nie in't zak gezet hoop'k
Ik heb nu 57 mbps met de kabel maar de installateur zei dat dit omhoog zal gaan. Is dit waar want ik betaal voor 100 mbps, begrijp wel dat daar een verlies op zit maar 40 mbps is veel niet ?
krijg geen toegang meer tot mijn mailbox @belgacom.net!! vragen me om nieuw paswoord in te stellen...kom er niet uit ben nog steeds klant bij proximus en is van 3 dagen geleden dat ik er niet meer uitgeraak.
Beste , ik ben van plan een smart tv te kopen maar ,kan je Proximus bekijken op een smart tv , dus via smart tv zonder decoder?
Beste Proximus Ik ben een rechtenstudent en ik en mijn ma zijn, (helaas in mijn ogen) al meer dan 12 jaar klant bij jullie. Gelukkig voor jullie is mijn ma een trouwe klant en wil ze niet overschakelen. Helaas is de maat te vol nu! Onder aansturen van mijn ma heb ik een nieuw abbonement aangesloten bij jullie van 24 maanden voor 30 EUR per maand + een Iphone 5S. De laatste drie maanden kreeg ik problemen met MyProximus omdat deze blijkbaar niet altijd up to date was en het soms 6uur tot een dag vertraging had. Resultaat? ik zat over mijn abbonement en moest 2 of 3 maanden tot wel 40 EUR betalen. Goed ik accepteerde dit omdat het deels mijn schuld was. Deze maand kreeg ik een factuur van 69.78 EUR, ik zat 8 EUR over mijn abbonement maar jullie rekenden (per ongeluk) 23 EUR te veel aan. Ik dacht dat dit een fout was en kon opgelost worden, dus belde ik jullie op. De eerste medewerker laten we zeggen persoon A, verzekerde me dat ik geen zorgen hoefde te hebben en dat hij een cre
Hallo, ik heb sinds 26 oktober JL. een nieuw tuttimuspakket. Nu zei men mij in het Proximuscenter bij de aanvraag dat mijn mobiele data van 1,5 Gb naar 3 Gb zou gaan, een verdubbeling dus. Echter tot vandaag heb ik die verdubbeling nog steeds niet gekregen. Heb al naar 080022800 gebeld en men zei dat er een case zou aangemaakt worden en dat dit na enkele dagen zou in orde gebracht worden. Tot heden..... Klantnummer : 617044772
Als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeef dan verspringt mijn scherm terug naar het login scherm. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn nochtans juist. Weet iemand hier raad mee ?
Al sedert deze morgen geen internet, telefonie, wifi en geen tv van Proximus, wanneer geraakt dit opgelost, regio 8953
Al sinds zeker 17u geen internet, tv. Geen info terug te vinden, buiten 'gekende ernstige storingen'.
Beste, ik heb enkele maanden geleden een tuttimus abonnement afgesloten incl. Netflix. Er werd meerdere malen gezegd dat ik een code ging toegestuurd krijgen iets dat tot op heden nog niet gebeurt is. Dat tot daar aan toe, maar hoe kan ik nu gebruik maken van Netflix via mijn televisie? Ik kan nergens inloggen... wat doe ik verkeerd?
De laatste dagen krijg ik soms meermaals per dag telefoon (vaste lijn) vanuit een callcenter in Indië. In gebrekkig Engels stelt men mij vragen over "property in Belgium". Ze wensen mijn leeftijd te weten, hoeveel ik verdien, etc., etc...... (zogezegd 4 vragen, maar uiteindelijk krijg je een vragenlijst van meer dan 10 voorgeschoteld.). Het betreft zo goed als waarschijnlijk een of andere vorm van oplichting (alhoewel mij niet duidelijk is wat ze erbij winnen). Probleem: zolang je hun de gevraagde informatie niet verschaft blijven ze je opbellen. Ik zou ze dan ook een koekje van eigen deeg willen geven en ze serieus hun tijd willen verdoen door met ze te sollen. Vraagje: als ik die "pesters" (bellen soms vóór 7 uur 's morgens) aan het lijntje wil houden, loop ik dan het risico een gepeperde telefoonrekening te krijgen van Proximus (zoals een collect call)? Voor alle duidelijkheid, het callcenter belt mij (maar ik bel hen NIET terug).
Proximus maakt het me moeilijk om mijn skynet e-mailadres te behouden. Bestaan imap.skynet.be en relay.skynet.be nog? Kan iemand mij precies zeggen wat ik overal moet invullen in Outlook a.u.b. ? En het paswoord, is dit het oude van skynet of een nieuw van proximus? Bedankt bij voorbaat voor elke vorm van hulp.
Wil inloggen op mijn Cloud app, maar krijg volgende melding. "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor...." Dit probleem stelt zich nu al twee dagen. Oplossingen? Reden?
Ik heb de voorbije maanden al zeker 5x een technieker over de vloer gehad (steeds iemand anders, met andere ideeën, die steeds de oplossingen van de collega's weglacht) nog steeds werkt mijn tv slecht (veel storing) heb ik geen of slecht wifi bereik. (momenteel helemaal geen wifi meer) Heel mijn huis staat nu al vol met wifi bridgen, plc wifi repeaters enz (heb haast geen stopcontact meer vrij 🙂 ) Bel ik vanochtend weer maar eens naar de storingen, zegt de eerste man aan de lijn dat hij inderdaad veel fouten bij de lijnmeting ontdekt, niet goed dus. Dan valt de lijn weg, dus bel ik terug, zegt die collega dat mijn lijn perfect is ????? dus technische dienst kan eigenlijk niet veel doen ??? (heb wel totaal geen wifi thuis, kan geen ip adres krijgen) meneer herstart de modem eens, steken de kabeltjes wel in ??? straks zou er terug een technieker komen, nu wel betalend ??? Waarom kan belgacom dit niet oplossen, sturen ze steeds andere mensen die betaald zijn per interventi
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.