Skip to main content
Beantwoord

Cloud - technisch probleem

  • November 15, 2017
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Wil inloggen op mijn Cloud app, maar krijg volgende melding. "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor...." Dit probleem stelt zich nu al twee dagen. Oplossingen? Reden?

Beste antwoord door RobrechtB

Katje kan je ons via privé bericht je login bezorgen van myproximus/cloud. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Wij vragen niet voor je wachtwoord maar voor je login. Zodat we dit kunnen laten na kijken.

Groeten,Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • November 15, 2017
Dag Katje,

kan je mij je login bezorgen? Dan kijk ik het even voor je na.

Groeten, Jimmy

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • November 15, 2017
Katje kan je ons via privé bericht je login bezorgen van myproximus/cloud. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Wij vragen niet voor je wachtwoord maar voor je login. Zodat we dit kunnen laten na kijken.

Groeten,Robrecht