3 weken geleden worden we als vaste klant ong. 10 jaar met de melding dat we een korting aangeboden krijgen van 20% en véél meer data (dit voor 6 nummers van ons bedrijf). Ik zeg: Kan u mij dit per email doorsturen zodat ik dit kan bekijken en bevestigen. Natuurlijk krijg je geen email. Ze passen alles aan zonder ons medeweten en alles werkt niet meer (bizz-switch zakelijk nummer onbereikbaar voor dagen, moeilijk als u klanten u niet meer kunnen bereiken en iedereen ziet natuurlijk je privénummer. We vragen om alles terug recht te zetten en daar gaat toch wel een weekje over...... We proberen nog eens te genieten van de kortingen en alles loopt weer mis. Nu vragen we na 20H te bellen met de medewerkers van proximus toch wel een compensatie. Zegt die persoon tegen mij "schrijf een brief"....... Wij gaat onze verloren klanten betalen en al de verloren werkuren. Die 7,00 € die ze aanbieden vind ik toch wat weinig. Ik ga een factuurtje sturen naar Brussel........ Graag uw reactie.
MVG,
Matt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.