Ik heb de voorbije maanden al zeker 5x een technieker over de vloer gehad (steeds iemand anders, met andere ideeën, die steeds de oplossingen van de collega's weglacht) nog steeds werkt mijn tv slecht (veel storing) heb ik geen of slecht wifi bereik. (momenteel helemaal geen wifi meer)
Heel mijn huis staat nu al vol met wifi bridgen, plc wifi repeaters enz (heb haast geen stopcontact meer vrij 🙂 )
Bel ik vanochtend weer maar eens naar de storingen, zegt de eerste man aan de lijn dat hij inderdaad veel fouten bij de lijnmeting ontdekt, niet goed dus. Dan valt de lijn weg, dus bel ik terug, zegt die collega dat mijn lijn perfect is ????? dus technische dienst kan eigenlijk niet veel doen ??? (heb wel totaal geen wifi thuis, kan geen ip adres krijgen) meneer herstart de modem eens, steken de kabeltjes wel in ???
straks zou er terug een technieker komen, nu wel betalend ???
Waarom kan belgacom dit niet oplossen, sturen ze steeds andere mensen die betaald zijn per interventie, dus na een half uur weg willen en niet de moeite nemen om het eventuele probleem echt op te lossen??? kan me niet voorstellen dat er nergens nog een bekwame technieker rondloopt.
Is mijn enige mogelijkheid om deftig internet thuis te hebben naar de concurrentie te gaan, dat kan toch niet de bedoeling zijn ?
ten einde raad, post ik hier mijn verhaal, heb ik nog hoop ? eigenlijk niet, maar ben van nature optimist.
Vraag
Na 5x technieker over de vloer nog steeds problemen wifi en belgacom TV
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.