Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Als ik een speedtest doe zit ik meestal rond de 11 Mbps wanneer ik de modem herstart heb ik een tijdje rond de 60 Mbps maar zakt dan terug naar 11. Is er geen mogelijkheid om de snelheid te verhogen, het moet geen 60 zijn maar graag meer als 11Mbps want dat is soms echt traag.
Vanavond vastgesteld dat Animal Planet in HD beschikbaar is op voorkeuzezender 98 en AB XPLORER op voorkeuzezender 88. Heb er anders geen communicatie over gevonden. Toch jammer dat PX niet pro-actief kan communiceren over het zenderaanbod. Ook niet als het positief nieuws is.
Iemand die bij proximus is waarvan de shareplay niet werkt? Ongeveer een twee jaar geleden konden anderen toetreden tot mijn shareplay en ik andersom ook, en toen had ik maar een upload van 3.5 en download van 35 mb max, nu heb ik alles al geprobeerd ik zit op een snelheid van 93 mb download en upload 10mb ik heb alle poorten openstaan ik heb zelfs ps4 in de modem als Dmz gezet en nog steeds wil dit niet lukken wat vrij irritant is en wat toch wel hoort te werken ik heb gezien dat nog anderen dit probleem ervaren dus aub kan iemand me helpen, ps; mijn firewall kan ik niet uitzetten maar wel op laag gezet. Mvg
Ik ben in het bezit van twee gsm toestellen. Gezien ik vrijwillig maatschappelijk werk doe , is het noodzakelijk dat je privé en werk gescheiden houd , zodoende was het noodzakelijk dat ik twee gsm’s had , beiden voorzien van een simkaart pay and go van proximus. Deze toestellen gebruik ik al jaren , en dit met en laadkaart , alwaar ik maandelijks 15 euro op plaatste. Op gegeven moment stond er op mijn laadkaarten en belkrediet van 118.90 euro op het nummer 0476628423, en op het ander toestel en belkrediet van 92,88 . Eind februari 2017, werd ik opgebeld van proximus en dit met de vraag of ik wist wat er op mijn laadkaarten stond van belkrediet. Ik antwoorde dat ik heel goed wist wat er op deze kaarten stond en vernoemde de sommen. De bediende van proximus waarschuwde mij dat het niet slim was om op deze wijze te werk te gaan, en melde mij dat er en nieuw systeem was en welke full controll noemde. Dit systeem hield in dat proximus maandelijks automatisch 14 euro op de kaart plaa
toen ik jaren geleden een internet abbonement nam bij , toen nog Belgacom , kreeg ik een gratis sim kaart om te gebruiken met een usb dongle in mijn laptop. onlangs heb ik deze simkaart ingeruild voor een recenter model , om te gebruiken in een tablet. nu vandaag wil ik deze gebruiken maar ze blijkt niet meer te werken en ik kan ook ze ook niet meer vinden in " my Proximus " weet er iemand iets meer ?
Momenteel gebruik ik OneDrive voor business en maar ik gebruik van de gratis domeinnaam gekoppeld aan mijn proximus business account. Wat gebeurt er met deze als ik verander van operator of provider ?? Hoelang kan ik deze nog gebruiken, en wat zijn de mogelijkheden ??
enkele maanden terug naar een proximus winkel geweest zeer goed bediend ..dacht ik ! nieuwe gsm gekocht de vraag kwam wenst u een verzekering ? wel die heb ik geen probleem dan zetten wij dat vlug in orde zodat uw nieuw toestel verzekerd blijft vriendelijk toch . NU gsm valt en is beschadigd vlug bellen naar lifeline .. sorry dit toestel is hier niet verzekerd maar geen probleem we zeggen uw verzekering op ! ja daar sta je dan 😖
Deze maand reeds 3x gebruik gemaakt van de proximus TV app op mijn smartphone. Dit voor ongeveer 3x 30 min. Het verbruik wordt echter in mindering gebracht van mijn 'surf nationaal en EU" ?? Verbruik 'surf - proximus TV app' staat nu nog op 0 en mijn surf nationaal is nu bijna volledig opgebruikt ???
Bij aankoop van een nieuwe herlaadkaart werd gemeld dat deze één jaar geldig blijft. Ne 1 maand bericht van Proximus dat ze moet opgeladen worden. Herladen voor € 25 en nu blijkt dat dit ook maar 1 maand geldig blijft. Op het toestel in de Proximus app staat echter geldig tot 18/11/2018??????
Heb per ongeluk favoriete app veranderd, en die staat nu op pending, kan ik deze dan terug veranderen?
Ik heb paar weken geleden Een wijziging gedaan ik had tv internet telefoon. Nu heb ik alleen tv internet, in het begin betaalde ik 65.85€ permaand Nu krijg ik factuur van 110€ waarom??? Ik zou ongeveel 50 of 55 euro permaand betalen omdat ik interner en tv heb Kan iemand mij zeggen wat er mis is?
Ik ben lid bij de gezinsbond en ik zou 10 procent korting genieten . Maar ik moet een voordeelcode hebben . Welke zou dit kunnen zijn of waar moet ik deze aanvragen ?
Hallo, Ik heb een galaxy A 5 gsm. Gisteren ging deze nog perfect. Deze ochtend was de batterij helemaal plat. Deze in ondertussen voor 40 % opgeladen, maar ik krijg de gsm niet meer opgezet. Ik blijf het scherm zien waar staat hoeveel hij oplaadt, maar verder gaat het niet. Wat kan ik hieraan doen ?
Dag, Ik heb per vergissing een betaling (verzekering) naar BE21 0960 1293 8003 gestuurd. Dit rekeningnummer werd door mijn bank (Belfius) herkend als een Proximus rekeningnummer. Is dit correct?
Waarom beyaal ik voor mijn tweede gsm nummer plots meer vanaf augustus? Voorwaarden begin contract 2 gsmnummers mobilus voor 14. Dan plots 1 voor 14 en 1 voor 15, 99?
Hallo, Onlangs ben ik overgestapt van een andere provider naar proximus. Ik probeer mijn IP-camera's nu teug te installeren maar dit lukt niet echt. De camera's zijn via utp-kabel aangesloten op de router ( sommige via een splitter). Als ik naar de instellingen van de router ga kijken ( via 192.168.1.1) dan zie ik de camera's staan. Er werd aan elke camera een adres toegekend ( bvb 192.168.1.24 ). Als ik dat adres ingeef terwijl ik op mijn eigen netwerk zit, dan kan ik de de camera bekijken. Maar ik wil ook mijn camera's van op afstand bekijken. Ik heb het IP-adres van mijn router kunnen achterhalen ( bvb 109.108.20.111 ). Ik heb via mijn proximus de poorten open gezet maar twijfel of ik alles goed ingebracht heb. Deze zaken heb ik ingevuld (poort is bvb 1501 ) Status : OK ( was standaard ingevuld ) Actief : Ja ( was standaard ingevuld ) Dienst : Geen ( was standaard ingevuld ) Protocol : TCP-UDP ( was standaard ingevuld ) Externe poort begin : 1501 Externe poort einde :
Wij hebben een tuttimus met 3 gsm abonnementen waarvan 1 abonnement met een toestel. Kan ik op 1 vande 2 andere gsm-nummers ook nog genieten van de huidige promotie van 9 euro voor een nieuwe gsm?
Sinds 2 dagen doet zich hetvolgende voor: In Zwitserland kan ik niet mobiel surfen of 4G activeren. In alle andere landen in Europa gaat dat wel. De instellingen staan ingesteld volgens instructies Hoe kan ik dit oplossen
2 verschillende iPhones gestart met het nieuwe abonnement smart15+ Full control. De activering iMessage en Facetime wil niet lukken. Startende berichten kan ik niet verzenden met mijn telefoonnummer, enkel met mijn emailadres kan ik de berichten starten. Heeft dit iets te maken met het 0,00€ saldo dat je bij dit soort abonnementen hebt? Ik krijg melding dat er kosten kunnen aangerekend worden voor de activering, maar de activering mislukt telkens.
Met mijn gespaarde premiumpunten heb ik steeds voor 3500 punten 5 kadofilms gekozen. Ik heb nu terug voldoende punten maar kan geen 5 kadofilms meer kiezen omdat er blijkbaar een limiet opstaat van 20 films. Waarom eigenlijk, dit sprak mij het meeste aan maar moet nu blijkbaar iets anders kiezen? ?
ik gebruik de app via wifi in een Bxl hospitaal en kan geen opnames bekijken ?
Als ik inlog op MyProximus en dan op My Premium Club klik, komt er bovenaan een balk: "We hebben je e-mailadres nodig om je op de hoogte te houden van je Premium Club -puntensaldo. Pas uw contactgegevens aan." Telkens als ik op de link in de balk klik kan ik dan mijn email invullen. Maar telkens ik dan op "versturen" klik krijg ik nog een balk: Nu dit sleept al langer aan (2 jaar), heb hiervoor al de helpdesk gecontacteerd maar die blijken ook niet te kunnen helpen. Wat ik nu doe als tijdelijke oplossing is mijn saldo altijd doorsturen naar een andere gebruiker, met die gebruiker inloggen, en zo bestellen. Wat zodra in de toekomst niet meer zal lukken aangezien deze andere gebruiker zal stoppen met Proximus diensten. Het probleem blijft ongeacht welke browser ik gebruik (Chrome, Firefox, Edge of IE), zelfs momenteel in Linux (elementary OS) werkt het niet. Het helpt ook niet als ik andere emails gebruik (ook niet een tijdelijke email als test). Volgens mij zit h
Hoe maak je een privebericht op?
Vorige week een nieuw gsm-abonnement geactiveerd binnen m'n Pack. Daarbij duidelijk gevraagd of ik het gsm-nummer kon kiezen, niet omdat ik een of ander speciaal (makkelijk) nummer wil maar wel om te kunnen aansluiten bij een ander, bestaand nummer. Geen probleem zei men, op het moment zelf kon de operator het nummer nog niet zien, maar ik kon gewoon terugbellen na ontvangst van de simkaart om het te laten wijzigen. Dat ging ook gewoon: ik kon het gewenste nummer zeggen, het bleek vrij, en het zou snel geactiveerd worden. Tot daar allemaal geen probleem. Vandaag krijg ik echter een mailtje (op het e-mailadres van m'n oude ISP dan nog, gelukkig werkt dat nog!) dat het niet mogelijk is het nummer te kiezen... en dat ik contact kan opnemen met de klantendienst als ik toch het nummer wil wijzigen (wat is het nu?!). Ik dus nog maar eens bellen, waar de operator zegt dat ik niet het nummer kan kiezen maar wel de laatste twee cijfers (huh??). Ik dring aan dat er mij heel duide
Ik begin er een beetje horendol van te worden, opnames die verdwijnen zonder aanleiding. Vooral serie-opnames schijnen hier gevoelig voor te zijn, of daarbij valt het in ieder geval meer op. Het maakt niet uit of je ze al gezien hebt of niet, maakt ook niet uit of ze nog meer dan een maand zouden moeten beschikbaar zijn. Zo rond het moment dat er een aflevering of 15 van één serie opgenomen is beginnen de vodden, voor zover ik kan zien. En veel series hebben meer dan 20 afleveringen per seizoen. Het is zelf al voorgekomen met opnames die ik langer bewaard had! En er was nog meer dan de helft plaats beschikbaar op de server, dus het is niet dat ze opgeruimd worden om plaats te maken. Nu vráág ik je. Beauty and the Beast op Vijf is er super gevoelig voor. Daar is het al drie keer voorgekomen dat er een aflevering of twee elke paar dagen verdwijnt. Gelukkig dat dat heruitgezonden wordt want ik ben weeral het seizoenseinde kwijt. Maar ook bij Da Vinci's Demons op Fox heeft het me al
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.