2 verschillende iPhones gestart met het nieuwe abonnement smart15+ Full control. De activering iMessage en Facetime wil niet lukken. Startende berichten kan ik niet verzenden met mijn telefoonnummer, enkel met mijn emailadres kan ik de berichten starten.
Heeft dit iets te maken met het 0,00€ saldo dat je bij dit soort abonnementen hebt? Ik krijg melding dat er kosten kunnen aangerekend worden voor de activering, maar de activering mislukt telkens.
Beantwoord
Activering iMessage met abonnement smart 15+ Full controll
Beste antwoord door Geert123
Probleem is opgelost. iMessage en Facetime konden worden geactiveerd. En nu hebben we de keuze om startende berichten te verzenden met het emailadres of gsm nr. De boosdoener is full controll abonnement van Proximus dat niet toelaat sms te verzenden naar amerikaanse diensten (is nodig voor activatie). Ik heb paar euro's opgeladen via herlaadfunctie, Facetime en Berichten uit/aan gezet, en de activering lukte meteen. (en 0,50€ belwaarde eraf voor het activerings smsje naar Amerika)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.