Skip to main content
Beantwoord

Snelheid download

  • November 19, 2017
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Als ik een speedtest doe zit ik meestal rond de 11 Mbps wanneer ik de modem herstart heb ik een tijdje rond de 60 Mbps maar zakt dan terug naar 11. Is er geen mogelijkheid om de snelheid te verhogen, het moet geen 60 zijn maar graag meer als 11Mbps want dat is soms echt traag.

Beste antwoord door ThomasP

jerry_06, ik heb je verbinding gecontroleerd maar tot op de bbox zie ik een perfect signaal. Hoe ben je verbonden? Is dit draadloos of met kabel? Gebruik je de WiFi 2.4 of 5.0? Wanneer de verbinding draadloos is, is deze verbinding vermoedelijk gestoord? Dit kan een aantal redenen hebben. Probeer eerst eens of je het probleem hebt op beide wifi netwerken. (in sommige gevallen zal je de 5.0 niet zien, je toestel moet namelijk compatibel zijn). Probeer ook eens te testen wanneer verbonden met een kabel. Dit geeft namelijk altijd het snelste en meest accurate resultaat.

Kijk hierna op deze pagina voor enkele tips hoe je je wifi verbinding kan verbeteren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 19, 2017
he zou kunnen dat je op een repair profiel valt om één of andere reden, hen je iets aan de binnenhuis installatie veranderd mss, bv. ergens een telefoon aangesloten of ergens op een andere plaats aangesloten!

Dan kan je het via dit nummer 0800 22424 terug op je normaal profiel laten zetten, mits je lijn het aan kan.
Als volgt:
- Bel 0800 22424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
- Wacht tot gans op het einde van het bericht, en sluit dan pas af.
- na enkele minuten, zal je lijn gedeconnecteerd worden.

Indien dit niet lukt dan toch best de helpdesk opbellen: 0800 22 800

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2017
Bedankt voor je antwoord. Aan de installatie niet echt iets veranderd en een vaste lijn hebben we niet.
Heb de test laten doen en voorlopig toch een snelle verbinding.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 20, 2017
jerry_06, ik heb je verbinding gecontroleerd maar tot op de bbox zie ik een perfect signaal. Hoe ben je verbonden? Is dit draadloos of met kabel? Gebruik je de WiFi 2.4 of 5.0? Wanneer de verbinding draadloos is, is deze verbinding vermoedelijk gestoord? Dit kan een aantal redenen hebben. Probeer eerst eens of je het probleem hebt op beide wifi netwerken. (in sommige gevallen zal je de 5.0 niet zien, je toestel moet namelijk compatibel zijn). Probeer ook eens te testen wanneer verbonden met een kabel. Dit geeft namelijk altijd het snelste en meest accurate resultaat.

Kijk hierna op deze pagina voor enkele tips hoe je je wifi verbinding kan verbeteren.