Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
is dit zo moeilijk om iets op te lossen als het gaat om punten over te zetten naar een nummer waar ik voor betaal maar is nr van mn dochter waarvan de punten op mijn account komen.ik heb in het totaal al 3 dagen ervoor gebeld en in het totaal al 1u49 minuten aan de telefoon gehangen.en dus maar claims opstellen en er is niemand die iets kan. probleem:ik kan het nr van mn dochter niet aanklikken voor het overzetten van de punten van premiumclub. conclusie:werken daar ombekwaame mensen die daar maar wat uit hun mouw schudden.
Sinds vrijdag 22 december 2018 heeft mijn moeder geen verbinding meer met Proximus. Hierdoor kan zijn geen gebruik meer maken van haar TV, internet en telefoon. Voor een alleenstaande vrouw van 74 jaar is dit zeer vervelend op deze feestdagen. En ik kan sinds zaterdagmorgen niemand van Proximus rechtstreeks contacteren. Enkel een bandje dat mededeeld dat er technische storingen zijn tot 29 december. Als dat de snelste service is van Proximus, dan stel ik mij daar wel vragen bij.
Hallo, Het lukt niet meer om de tv app te gebruiken. Na het ingeven van onze gegevens, krijgen we steeds de inlog pagina opnieuw te zien. Kunnen jullie mij helpen aub ? Alvast bedankt
Gisteren begonnen de storingen maar was redelijk. Vandaag ongeveer om de 8 minuten geen proximus tv en wifi voor een aantal minuten. Alles al 3 maal uitgetrokken en heropgestart. Geen verandering. Gans de dag geen Netflix. Ben het nu wel kotsbeu!!! Vorige maand ook al 27 keer klantendienst gebeld voor verschillende problemen. Bijna geen enkele kan een deftig antwoord geven. Vandaag klantendienst niet beschikbaar ... wanneer gaan jullie eens toegeven dat er serieuze problemen zijn en eens een deftige oplossing zoeken en de mensen van de klantendienst een deftige opleiding geven?! Ben al jaar en dag klant maar zo blijft het echt niet duren!!!
Heb regelmatig problemen met proximus tv op mijn laptop via elke browser die volgens proximus daarvoor geschikt is. Ik kan inloggen maar als ik dat een programma wil bekijken lukt dit niet of als het lukt stopt hij na een korte tijd. Hoe kan ik dit verhelpen?
De programmatie van the legacy, de voorlaatste aflevering, op NPO2, staat nog niet op de tv gids, Het wordt uitgezonden op , maandag 25 december op NPO2, 23.50 uur Het staat ook vermeld op hun website De laatste staat wel al vermeld op 1 januari. Kunnen jullie dit eens nazien aub
Hoe moet ik in godsnaam proximus contacteren via email. Ik heb geen tijd om naar een winkel te gaan en daar eeuwen te wachten en bellen haat ik. In deze tijd van technologie is het zelfs niet mogelijk om een stomme email te zenden.
Onze telefoonlijn ligt sinds deze middag plat. Waarschijnlijk weeral door werken in de straat de afgelopen week. Kan dit asap opgelost worden?
wij hebben 120' dat we kunnen bellen. Blijkbaar zou dit reeds opgebruikt zijn. Kan iemand ons zeggen hoeveel per minuut we extra moeten betalen?
Beste, ik ben mijn gsm kwijt/gestolen in het buitenland. Graag wil ik zo snel mogelijk mijn simkaart+gsm blokkeren. Wie kan mij hierbij helpen? Bedankt.
In factuur van december wordt mij opnieuw huur voor een toestel aangerekend hoewel dit reeds geregeld was en mij in november €4,95 werd in min gebracht. Mag ik u vragen dit opnieuw te regelen en dit huurtoestel volledig te schrappen . ps. vandaag 51 minuten gewacht voor de klantendienst en nog geen antwoord
Plots is mijn GSM uitgevallen, net nu alle winkels sluiten. Kan je via MyProximus ook berichten ontvangen, eventueel verzenden? Alvast bedankt. Frederik
Betreft klantnr: 620724310 Vandaag weer een zoveelste ontdekking gedaan die waarschijnlijk ook niet klopt. Op mijn factuur zie ik dat ik moet betalen voor een tv applicatie die ik zelfs niet kan gebruiken (zie foto). Alsook is de tv aansluiting nog niet eens gebeurd. Ik word met de dag meer en meer geërgerd door al die dingen die niet kloppen!! Vraag je een Tuttimus abonnement met 10gb internet onbeperkt mobiel bellen en netflix aan en wat blijkt dat mijn mobiel abonnement gewoon een mobilis M abonnement is want ik heb maar 300min om te bellen en ongeveer 3GB internet (zie foto) dit komt op 26,99€ maandelijks terwijl ik dit niet eens gevraagd heb ik vroeg om het Tuttimus abonnement dat u ziet op de foto! Alsook zou ik 9 smsen verstuurt hebben naar het buitenland want hier is 3,60€ voor aangerekend waar ik niks vanaf weet.Dit begint enorm frustrerend te worden!! Ik ben een nieuwe klant heb nog niks anders dan moeten heen en weer bellen. Zelfs 2 weken geleden ging de technieker komen,ne
Dag Plots staan er in de linkerbovenhoek het volgende: ?> Dit is zeer klein en niet echt storend maar zou toch graag weten wat het is en hoe ik het weg doe?
Het kanaal blijft op 106, eender wat ik ingeef op de web interface van de modem. Serial Number CP1733VA49HZZZZ Software Version 10.A.0.I.BU Hardware Version A
Hallo, Kan er betaald worden met ecocheques in een proximus center?
Ik heb al weken geen geluid op de zenders tlc en animal planet. Heb alles al gereset, zonder succes. Nog iemand problemen of tips?
Hoi iedereen We hebben een appartement aan zee en hebben hier geen internet wel een Proximus FON waar we op zouden willen gaan met de ps4 voor online te spelen, maar als we proberen te verbinden lukt dit maar we geraken niet op de site voor de gebruikersnaam en passwoord in te geven. 2 jaar geleden werkte dit wel en nu opeens niet meer. Alvast bedankt
Het bekijken van opnames zou enkel mogelijk zijn met IE. Wat is hier de technische reden voor?
Gisteren (22 dec) Proximus TV nieuwsbrief ontvangen. Laatste topic in deze nieuwsbrief: "Nieuw op Proximus TV Een streepje klassieke muziek voor Kerst? Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110). Adembenemende opera’s, balletten en concerten en boeiende documentaires. Tip: Sounds like Christmas, 25 december om 10u05." Helaas vind ik deze nieuwe zender die zou zijn toegevoegd aan het basisaanbod niet terug in mijn Proximus TV tv-gids, hier is geen kanaal 110 terug te vinden, ook niet na het herstarten van mijn decoder. Weet er hier iemand meer over? Wordt deze zender in het basisaanbod actief vanaf bepaalde datum? Moet je daar iets speciaals voor doen? Alvast bedankt!
Ik moet elke week wel een keer alles terugopstarten voor de storing van mijn tv weg te kriijgen Is dit normaal bij proximus tv.
Wens alle PX medewerkers, Team, Moderators, Community Managers en alle forum gangers Prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2018.
De apps wannagogo en proximustv kan ik niet inloggen via log in gegevens van myproximus.myproximus lukt wel.Ook kan ik mijn gratis app niet naar facebook veranderen.ben wel maar 2 dagen klant.voor de rest werkt alles uitstekend. Groeten Maarten
Volgens de B-box3 Sagem tool heb ik een profiel van 85/30 Bij snelheidstest kom ik aan 77/4.6 heb een Pack Internet Comfort, waarom heb ik de hogere Uploadsnelheid niet?☹️
Referentie defect: 31973751 Betreft: klacht Geachte, Met deze wil ik melden helemaal niet tevreden te zijn met de oplossing die Proximus mij geboden heeft bij een defect aan mijn verbinding dat duurde van dinsdag 5 december t/m maandag 18 december. Chronologisch: - Op dinsdag 5 december ’s avonds meldde ik een defect aan mijn verbinding, Eandis had bij graafwerken de kabel geraakt van de telefoonaansluiting die bij mij naar binnen komt. Mijn melding werd geregistreerd onder de referentie 31973751. - Op woensdag 6 december kwam er een technieker van een onderaannemer van Proximus langs. Het euvel aan mijn aansluitingskabel was duidelijk te zien in de bouwput. De technieker heeft echter eerst getest aan het eindpunt van mijn binnen aansluiting, heeft de kabel gevolgd vanuit de garage tot aan mijn eindpunt, heeft gemeten vanuit de verdeelkast ergens in het centrum van de gemeente en kwam na 2 uur tot het besluit: het zal toch wel die geraakte kabel zijn die de probleme
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.