Skip to main content
Beantwoord

Elke week wel een storing

  • December 24, 2017
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Ik moet elke week wel een keer alles terugopstarten voor de storing van mijn tv weg te kriijgen
Is dit normaal bij proximus tv.

Beste antwoord door Martin

is wel wat frequent!
Is je decoder rechtstreeks verbonden met de bbox3 over een utp netwerkkabel want dit zorgt ook dikwijls voor problemen als je tussen de decoder en bbox werkt met draadloze oplossingen zoals powerlines bijvoorbeeld.
Als ze u bij proximus helpdesk 0800 22 800 niet kunnen echt helpen om dit probleem op te lossen dan zou ik eens beroep doen op een gratis happy house technieker om alles een na te komen kijken en dit kan je zelf ook aanvragen via deze link > http://proximus.be/happyhouse .
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • Antwoord
  • December 24, 2017
is wel wat frequent!
Is je decoder rechtstreeks verbonden met de bbox3 over een utp netwerkkabel want dit zorgt ook dikwijls voor problemen als je tussen de decoder en bbox werkt met draadloze oplossingen zoals powerlines bijvoorbeeld.
Als ze u bij proximus helpdesk 0800 22 800 niet kunnen echt helpen om dit probleem op te lossen dan zou ik eens beroep doen op een gratis happy house technieker om alles een na te komen kijken en dit kan je zelf ook aanvragen via deze link > http://proximus.be/happyhouse .