Skip to main content
Beantwoord

TV valt regelmatig uit


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 5 oktober 2016
Dag Pieter,

ik meet nochtans maar beperkt data verlies uit tussen bbox en decoder. Een mogelijke oplossing is alvast een omruiling van de decoder.

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 5 oktober 2016
Moet ik daarvoor geen nummer krijgen, of moet dit niet meer?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 5 oktober 2016
We kunnen via kiala een omruiling inplannen. Indien ik via privé je gsm nummer krijg en je me de k-code van een kiala punt in je buurt geeft (www.kiala.be) zorg ik dat je een nieuwe decoder ontvangt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 5 oktober 2016
Dit is doorgegeven. Je zal komende dagen een sms ontvangen eens het pakket is aangekomen op het kiala punt. Vergeet niet je oude decoder met stroomkabel mee te nemen in een dichtgeplakte doos.

MVG,

Wim

  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 5 oktober 2016
Wim,

Zit er bij deze decoder die door proximus opgestuurd wordt naar het kiala punt , een afstandsbediening bij, of moet je de oude afstandsbediening behouden en niet binnenbrengen in het kiala punt samen met de oude decoder en stroomadaptor.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 5 oktober 2016
Het is de bedoeling de oude opnieuw te gebruiken.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 6 oktober 2016
Maar is de afstandbediening van een V4 en een V5 niet verschillend?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 6 oktober 2016
Ja, maar ze zouden compatibel moeten zijn.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 10 oktober 2016
Wij hebben sinds vandaag onze nieuwe decoder (v5 compact). Ik heb deze rond 17u ingesteld en nu valt onze verbinding met de tv nog altijd weg. Blijkbaar zal de fout bij de bbox2 liggen. Ik heb nu ook via iemand gehoord (technieker die bij iemand geweest is) dat de bbox2 bij veel mensen problemen geeft. Ik hoop dat dit hier snel opgelost geraakt. Want anders hoop ik ook op een compensatie van jullie kant. Dit sleept nu al maanden aan. Verschillende programma's gemist, onderbroken, niet opgenomen, daar betaal ik niet voor.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 11 oktober 2016
Dag Pieter,

Ik ga eens een happy house technieker langssturen, hij zal je bbox vervangen en kan dan direct ook eens na kijken of hij nog iets ziet op je binnenistallatie die voor die verbrekingen kunnen zorgen. Kan je via privé bericht een paar datums laten weten wanneer je thuis kan zijn?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

Het Proximus team