Hallo
Sedert enkele weken hebben wij problemen met Proximus TV. Dit is begonnen nadat Proximus werken gedaan hebben in de buurt (vorige maand ongeveer).
We krijgen de melding geen signaal (zie bijlage), met enkel een knop OK op, als je op de knop OK klikt kom je op een pagina 'check connectivity'. Dit voert hij uit en dan begint de TV terug te spelen. Maar deze melding verschijnt dan iedere 5a10min.
Het probleem kan ik 'voor eventjes, een kleine week' verhelpen met een factory reset uit te voeren van de decoder, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb een V4 decoder in combinatie met een Bbox2, ligt dit aan de software (moet nog checken welke erop staat) of ligt het aan de decoder zelf? De verbinding tussen Bbox2 en V4 is met een kabel.
Ik heb via de MyProximus site al een lijntest laten uitvoeren, en daar zegt men dat er geen probleem is.
Pieter
Beantwoord
TV valt regelmatig uit
Beste antwoord door KimB
Heb je je kabel van de decoder al eens in een andere poort op de bbox gestoken? Het kan altijd zijn dat dat een slecht contact geeft.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.