Beantwoord

TV valt regelmatig uit



Toon eerste bericht

35 reacties

Nee, dit heb ik nog niet geprobeerd, ik zal het eens proberen. Indien je me niet meer hoort zal dat het probleem zijn waarschijnlijk.
Vandaag terug hetzelfde voor gehad. Dus netwerkkabel op een andere poort steken helpt niet.
Het is nu wel een tijdje geleden. Wat ik raar vind.

Proximus team, wat kan ik nog doen?
Of kan ik mijn decoder omruilen? En eventueel mijn. Bbox2 ook?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pieter, werkt het terug na een reset van de modem ? Dan weten we of het eerder de modem dan de decoder is die het probleem geeft. Mvg,RB
Reputatie 4
Badge +2
Of je hebt af en toe een slecht contact in de stekkers van je ethernetkabel !
@RobrechtB, de laatste keer heb ik enkel de decoder gereset. De volgende keer probeer ik eerst eens de modem te resetten en dan de decoder gewoon eventjes in standby zetten en terug aan zetten.

@Contron, ik denk van niet, want deze kabel beweegt niet, dus waarom zou hij dan ineens slecht contact geven?
Reputatie 4
Badge +2
Heb je je kabel van de decoder al eens in een andere poort op de bbox gestoken? Het kan altijd zijn dat dat een slecht contact geeft.

Als zelfs een poort, die helemaal niet kan bewegen, een slecht contact kan geven, kan een kabel dat ook.
door er lichtjes aan te bewegen kan je het ofwel veroorzaken ofwel tijdelijk oplossen !
Vorige week terug veel problemen, de dagen erna (zonder iets te doen) alles terug normaal.
Nu deze week terug problemen. Het begint tegen te steken, ook bij de opnames op HD loopt het soms niet goed, de helft van het programma kwijt of dergelijke.
Kan ik de decoder en bbox2 omruilen, voor een nieuw exemplaar?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Pieter,

Kan je ons laten weten welke programma's er niet gelukt zijn?

Mvg,

OdB
De programma's ncis en ncis new orleans (vier HD) van zondag zijn opgenomen op HDD, maar indien je er naar kijkt, gaat hij van ongeveer de eerste reclameblok naar de laatste reclameblok, dus je heb in feite niets van het programma gezien.
Nu is mijn vader naar canvas aan het kijken en om de 5min de foutmelding (screenshot zie eerste post) en als we gewoon op de button ok klikken is alles terug in orde.

Reageer