Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op Proximus TV app


Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Jelle, nu zou het moeten lukken.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

51 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 29 december 2016
Dag Stefanie,

het zou moeten gaan nu. Gebruik je myproximus login om aan te melden.

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 december 2016
Dag Wim, bedankt voor de snelle reactie maar het lukt nog steeds niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 29 december 2016
Het moet nochtans gaan. Welke login gebruik je precies en waar loopt het verkeerd?

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 december 2016
stefanie.louwagie@live.be. Nadat ik inlog en op ok druk.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 29 december 2016
kan je kijken of je nu kan inloggen

zone krijg je dan nog dezelfde melding ?

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 december 2016
Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Zelfs na opnieuw downloaden van de app.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 29 december 2016
krijg je deze melding zowel op de app als de site ?

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 29 december 2016
Deze melding krijg ik ook steeds

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 december 2016
Ja op allebei

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 29 december 2016
Je bent toch wel degelijk geconnecteerd op internet van proximus hé met beide toestellen?

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 december 2016
Ja. Op allebei. Als ik kijk op myproximus is tv nog niet geactiveerd maar dat is het wel.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 29 december 2016
Ik laat het verder nakijken en hou je op de hoogte.

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 december 2016
Ok dank je wel.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 29 december 2016
Probeer eens opnieuw?

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 29 december 2016
Het lukt. Hartelijk bedankt
🙂

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 29 december 2016
Goed nieuws! Graag gedaan 🙂

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 december 2016
Ik heb exact hetzelfde probleem. Hoe werd dit uiteindelijk opgelost?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 30 december 2016
Dag Clif,

Kan je mij even je klantnummer doorsturen via privébericht?

Dan bekijk ik dit even voor je.

Mvg,

Andy

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 december 2016
Zonet doorgestuurd

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 31 december 2016
Gisteren gebeld met klantendienst het zou komen omdat mijn tv nog niet geleverd is .Na levering zou alles werken . Raar toch dat je moet wachten op je tv voor je diensten werken ?

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 31 december 2016
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Grtz Fran

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 januari 2017
Beste,

Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 januari 2017
Beste,

Wij hebben ook het probleem met inloggen met de Tv app alsook de wanagogo app. "De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)
Krijg met wanagogo ongeveer dezelfde melding.
Wat is het probleem??

Mvg

Kim

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 1 januari 2017
Wachten jullie ook nog op de levering van de tv ? Klantendienst zegt me dat het daar aan ligt omdat er nog wat openstaat ivm levering . Jammer dat mijn zoon nu in de vakantie niet met de app van wannagogo kan spelen .

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 januari 2017
Hoi, wij hebben geen tv toestel in ons pack gekozen, maar wachten wel op toegang van wanagogo. Kinderen staan hier ook te popelen. Op site staat dat deze app na 24 uur beschikbaar is, maar onze installatie is op 28-12 gebeurt en nog steeds geen toegang