Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Bladzijde 1 / 3
Dag Stefanie,
het zou moeten gaan nu. Gebruik je myproximus login om aan te melden.
MVG,
Wim
het zou moeten gaan nu. Gebruik je myproximus login om aan te melden.
MVG,
Wim
kan je kijken of je nu kan inloggen
zone krijg je dan nog dezelfde melding ?
zone krijg je dan nog dezelfde melding ?
Steve_g, ik heb een kleine aanpassing gedaan waardoor de app nu zou moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Je bent toch wel degelijk geconnecteerd op internet van proximus hé met beide toestellen?
Ik laat het verder nakijken en hou je op de hoogte.
Probeer eens opnieuw?
Super nog en fijne dag verder! Mvg,Robrecht
Dag Luc,
Welke foutmelding krijg je dan? Kan je je nummer eens via privé bericht sturen? Dan kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Welke foutmelding krijg je dan? Kan je je nummer eens via privé bericht sturen? Dan kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Je account voor de proximus Tv app staat actief als ik hier kijk op je gmail adres.
Kan je het nog eens proberen en ook nog eens deze van de wanagogo app ? Mvg,Robrecht
Kan je het nog eens proberen en ook nog eens deze van de wanagogo app ? Mvg,Robrecht
Dag Kn, wanagogo staat actief als ik hier kijk. Als je op je tv kijkt kan er je op 2 manieren naar toe gaan. Via de shop of via zender 100 op de decoder. Lukt dit wel ?
Mvg,Robrecht
Mvg,Robrecht
Dag Pam,
Op je myproximus account is alleen je mobiele nummer actief.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Je kan je andere producten toevoegen zoals uitgelegged is op de bovenstaande link.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Op je myproximus account is alleen je mobiele nummer actief.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Je kan je andere producten toevoegen zoals uitgelegged is op de bovenstaande link.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Het stond nog niet geconfigureerd op je lijn, ik heb dat nu gedaan. Kan je het nog eens proberen? Normaal gezien zou het nu wel moeten lukken.
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
Graag gedaan, voor jou ook een prettig 2017!
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
fran56
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht
of je myproximuslogin ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht
of je myproximuslogin ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Dag Clif,
Kan je mij even je klantnummer doorsturen via privébericht?
Dan bekijk ik dit even voor je.
Mvg,
Andy
Kan je mij even je klantnummer doorsturen via privébericht?
Dan bekijk ik dit even voor je.
Mvg,
Andy
Heel graag gedaan hoor Fran. Beste wensen voor 2017!
Goed nieuws! Graag gedaan 🙂
En hier nog één met hetzelfde probleem.
Myproximus actief, zelfde inlog op de phone app, en...'please check whether the P tv app is activated...."
Nog geen tv actief..
Myproximus actief, zelfde inlog op de phone app, en...'please check whether the P tv app is activated...."
Nog geen tv actief..
krijg je deze melding zowel op de app als de site ?
Beste
Hier werkt de tv app ook niet op mijn smartphone. Krijg de login en dan de melding dat tv app niet actief is, dus de gekende foutmelding die hier al vaak is gezegd. Als ik ga kijken via myproximus staat er wel: Proximus TV applicatieG37 76 87 70
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
groeten
Hier werkt de tv app ook niet op mijn smartphone. Krijg de login en dan de melding dat tv app niet actief is, dus de gekende foutmelding die hier al vaak is gezegd. Als ik ga kijken via myproximus staat er wel: Proximus TV applicatieG37 76 87 70
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
groeten
Kim kan je mij ook helpen aub ?
Ik kom ook van Telenet 🙂
Ik kom ook van Telenet 🙂
hallo forum
Ik wilde toch eventjes vermelden dat ze me heel goed en duidelijk hebben geholpen
Dat mag ook eens vermeld worden.
Nogmaals bedank en beste wensen voor heel het team
ps: ik kom van telenet, wel ze mogen hier eens komen kijken en een voorbeeld aan nemen van hoe ze hun klanten kunnen helpen
Ik wilde toch eventjes vermelden dat ze me heel goed en duidelijk hebben geholpen
Dat mag ook eens vermeld worden.
Nogmaals bedank en beste wensen voor heel het team
ps: ik kom van telenet, wel ze mogen hier eens komen kijken en een voorbeeld aan nemen van hoe ze hun klanten kunnen helpen

Davy,
Kim is er momenteel niet maar ik wil je graag verder helpen, waar heb je nog problemen mee?
Stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Kim is er momenteel niet maar ik wil je graag verder helpen, waar heb je nog problemen mee?
Stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Ik heb ook het gevoel genegeerd te worden fran
hallo
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag gekregen !
betreffende mijn vraag over de tv app ?zie vorige bericht hier
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Grtz Fran
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag gekregen !
betreffende mijn vraag over de tv app ?zie vorige bericht hier
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Grtz Fran
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.