Beantwoord

Kan niet inloggen op Proximus TV app

  • 29 December 2016
  • 51 reacties
  • 1378 Bekeken

Reputatie 1
Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 19 August 2017, 14:10

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 7
Badge +4
kan je kijken of je nu kan inloggen

zone krijg je dan nog dezelfde melding ?
Reputatie 7
Badge +4
Je bent toch wel degelijk geconnecteerd op internet van proximus hé met beide toestellen?
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het verder nakijken en hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +4
Probeer eens opnieuw?
Reputatie 7
Badge +6
Steve_g, ik heb een kleine aanpassing gedaan waardoor de app nu zou moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Stefanie,

het zou moeten gaan nu. Gebruik je myproximus login om aan te melden.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +4
krijg je deze melding zowel op de app als de site ?
Reputatie 7
Badge +4
Goed nieuws! Graag gedaan 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Dag Clif,

Kan je mij even je klantnummer doorsturen via privébericht?

Dan bekijk ik dit even voor je.

Mvg,

Andy
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pam,

Op je myproximus account is alleen je mobiele nummer actief.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Je kan je andere producten toevoegen zoals uitgelegged is op de bovenstaande link.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kn, wanagogo staat actief als ik hier kijk. Als je op je tv kijkt kan er je op 2 manieren naar toe gaan. Via de shop of via zender 100 op de decoder. Lukt dit wel ?

Mvg,Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Je account voor de proximus Tv app staat actief als ik hier kijk op je gmail adres.

Kan je het nog eens proberen en ook nog eens deze van de wanagogo app ? Mvg,Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Super nog en fijne dag verder! Mvg,Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Dag Luc,

Welke foutmelding krijg je dan? Kan je je nummer eens via privé bericht sturen? Dan kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Reputatie 7
Badge +4
Het stond nog niet geconfigureerd op je lijn, ik heb dat nu gedaan. Kan je het nog eens proberen? Normaal gezien zou het nu wel moeten lukken.

Mvg,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan, voor jou ook een prettig 2017!

Mvg,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
fran56

kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht

of je myproximuslogin ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg

jonathan
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan hoor Fran. Beste wensen voor 2017!
En hier nog één met hetzelfde probleem.
Myproximus actief, zelfde inlog op de phone app, en...'please check whether the P tv app is activated...."
Nog geen tv actief..
Beste
Hier werkt de tv app ook niet op mijn smartphone. Krijg de login en dan de melding dat tv app niet actief is, dus de gekende foutmelding die hier al vaak is gezegd. Als ik ga kijken via myproximus staat er wel: Proximus TV applicatieG37 76 87 70
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen

groeten
Reputatie 1
Dag Wim, bedankt voor de snelle reactie maar het lukt nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +4
Het moet nochtans gaan. Welke login gebruik je precies en waar loopt het verkeerd?
Reputatie 1
stefanie.louwagie@live.be. Nadat ik inlog en op ok druk.

Reputatie 1
Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Zelfs na opnieuw downloaden van de app.
Deze melding krijg ik ook steeds

Reageer