Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Bladzijde 2 / 3
Dag Pam,
Op je myproximus account is alleen je mobiele nummer actief.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Je kan je andere producten toevoegen zoals uitgelegged is op de bovenstaande link.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Op je myproximus account is alleen je mobiele nummer actief.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Je kan je andere producten toevoegen zoals uitgelegged is op de bovenstaande link.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Dag Kn, wanagogo staat actief als ik hier kijk. Als je op je tv kijkt kan er je op 2 manieren naar toe gaan. Via de shop of via zender 100 op de decoder. Lukt dit wel ?
Mvg,Robrecht
Mvg,Robrecht
Dit lukt wel, het zijn de apps die niet lukken zowel wanagogo als die van proximus tv
Mvg
Kim
Mvg
Kim
Je account voor de proximus Tv app staat actief als ik hier kijk op je gmail adres.
Kan je het nog eens proberen en ook nog eens deze van de wanagogo app ? Mvg,Robrecht
Kan je het nog eens proberen en ook nog eens deze van de wanagogo app ? Mvg,Robrecht
Beste Robrecht,
Nu werken ze alle twee, dank u.
Mvg
Kim
Nu werken ze alle twee, dank u.
Mvg
Kim
Super nog en fijne dag verder! Mvg,Robrecht
Beste,
Wij zijn recentelijk (november 2016) overgestapt naar Proximus voor onze TV, Internet, vaste telefonie en mobiele diensten. Bij ons werkt de TV app ook niet. Wij hebben al verschillende malen met Proximus contact opgenomen, zonder succes. De technieker die voor de 2de maal bij ons langs kwam kon ons ook niet verder helpen.
Hoe kan dit opgelost worden?
mvg,
Luc
Wij zijn recentelijk (november 2016) overgestapt naar Proximus voor onze TV, Internet, vaste telefonie en mobiele diensten. Bij ons werkt de TV app ook niet. Wij hebben al verschillende malen met Proximus contact opgenomen, zonder succes. De technieker die voor de 2de maal bij ons langs kwam kon ons ook niet verder helpen.
Hoe kan dit opgelost worden?
mvg,
Luc
Dag Luc,
Welke foutmelding krijg je dan? Kan je je nummer eens via privé bericht sturen? Dan kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Welke foutmelding krijg je dan? Kan je je nummer eens via privé bericht sturen? Dan kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Beste Kim,
Heb het nummer doorgestuurd ia privé bericht. Ik heb exact hetzelfde probleem als Stefanie78. zie in dit forum
mvg,
luc
Heb het nummer doorgestuurd ia privé bericht. Ik heb exact hetzelfde probleem als Stefanie78. zie in dit forum
mvg,
luc
Het stond nog niet geconfigureerd op je lijn, ik heb dat nu gedaan. Kan je het nog eens proberen? Normaal gezien zou het nu wel moeten lukken.
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
Beste Kim,
Nu werkt het wel!
Alvast bedankt voor uw hulp en onze beste wensen voor 2017!!
mvg,
luc
Nu werkt het wel!
Alvast bedankt voor uw hulp en onze beste wensen voor 2017!!
mvg,
luc
Graag gedaan, voor jou ook een prettig 2017!
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
hallo
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag gekregen !
betreffende mijn vraag over de tv app ?zie vorige bericht hier
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Grtz Fran
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag gekregen !
betreffende mijn vraag over de tv app ?zie vorige bericht hier
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Grtz Fran
Ik heb ook het gevoel genegeerd te worden fran
fran56
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht
of je myproximuslogin ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht
of je myproximuslogin ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
hallo forum
Ik wilde toch eventjes vermelden dat ze me heel goed en duidelijk hebben geholpen
Dat mag ook eens vermeld worden.
Nogmaals bedank en beste wensen voor heel het team
ps: ik kom van telenet, wel ze mogen hier eens komen kijken en een voorbeeld aan nemen van hoe ze hun klanten kunnen helpen
Ik wilde toch eventjes vermelden dat ze me heel goed en duidelijk hebben geholpen
Dat mag ook eens vermeld worden.
Nogmaals bedank en beste wensen voor heel het team
ps: ik kom van telenet, wel ze mogen hier eens komen kijken en een voorbeeld aan nemen van hoe ze hun klanten kunnen helpen
Heel graag gedaan hoor Fran. Beste wensen voor 2017!
Kim kan je mij ook helpen aub ?
Ik kom ook van Telenet 🙂
Ik kom ook van Telenet 🙂
Davy,
Kim is er momenteel niet maar ik wil je graag verder helpen, waar heb je nog problemen mee?
Stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Kim is er momenteel niet maar ik wil je graag verder helpen, waar heb je nog problemen mee?
Stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Samuel dat heb ik al gedaan even terug zie link hierboven bij jonathandr . Groeten Davy
En hier nog één met hetzelfde probleem.
Myproximus actief, zelfde inlog op de phone app, en...'please check whether the P tv app is activated...."
Nog geen tv actief..
Myproximus actief, zelfde inlog op de phone app, en...'please check whether the P tv app is activated...."
Nog geen tv actief..
Ik heb ook hetzelfde probleem. Gewoon tv kijken kan al enkele weken, maar de TV app geeft de gekende foutmelding.
Steve_g, ik heb een kleine aanpassing gedaan waardoor de app nu zou moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Beste
Hier werkt de tv app ook niet op mijn smartphone. Krijg de login en dan de melding dat tv app niet actief is, dus de gekende foutmelding die hier al vaak is gezegd. Als ik ga kijken via myproximus staat er wel: Proximus TV applicatieG37 76 87 70
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
groeten
Hier werkt de tv app ook niet op mijn smartphone. Krijg de login en dan de melding dat tv app niet actief is, dus de gekende foutmelding die hier al vaak is gezegd. Als ik ga kijken via myproximus staat er wel: Proximus TV applicatieG37 76 87 70
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
groeten
Dag Jelle, nu zou het moeten lukken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.