Beantwoord

Pre-order Iphone 15 Pro Max white 256 GB

  • 12 October 2023
  • 112 reacties
  • 1702 Bekeken

Reputatie 1

Hey proximus,

ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?

Negeren jullie mijn bestelling?

Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?

 

Hoe kan bpost mij een antwoord geven?

Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.

icon

Beste antwoord door esgsel1 18 October 2023, 09:28

Bekijk origineel

112 reacties

Reputatie 4
Badge

@tina.b 

Wij begrijpen dat er problemen kunnen zijn, en we vinden het wachten niet erg. Maar het probleem is hoe klantenservice met ons omgaat, het is een standaard script geworden eenmaal ze horen dat we over de 15/Plus/Pro/Pro Max bezig zijn “we weten het niet” te antwoorden. Sommige geven als antwoord “Annuleer het dan” of chanteren zelfs met dat je het toch nergens anders ga vinden. Oké, vast zijn jullie het ook beu om te horen maar misschien minder pre-orders aannemen zou een beter start zijn voor volgend jaar. Wij willen gewoon de status weten of wanneer het geleverd zou worden, andere bedrijven melden wel bv. dat het nog 2-3 weken kan duren. Dit is al iets voor ons om te horen moest het van Proximus uit ook komen. En als we op de webshop elke dinsdag kijken is een van onze toestellen in voorraad en kunnen anderen bestellen, maar onze bestellingen als pre-orders worden niet geleverd. Dit maakt ons natuurlijk meer gefrustreerd! We hebben begrepen dat maandag/dinsdag er levering is en woensdag het dan wordt geleverd, waarschijnlijk is dit het systeem voor de afgelopen weken geweest. Vast zien jullie niet hoeveel toestellen er geleverd gaan worden of welke, maar ik nam contact op met Apple en ze zeiden dat Proximus/Apple zelf normaal kan volgen voor leveringen. Geen idee of het klopt aangezien je zegt dat jullie geen exacte timing krijgen maar we willen gewoon als klant beter communicatie ontvangen. 

Reputatie 5
Badge +1

@tina.b

nog n voorbeeld, gistere dinsdag kreeg  ik dit het script dat de agent moet aflezen alsof t een boekbespreking is, daags ervoor werd me nog gezegd 22/10 zie foto.


Hoe verwachten jullie dat mensen niet boos worden? De klagers zijn er weer horen we ze denken. Dat moetn jullie toch ook kotsbeu zijn. En icing on the cake onze links werken niet meer na 30 dagen dus weten we  nog minder als ervoor.  
De preorders hadden moeten afgesloten worden tijdig ipv duizenden onrealistische bestellingen te aanvaarden.  Maar omzet primeert hogerop en het werkend volk (alle klantendiensten/shops etc moeten de shit maar shovelen)…

Reputatie 3
Badge

@Elise1999

@sivaaaaa

@Kelvintjeuh

Blij om te horen dat jullie het gaan ontvangen, hopelijk is het morgen zo ver! Geniet ervan ☺️ Na lang wachten, is het jullie gegund

Eindelijk het mailtje waar we al zolang op wachten. Maar nooit bestel ik nog pre order via Pxm, vind het jammer dat ze te weinig informatie geven/krijgen. Wel fijn de korting die men kreeg als men hier pre order bestelde. Das wel het mooie eraan. En eindelijk is ie er bijna, hopelijk voor jullie ook heel binnenkort nu. Want dat wachten kan lang duren 

Reputatie 1

 Eindelijk 😎

 

Reputatie 5
Badge +1

Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

EINDELIJK! Als ik het morgen in handen heb ben ik de gelukkigste mens ter wereld.

Ga alvast mijn hoesjes en beschermglas van onder het stof halen 🥳🥹

Reputatie 1

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

We staan op hun wachtlijst :)

Op de stoute kids lijst van sinterklaas zeker 

Reputatie 1

Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲

Maar mijn besteld toestel stond gewoon op voorraad op de webshop van Proximus… Vanavond geen track and trace = annulatie toestel + abonnement. Genoeg is genoeg

Reputatie 5
Badge +1

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon 

@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten!  Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!

Reputatie 1

@Shamo @MasterChiefs1174 

Blij voor jullie .

Hier @Irmak401 wacht de zoon ook nog op net hetzelfde toestel als van jou.

Niks update niks mail triestig boel en geen enkele mod reageert 😡😡😡

@Elise1999

@sivaaaaa

@Kelvintjeuh

Blij om te horen dat jullie het gaan ontvangen, hopelijk is het morgen zo ver! Geniet ervan ☺️ Na lang wachten, is het jullie gegund

Eindelijk het mailtje waar we al zolang op wachten. Maar nooit bestel ik nog pre order via Pxm, vind het jammer dat ze te weinig informatie geven/krijgen. Wel fijn de korting die men kreeg als men hier pre order bestelde. Das wel het mooie eraan. En eindelijk is ie er bijna, hopelijk voor jullie ook heel binnenkort nu. Want dat wachten kan lang duren 

Heb een medewerker gehad die eerlijk zei om nooit nog via pre-order te bestellen. Al jaren is het hetzelfde probleem… dus ik doe het ook nooit meer!

Reputatie 2

To be honest …. zoveel grote upgrades is er ook niet maar dat is mijn mening. Tis dat mijn vrouw nog een IPhone 10 heeft en mijn 13 pro krijgt. Anders had ik ook nog 1-2 jaar gewacht.

Dus tot over 3-4 jaar strijders! 
Ik zal nog altijd pre-order met vertraging van 1 maand. Zolang de korting interessant is voor mij. 

Misschien een tip, koop geen iPhone met grote opslag. iCloud van 200GB is maar €2,99 per maand x12 per jaar. Voor mij is het wel handig omdat ik ook IPad en MacBook gebruik. 

Reputatie 4
Badge

@Jessica.h 

Heb ook geen mail ontvangen, maar wie weet volgende week… Laten we positief blijven, er zijn al veel die het deze week krijgen dus!

@WanPan 

Zelfde situatie bij mij,  mijn moeder haar gsm valt niet meer te repareren. (iPhone hun systeem om oudere models express kwaliteit etc. slechter te maken, ondanks ze rechtzaak hebben gehad) Daarom dat ik deze gsm dringend met pre-order had besteld omdat nog paar dagen terug gsm uitviel en niet wou opstarten na 2-3u dat ik ermee bezig zat.

 

Neem ook altijd een van de laagste opslag modellen, meestal zit alles op me macbook of op de iCloud. Maar denk niet dat ik binnen 2-3 jaar nog bij Proximus ga bestellen tenzij het in de winkel zelf is waar ik direct kan ophalen. Het wachten is geen probleem maar gewoon dat we geen communicatie ontvangen als klant, dat is gewoon iets dat ik mezelf niet meer ga aandoen.

Reputatie 4
Badge

@MasterChiefs1174 

Proximus works in mysterious ways…

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

Was er iemand anders thuis tenminste? Ze laten het toch niet zomaar in brievenbus pf tuin achter?😅 Maar geniet ervan!!

Eindelijk een mail van Bpost 

verwachte levertijd morgen 

iPhone 15 pro max natural titanium 256gb

Reputatie 5
Badge +1

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 

Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!

@esgsel1  @JaimeTjampens  we pray for u 🙏🏼

Reputatie 3

 

Reputatie 3
Badge

 

EINDELIJK!

Reputatie 5
Badge +1

EINDELIJK! Als ik het morgen in handen heb ben ik de gelukkigste mens ter wereld.

Ga alvast mijn hoesjes en beschermglas van onder het stof halen 🥳🥹


Ikke die nog altijd wacht 🫡 

Mss volgende week @Irmak401  🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Reputatie 7
Badge +3

@esgsel1 

ik stuur je bemerking door…

Excuses

Tina

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Hahahahahhahaha 

Reputatie 5
Badge +1

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon 

@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten!  Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!


bij wie heb jij klacht ingediend? Want das idd echt ni oke! Heb al 2x naar klantendienst gebeld en die hebben mij doorverwezen naar de shop waar ik mijn iPhone heb besteld omdat zij hier zogezegd verantwoordelijk voor zijn. 

Nee de logistiekepartner h essers is verantwoordeljjk voor deze flaters, zij verpakkken je gsm en je order en horen je juiste. bestelbon in je doos te steken en.niet van een ander persoon met naam adresr etc.

Ik heb bij test aankiop klacht ingediend. Als je geen lid bent kan je deombudsman mailen voor privacy schending en gdpr. 

Reageer