Beantwoord

Pre-order Iphone 15 Pro Max white 256 GB

  • 12 October 2023
  • 112 reacties
  • 1707 Bekeken


Toon eerste bericht

112 reacties

Reputatie 2

@WanPan

Neen… Jammer genoeg niet. Lijkt alsof het eeuwen gaat duren voor ik mijn iPhone ontvang

Schandalig jij had maar 1 dag later besteld. :/

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

Ik heb nog 2 dagen voor me link 😂

Use it wisely 🤣

Reputatie 5
Badge +1

@MasterChiefs1174

Misschien heb jij meer geluk dan, wie weet ontvang je vandaag een mail. Het stond inderdaad op voorraad.

@MasterChiefs1174  of ik of beide moeten toch iets ontvangen nu, want anders is er toch echt wel n bodemloze put die preorder zever…. 

Reputatie 5
Badge +1

en je graak niet meer op de wepshop

Had ik ook daarnet, zat in gesprek met Priscilla en opeens was de webshop weg hahahahahaha

Hahahaha the lord has mysterious ways

Reputatie 3

en je graak niet meer op de wepshop

Had ik ook daarnet, zat in gesprek met Priscilla en opeens was de webshop weg hahahahahaha

Hahahaha the lord has mysterious ways

tis blijkbaar storing ook mensen die internet enzo ebben 

Reputatie 5
Badge +1

Ik ook, but at what cost…

Agreed! Nooit meer !

Reputatie 4
Badge

@Shamo  @MasterChiefs1174 

Blij voor jullie!! Geniet ervan

Reputatie 4
Badge

Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Voor de €35 extra betaal je nog niet normaal gezien, toch? Allersinds als dat zo is kan je hun eens sturen

Reputatie 5
Badge +1

Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen dus moest ik het nog niet betalen. Die gaat met de GSM komen


Das nog een geluk dan, de wachtenden die een abo genomen hebben , hebben al de eerste faktuur gekregen maar nog geen gsm … 

 

Reputatie 5
Badge +1

Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen dus moest ik het nog niet betalen. Die gaat met de GSM komen


Das nog een geluk dan, de wachtenden die een abo genomen hebben , hebben al de eerste faktuur gekregen maar nog geen gsm … 

Zoals het hoort denk ik, je kan moeilijk betalen voor de €35 extra. Die van €20 (of welke je koos) begrijp ik nog, zeker als je abonnement al bezig was en je bv. internet etc. heb gebruikt maar dat van gsm. Ja, nee bedankt! 

Klopt maar ondertussen betalen die nieuwe klanten al hun 20 euro of meer aan hen ipv telenet, orange, of andere providers , en zolang die gsm er niet is begint die 24 maanden dataphone niet te lopen. Preorder is instant grote omzet en nieuwe klanten ….of die klanten tevreden zijn is n ander verhaal nest ce pas? 😏

Reputatie 2

@Shamo  @MasterChiefs1174 

Blij voor jullie!! Geniet ervan

Dank je , nu jij nog snel 🙏🏼🙏🏼

Net mijn Bpost mail ontvangen ,joepie!

hopelijk volgt de rest ook snel 

Reputatie 5
Badge +1

👀🥳🥳🥳

Reputatie 1

Hahah ik wacht nog altijd op mijn Pro Max white hahaha en track en trace werkt nog altijd niet. Heb gebeld en als antwoord als je niet kan wachten kan je het ook annuleren de volgende heeft gewoon de chat verlaten 😂😂 respect 0,00%

Reputatie 1

Ik denk het ook, als zij gewoon met Apple contact opnemen en ons iets zouden laten weten dan zullen de klanten ook niet zooooo kwaad zijn. 

Reputatie 5
Badge +1

@Masterchiefs444  max pro nat tit 256gb od franstalige forum  tracking gekregen besteld op 16/09👀

Reputatie 3

 

🥳👀🥳🥳🥳

@Shamo

Pas aan zodat haar adres weg is!🤝🏻

dankje

Reputatie 2

Ikke ook !!! Dus waarschijnlijk is het toch waar dat meeste levering deze week zou plaatsvinden.

@esgsel1 jij gaat het ook snel krijgen !!!

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

Ahw blij voor je!🥹 Welke had je, dezelfde als mij? 

Bij mij zei Priscilla dat het niet voor deze week was… Dus ga niet te veel hopen

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

is al iets, maar inderdaad wacht af tot je het in je handen hebt! Hopelijk staan ze dan morgen voor levering of vrijdag :)

Ja, geen idee wat ze deed erna was website plat dus. Maar denk misschien dat ik volgende week ertussen ga zitten, deze week heb ik niet zoveel hoop. Iedereen heeft intussen vandaag al mail gehad

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

Nooit meer maken we deze fout. Misschien tot volgend jaar 😂🤣

@Elise1999

Was ook ne grapje hahaha, never again!

Had het inderdaad door 😂

Reputatie 2

Hopelijk ben ik dan volgende week de gelukkige want ik heb nog geen Bpost mail mogen ontvangen. Wel heel blij voor degene die ze deze week mogen ontvangen. 

Reputatie 5
Badge +1

Hopelijk ben ik dan volgende week de gelukkige want ik heb nog geen Bpost mail mogen ontvangen. Wel heel blij voor degene die ze deze week mogen ontvangen. 

We duumen allemaal voor iedereen ! 🙏🏼🙏🏼🙏🏼tis wellerjes geweest stilaan 

Reputatie 3

me gsm is geleverd maar ben niet thuis dus om 12 uur eindluk mijn gsm

Reputatie 1

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Reageer