ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?
Negeren jullie mijn bestelling?
Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?
Hoe kan bpost mij een antwoord geven?
Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.
Wij begrijpen dat er problemen kunnen zijn, en we vinden het wachten niet erg. Maar het probleem is hoe klantenservice met ons omgaat, het is een standaard script geworden eenmaal ze horen dat we over de 15/Plus/Pro/Pro Max bezig zijn “we weten het niet” te antwoorden. Sommige geven als antwoord “Annuleer het dan” of chanteren zelfs met dat je het toch nergens anders ga vinden. Oké, vast zijn jullie het ook beu om te horen maar misschien minder pre-orders aannemen zou een beter start zijn voor volgend jaar. Wij willen gewoon de status weten of wanneer het geleverd zou worden, andere bedrijven melden wel bv. dat het nog 2-3 weken kan duren. Dit is al iets voor ons om te horen moest het van Proximus uit ook komen. En als we op de webshop elke dinsdag kijken is een van onze toestellen in voorraad en kunnen anderen bestellen, maar onze bestellingen als pre-orders worden niet geleverd. Dit maakt ons natuurlijk meer gefrustreerd! We hebben begrepen dat maandag/dinsdag er levering is en woensdag het dan wordt geleverd, waarschijnlijk is dit het systeem voor de afgelopen weken geweest. Vast zien jullie niet hoeveel toestellen er geleverd gaan worden of welke, maar ik nam contact op met Apple en ze zeiden dat Proximus/Apple zelf normaal kan volgen voor leveringen. Geen idee of het klopt aangezien je zegt dat jullie geen exacte timing krijgen maar we willen gewoon als klant beter communicatie ontvangen.
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Ooo wow, meen je dit nu ??
hier de zoon nog altijd geen nieuws
Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Ooo wow, meen je dit nu ??
hier de zoon nog altijd geen nieuws
Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Ooo wow, meen je dit nu ??
hier de zoon nog altijd geen nieuws
Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon
@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten! Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon
@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten! Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!
bij wie heb jij klacht ingediend? Want das idd echt ni oke! Heb al 2x naar klantendienst gebeld en die hebben mij doorverwezen naar de shop waar ik mijn iPhone heb besteld omdat zij hier zogezegd verantwoordelijk voor zijn.
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon
@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten! Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!
bij wie heb jij klacht ingediend? Want das idd echt ni oke! Heb al 2x naar klantendienst gebeld en die hebben mij doorverwezen naar de shop waar ik mijn iPhone heb besteld omdat zij hier zogezegd verantwoordelijk voor zijn.
Nee de logistiekepartner h essers is verantwoordeljjk voor deze flaters, zij verpakkken je gsm en je order en horen je juiste. bestelbon in je doos te steken en.niet van een ander persoon met naam adresr etc.
Ik heb bij test aankiop klacht ingediend. Als je geen lid bent kan je deombudsman mailen voor privacy schending en gdpr.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid