Skip to main content

Hey proximus,

ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?

Negeren jullie mijn bestelling?

Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?

 

Hoe kan bpost mij een antwoord geven?

Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.

Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 


Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 


Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen dus moest ik het nog niet betalen. Die gaat met de GSM komen

 


Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Voor de €35 extra betaal je nog niet normaal gezien, toch? Allersinds als dat zo is kan je hun eens sturen


Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen dus moest ik het nog niet betalen. Die gaat met de GSM komen


Das nog een geluk dan, de wachtenden die een abo genomen hebben , hebben al de eerste faktuur gekregen maar nog geen gsm … 

 


Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen dus moest ik het nog niet betalen. Die gaat met de GSM komen


Das nog een geluk dan, de wachtenden die een abo genomen hebben , hebben al de eerste faktuur gekregen maar nog geen gsm … 

Zoals het hoort denk ik, je kan moeilijk betalen voor de €35 extra. Die van €20 (of welke je koos) begrijp ik nog, zeker als je abonnement al bezig was en je bv. internet etc. heb gebruikt maar dat van gsm. Ja, nee bedankt! 


Leveringen van Pro Maxen zullen als een vd laatsten zijn. Ik wacht op de promax nat titanium 256 gb.

black en blauw zullen rond eind oktober zijn, wit en nat titanium helaas begin tot mid november. 

Dit tenziij Proximus effectief eerder levering krijgt wat twijfelachtig is, Apple is als laatste met de Pro maxen fabricatie begonnen.

Ik bestelde 15/09 en niets, bespaar je de tijd en moeite want je krijgt van niemand antwoord want ze weten zelf niets en je krijgt er alleen maar meer frustraties van. 

 

Ja helaas echt een teleurstelling.

Als nieuwe klant ben ik helemaal niet blij.

In november kon ik wel ook zonder pre order dat krijgen 😒 waarom dan preorderen


Abo genomen? Dan betaal je nu daar al voor, dat is de commerce 

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen dus moest ik het nog niet betalen. Die gaat met de GSM komen


Das nog een geluk dan, de wachtenden die een abo genomen hebben , hebben al de eerste faktuur gekregen maar nog geen gsm … 

Zoals het hoort denk ik, je kan moeilijk betalen voor de €35 extra. Die van €20 (of welke je koos) begrijp ik nog, zeker als je abonnement al bezig was en je bv. internet etc. heb gebruikt maar dat van gsm. Ja, nee bedankt! 

Klopt maar ondertussen betalen die nieuwe klanten al hun 20 euro of meer aan hen ipv telenet, orange, of andere providers , en zolang die gsm er niet is begint die 24 maanden dataphone niet te lopen. Preorder is instant grote omzet en nieuwe klanten ….of die klanten tevreden zijn is n ander verhaal nest ce pas? 😏


@Shamo 
Voor mij is hetzelfde aangezien ik al bij Proximus zat maar inderdaad voor nieuwe klanten… Dus zo zit je ook langer bij Proximus. Ergens wel slim, maar aan de ander kant raken ze wel klanten kwijt denk ik. Niet iedereen is zo geduldig


Ik denk het ook, als zij gewoon met Apple contact opnemen en ons iets zouden laten weten dan zullen de klanten ook niet zooooo kwaad zijn. 


@Irmak401 

En als Apple zelf ons geen exacte timing kan geven? maar belooft zo spoedig mogelijk in orde te brengen?

wij hebben niets liever dan dat alle bestelde toestellen binnenkomen zoals gevraagd en zo snel mogelijk geleverd… iedereen tevreden;.. helaas…

alle begrip voor jullie frustratie, maar het ligt buiten onze wil.

vriendelijke groeten

Tina


@tina.b 

Wij begrijpen dat er problemen kunnen zijn, en we vinden het wachten niet erg. Maar het probleem is hoe klantenservice met ons omgaat, het is een standaard script geworden eenmaal ze horen dat we over de 15/Plus/Pro/Pro Max bezig zijn “we weten het niet” te antwoorden. Sommige geven als antwoord “Annuleer het dan” of chanteren zelfs met dat je het toch nergens anders ga vinden. Oké, vast zijn jullie het ook beu om te horen maar misschien minder pre-orders aannemen zou een beter start zijn voor volgend jaar. Wij willen gewoon de status weten of wanneer het geleverd zou worden, andere bedrijven melden wel bv. dat het nog 2-3 weken kan duren. Dit is al iets voor ons om te horen moest het van Proximus uit ook komen. En als we op de webshop elke dinsdag kijken is een van onze toestellen in voorraad en kunnen anderen bestellen, maar onze bestellingen als pre-orders worden niet geleverd. Dit maakt ons natuurlijk meer gefrustreerd! We hebben begrepen dat maandag/dinsdag er levering is en woensdag het dan wordt geleverd, waarschijnlijk is dit het systeem voor de afgelopen weken geweest. Vast zien jullie niet hoeveel toestellen er geleverd gaan worden of welke, maar ik nam contact op met Apple en ze zeiden dat Proximus/Apple zelf normaal kan volgen voor leveringen. Geen idee of het klopt aangezien je zegt dat jullie geen exacte timing krijgen maar we willen gewoon als klant beter communicatie ontvangen. 


@esgsel1 

ik stuur je bemerking door…

Excuses

Tina


@tina.b 

Bijvoorbeeld:

Ik krijg gisteren te horen dat mijn toestel in voorraad is, gaat klaargemaakt worden voor venzending. Ik die dan blij is, hoop heeft ontvangen. Stuur ik vandaag een berichtje en krijg ik te horen dat de informatie niet klopt en ze me gewoon misleiden. Dit is ook frustrerend. Ik weet ook dat u er weinig aan kan doen, maar gewoon als ze ons iets betere communicatie zouden geven en proberen helpen ipv. ons ongeduldig te noemen of te adviseren om te annuleren. Ik ben al 4 jaar klant bij Proximus, mijn familie zit al 20 jaar zeker bij Proximus ook. Ik verwacht dan iets beter klantenservice dan “annuleer het” of “Wachten”, we zijn ook aan het wachten. We willen gewoon iets beter communicatie ontvangen en iets weten lijk “We krijgen volgende week een nieuwe voorraad binnen” is al iets beter dan we weten het niet aangezien we wekelijks wel zien dat Dinsdag er voorraad is op de webshop.


@tina.b

Bijvoorbeeld:

Ik krijg gisteren te horen dat mijn toestel in voorraad is, gaat klaargemaakt worden voor venzending. Ik die dan blij is, hoop heeft ontvangen. Stuur ik vandaag een berichtje en krijg ik te horen dat de informatie niet klopt en ze me gewoon misleiden. Dit is ook frustrerend. Ik weet ook dat u er weinig aan kan doen, maar gewoon als ze ons iets betere communicatie zouden geven en proberen helpen ipv. ons ongeduldig te noemen of te adviseren om te annuleren. Ik ben al 4 jaar klant bij Proximus, mijn familie zit al 20 jaar zeker bij Proximus ook. Ik verwacht dan iets beter klantenservice dan “annuleer het” of “Wachten”, we zijn ook aan het wachten. We willen gewoon iets beter communicatie ontvangen en iets weten lijk “We krijgen volgende week een nieuwe voorraad binnen” is al iets beter dan we weten het niet aangezien we wekelijks wel zien dat Dinsdag er voorraad is op de webshop.

Trouwens ik begreep niet waarom ze het in voorraad zetten op de website.

Dan moeten de mensen toch langer wachten aangezien de pre-orders zo gezegd als eerstes geleverd worden 😂


@tina.b

nog n voorbeeld, gistere dinsdag kreeg  ik dit het script dat de agent moet aflezen alsof t een boekbespreking is, daags ervoor werd me nog gezegd 22/10 zie foto.


Hoe verwachten jullie dat mensen niet boos worden? De klagers zijn er weer horen we ze denken. Dat moetn jullie toch ook kotsbeu zijn. En icing on the cake onze links werken niet meer na 30 dagen dus weten we  nog minder als ervoor.  
De preorders hadden moeten afgesloten worden tijdig ipv duizenden onrealistische bestellingen te aanvaarden.  Maar omzet primeert hogerop en het werkend volk (alle klantendiensten/shops etc moeten de shit maar shovelen)…


@Irmak401 

Ja, ze hebben een rare systeem geloof me.


@Shamo 

Ik heb nog 2 dagen voor me link 😂


@Shamo

Ik heb nog 2 dagen voor me link 😂

Use it wisely 🤣


en je graak niet meer op de wepshop


en je graak niet meer op de wepshop

Had ik ook daarnet, zat in gesprek met Priscilla en opeens was de webshop weg hahahahahaha


en je graak niet meer op de wepshop

Had ik ook daarnet, zat in gesprek met Priscilla en opeens was de webshop weg hahahahahaha

Hahahaha the lord has mysterious ways


en je graak niet meer op de wepshop

Had ik ook daarnet, zat in gesprek met Priscilla en opeens was de webshop weg hahahahahaha

Hahahaha the lord has mysterious ways

tis blijkbaar storing ook mensen die internet enzo ebben 


@sivaaaaa 

er is idd een serieuze panne, waardoor we niet meer in de systemen konden

Het begint zich eindelijk op te lossen :-)

groeten

Tina


@sivaaaaa

er is idd een serieuze panne, waardoor we niet meer in de systemen konden

Het begint zich eindelijk op te lossen :-)

groeten

Tina

dacht al wandt kan me besteling ook niet meer volgen


Reageer