Skip to main content

Hey proximus,

ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?

Negeren jullie mijn bestelling?

Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?

 

Hoe kan bpost mij een antwoord geven?

Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 


@MasterChiefs1174 

Proximus works in mysterious ways…


@MasterChiefs1174

Proximus works in mysterious ways…

Niet normaal dit !!


iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 

Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!


iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 

Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!

@esgsel1  @JaimeTjampens  we pray for u 🙏🏼


iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 

Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!

@esgsel1  @JaimeTjampens  we pray for u 🙏🏼

Ik hoop voor mijne zoon ,maar die hoort en weet van niks ,blij voor jullie toch 🙏


iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon 


iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon 

@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten!  Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!


iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon 

@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten!  Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!


bij wie heb jij klacht ingediend? Want das idd echt ni oke! Heb al 2x naar klantendienst gebeld en die hebben mij doorverwezen naar de shop waar ik mijn iPhone heb besteld omdat zij hier zogezegd verantwoordelijk voor zijn. 


iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Same here… mijn bestelbon stond ook op naam van iemand anders… en da moest dan een garantiebon voorstellen staat er onderaan de bon 

@Abarif Wtf nog iemand? Bel px en vraag je correcte bestelbon, je hebt deze idd nodig. En klacht maken vr gdpr privacy schending. Ik heb mijn bestelbon van iemand hier opt forum gekregen die men naam herkende. Ik had geen bon. Ik heb klacht vr privacyschending ingediend dit is niet ok. Als ik dit zou lappen op men werk vlieg ik buiten!  Gelukkig zijn we hier ook wat om mekaar te helpen en is er geen kwazd gebeurd maar das echt niet ok!


bij wie heb jij klacht ingediend? Want das idd echt ni oke! Heb al 2x naar klantendienst gebeld en die hebben mij doorverwezen naar de shop waar ik mijn iPhone heb besteld omdat zij hier zogezegd verantwoordelijk voor zijn. 

Nee de logistiekepartner h essers is verantwoordeljjk voor deze flaters, zij verpakkken je gsm en je order en horen je juiste. bestelbon in je doos te steken en.niet van een ander persoon met naam adresr etc.

Ik heb bij test aankiop klacht ingediend. Als je geen lid bent kan je deombudsman mailen voor privacy schending en gdpr. 


@WanPan

Neen… Jammer genoeg niet. Lijkt alsof het eeuwen gaat duren voor ik mijn iPhone ontvang

Schandalig jij had maar 1 dag later besteld. :/


 Eindelijk 😎

 


Reageer