Beantwoord

Pre-order Iphone 15 Pro Max white 256 GB

  • 12 October 2023
  • 112 reacties
  • 1704 Bekeken


Toon eerste bericht

112 reacties

Reputatie 1

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 

Reputatie 1

@MasterChiefs1174

Proximus works in mysterious ways…

Niet normaal dit !!

Reputatie 3
Badge

Hier is hij geleverd 

Reputatie 3

@sivaaaaa

Was er iemand anders thuis tenminste? Ze laten het toch niet zomaar in brievenbus pf tuin achter?😅 Maar geniet ervan!!

neen sta op opm adred mja oftwel hebben ze in me gang gezet omdke deur vergeten dicht gdn heb oftwel bij de gebuur inde brievenbus kan niet en tuin ook niet 

Reputatie 2

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 

Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!

Reputatie 3
Badge

 

Reputatie 5
Badge +1

Op her franse forum zijn er klanten die zonder te vragen terugbetaald gaan Worden. Na zolang wachten hop mailtje geld terug en sorry?  Shocked

 

Aan.de mods @tina.b , @Joel M 

Mogen we ons hier ook aan verwachten? 

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Betekent dit dan dat we ons gsm niet gaan krijgen?

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

Betekent dit dan dat we ons gsm niet gaan krijgen?

Dat kan wel eenz de case zijn ja hoop

van niet maar verschiet van niets.

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Beter is dat niet het geval, wat is dat voor een grap 😒 Krijgen we al amper communicatie en dan opeens ne mail met “het is geannuleerd doei” stel je voor

Reputatie 1

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Ooo wow, meen je dit nu ??

hier de zoon nog altijd geen nieuws 

Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, hopelijk is het volgende week aan jullie!

@esgsel1  @JaimeTjampens  we pray for u 🙏🏼

Ik hoop voor mijne zoon ,maar die hoort en weet van niks ,blij voor jullie toch 🙏

Reputatie 3

heb ontvangen gsm juist sta op mijn naam maar leveringbon verkeerd haha heb zogezecht 2 gsm da sta ook niet op mijn naam die leveringsbon

Reputatie 2

 

Hopelijk binnenkort voor mij ook. Wel blij voor u dat hij eindelijk is aangekomen 

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

Beter is dat niet het geval, wat is dat voor een grap 😒 Krijgen we al amper communicatie en dan opeens ne mail met “het is geannuleerd doei” stel je voor

Klanten  zegt nee we cancelen geen orders zomaar zal vast iets fout met dat order geweest zijn. De besteller zegt echter besteld 15/09 en nooit info gehad behalve de emails en ineens terugbetalingsmail … so 🤷🏽‍♂️

Reputatie 1

EINDELIJK! Als ik het morgen in handen heb ben ik de gelukkigste mens ter wereld.

Ga alvast mijn hoesjes en beschermglas van onder het stof halen 🥳🥹


Ikke die nog altijd wacht 🫡 

Reputatie 2

@sivaaaaa

Was er iemand anders thuis tenminste? Ze laten het toch niet zomaar in brievenbus pf tuin achter?😅 Maar geniet ervan!!


Ik moest niet eens tekenen voor mijn pakketje. Maar tis een vaste postbode dat dagelijks zijn ronde doet. 

Reputatie 7
Badge +3

@Irmak401 

En als Apple zelf ons geen exacte timing kan geven? maar belooft zo spoedig mogelijk in orde te brengen?

wij hebben niets liever dan dat alle bestelde toestellen binnenkomen zoals gevraagd en zo snel mogelijk geleverd… iedereen tevreden;.. helaas…

alle begrip voor jullie frustratie, maar het ligt buiten onze wil.

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +1

@HeidiE @Joel M 

wanneer wordr er rekeningen gehouden met onze besteldatum mijzelf 15/09en @MasterChiefs1174  16:09pro max nat tit 256 in. Stock od website net zoals vorige week en toch werden latere orders voor ons beleverd….

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

Omzet verhogen en meer abo’s?

Reputatie 4
Badge

@tina.b 

Bijvoorbeeld:

Ik krijg gisteren te horen dat mijn toestel in voorraad is, gaat klaargemaakt worden voor venzending. Ik die dan blij is, hoop heeft ontvangen. Stuur ik vandaag een berichtje en krijg ik te horen dat de informatie niet klopt en ze me gewoon misleiden. Dit is ook frustrerend. Ik weet ook dat u er weinig aan kan doen, maar gewoon als ze ons iets betere communicatie zouden geven en proberen helpen ipv. ons ongeduldig te noemen of te adviseren om te annuleren. Ik ben al 4 jaar klant bij Proximus, mijn familie zit al 20 jaar zeker bij Proximus ook. Ik verwacht dan iets beter klantenservice dan “annuleer het” of “Wachten”, we zijn ook aan het wachten. We willen gewoon iets beter communicatie ontvangen en iets weten lijk “We krijgen volgende week een nieuwe voorraad binnen” is al iets beter dan we weten het niet aangezien we wekelijks wel zien dat Dinsdag er voorraad is op de webshop.

Reputatie 4
Badge

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

We staan op hun wachtlijst :)

Reputatie 1

@tina.b

Bijvoorbeeld:

Ik krijg gisteren te horen dat mijn toestel in voorraad is, gaat klaargemaakt worden voor venzending. Ik die dan blij is, hoop heeft ontvangen. Stuur ik vandaag een berichtje en krijg ik te horen dat de informatie niet klopt en ze me gewoon misleiden. Dit is ook frustrerend. Ik weet ook dat u er weinig aan kan doen, maar gewoon als ze ons iets betere communicatie zouden geven en proberen helpen ipv. ons ongeduldig te noemen of te adviseren om te annuleren. Ik ben al 4 jaar klant bij Proximus, mijn familie zit al 20 jaar zeker bij Proximus ook. Ik verwacht dan iets beter klantenservice dan “annuleer het” of “Wachten”, we zijn ook aan het wachten. We willen gewoon iets beter communicatie ontvangen en iets weten lijk “We krijgen volgende week een nieuwe voorraad binnen” is al iets beter dan we weten het niet aangezien we wekelijks wel zien dat Dinsdag er voorraad is op de webshop.

Trouwens ik begreep niet waarom ze het in voorraad zetten op de website.

Dan moeten de mensen toch langer wachten aangezien de pre-orders zo gezegd als eerstes geleverd worden 😂

Reputatie 1

Is hier hetzelfde hoor geen enkele lod reageert nog,die zeggen och we hebben da geld toch al binnen e helaas.

Reputatie 4
Badge

Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲

Reputatie 5
Badge +1

Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲

Maar mijn besteld toestel stond gewoon op voorraad op de webshop van Proximus… Vanavond geen track and trace = annulatie toestel + abonnement. Genoeg is genoeg

Dan komt ie wss drie dagen later toch aan

Reageer