Beantwoord

Pre-order Iphone 15 Pro Max white 256 GB

  • 12 October 2023
  • 112 reacties
  • 1702 Bekeken

Reputatie 1

Hey proximus,

ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?

Negeren jullie mijn bestelling?

Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?

 

Hoe kan bpost mij een antwoord geven?

Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.

icon

Beste antwoord door esgsel1 18 October 2023, 09:28

Bekijk origineel

112 reacties

@Elise1999

Was ook ne grapje hahaha, never again!

Had het inderdaad door 😂

Reputatie 2

Hopelijk ben ik dan volgende week de gelukkige want ik heb nog geen Bpost mail mogen ontvangen. Wel heel blij voor degene die ze deze week mogen ontvangen. 

Reputatie 5
Badge +1

Hopelijk ben ik dan volgende week de gelukkige want ik heb nog geen Bpost mail mogen ontvangen. Wel heel blij voor degene die ze deze week mogen ontvangen. 

We duumen allemaal voor iedereen ! 🙏🏼🙏🏼🙏🏼tis wellerjes geweest stilaan 

Reputatie 2

To be honest …. zoveel grote upgrades is er ook niet maar dat is mijn mening. Tis dat mijn vrouw nog een IPhone 10 heeft en mijn 13 pro krijgt. Anders had ik ook nog 1-2 jaar gewacht.

Dus tot over 3-4 jaar strijders! 
Ik zal nog altijd pre-order met vertraging van 1 maand. Zolang de korting interessant is voor mij. 

Misschien een tip, koop geen iPhone met grote opslag. iCloud van 200GB is maar €2,99 per maand x12 per jaar. Voor mij is het wel handig omdat ik ook IPad en MacBook gebruik. 

Reputatie 4
Badge

@Jessica.h 

Heb ook geen mail ontvangen, maar wie weet volgende week… Laten we positief blijven, er zijn al veel die het deze week krijgen dus!

@WanPan 

Zelfde situatie bij mij,  mijn moeder haar gsm valt niet meer te repareren. (iPhone hun systeem om oudere models express kwaliteit etc. slechter te maken, ondanks ze rechtzaak hebben gehad) Daarom dat ik deze gsm dringend met pre-order had besteld omdat nog paar dagen terug gsm uitviel en niet wou opstarten na 2-3u dat ik ermee bezig zat.

 

Neem ook altijd een van de laagste opslag modellen, meestal zit alles op me macbook of op de iCloud. Maar denk niet dat ik binnen 2-3 jaar nog bij Proximus ga bestellen tenzij het in de winkel zelf is waar ik direct kan ophalen. Het wachten is geen probleem maar gewoon dat we geen communicatie ontvangen als klant, dat is gewoon iets dat ik mezelf niet meer ga aandoen.

Reputatie 3

me gsm is geleverd maar ben niet thuis dus om 12 uur eindluk mijn gsm

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

Was er iemand anders thuis tenminste? Ze laten het toch niet zomaar in brievenbus pf tuin achter?😅 Maar geniet ervan!!

Reputatie 3
Badge

Hier is hij geleverd 

Reputatie 3

@sivaaaaa

Was er iemand anders thuis tenminste? Ze laten het toch niet zomaar in brievenbus pf tuin achter?😅 Maar geniet ervan!!

neen sta op opm adred mja oftwel hebben ze in me gang gezet omdke deur vergeten dicht gdn heb oftwel bij de gebuur inde brievenbus kan niet en tuin ook niet 

Reputatie 3
Badge

 

Reputatie 5
Badge +1

Op her franse forum zijn er klanten die zonder te vragen terugbetaald gaan Worden. Na zolang wachten hop mailtje geld terug en sorry?  Shocked

 

Aan.de mods @tina.b , @Joel M 

Mogen we ons hier ook aan verwachten? 

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Betekent dit dan dat we ons gsm niet gaan krijgen?

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

Betekent dit dan dat we ons gsm niet gaan krijgen?

Dat kan wel eenz de case zijn ja hoop

van niet maar verschiet van niets.

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Beter is dat niet het geval, wat is dat voor een grap 😒 Krijgen we al amper communicatie en dan opeens ne mail met “het is geannuleerd doei” stel je voor

Reputatie 3

 

Reputatie 3

heb ontvangen gsm juist sta op mijn naam maar leveringbon verkeerd haha heb zogezecht 2 gsm da sta ook niet op mijn naam die leveringsbon

Reputatie 3
Badge

 

EINDELIJK!

Reputatie 2

 

Hopelijk binnenkort voor mij ook. Wel blij voor u dat hij eindelijk is aangekomen 

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

Beter is dat niet het geval, wat is dat voor een grap 😒 Krijgen we al amper communicatie en dan opeens ne mail met “het is geannuleerd doei” stel je voor

Klanten  zegt nee we cancelen geen orders zomaar zal vast iets fout met dat order geweest zijn. De besteller zegt echter besteld 15/09 en nooit info gehad behalve de emails en ineens terugbetalingsmail … so 🤷🏽‍♂️

Reputatie 1

EINDELIJK! Als ik het morgen in handen heb ben ik de gelukkigste mens ter wereld.

Ga alvast mijn hoesjes en beschermglas van onder het stof halen 🥳🥹


Ikke die nog altijd wacht 🫡 

Reputatie 5
Badge +1

EINDELIJK! Als ik het morgen in handen heb ben ik de gelukkigste mens ter wereld.

Ga alvast mijn hoesjes en beschermglas van onder het stof halen 🥳🥹


Ikke die nog altijd wacht 🫡 

Mss volgende week @Irmak401  🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Reputatie 2

@sivaaaaa

Was er iemand anders thuis tenminste? Ze laten het toch niet zomaar in brievenbus pf tuin achter?😅 Maar geniet ervan!!


Ik moest niet eens tekenen voor mijn pakketje. Maar tis een vaste postbode dat dagelijks zijn ronde doet. 

Eindelijk een mail van Bpost 

verwachte levertijd morgen 

iPhone 15 pro max natural titanium 256gb

Reputatie 5
Badge +1

@HeidiE @Joel M 

wanneer wordr er rekeningen gehouden met onze besteldatum mijzelf 15/09en @MasterChiefs1174  16:09pro max nat tit 256 in. Stock od website net zoals vorige week en toch werden latere orders voor ons beleverd….

 

 

Reageer