ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?
Negeren jullie mijn bestelling?
Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?
Hoe kan bpost mij een antwoord geven?
Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.
Wij begrijpen dat er problemen kunnen zijn, en we vinden het wachten niet erg. Maar het probleem is hoe klantenservice met ons omgaat, het is een standaard script geworden eenmaal ze horen dat we over de 15/Plus/Pro/Pro Max bezig zijn “we weten het niet” te antwoorden. Sommige geven als antwoord “Annuleer het dan” of chanteren zelfs met dat je het toch nergens anders ga vinden. Oké, vast zijn jullie het ook beu om te horen maar misschien minder pre-orders aannemen zou een beter start zijn voor volgend jaar. Wij willen gewoon de status weten of wanneer het geleverd zou worden, andere bedrijven melden wel bv. dat het nog 2-3 weken kan duren. Dit is al iets voor ons om te horen moest het van Proximus uit ook komen. En als we op de webshop elke dinsdag kijken is een van onze toestellen in voorraad en kunnen anderen bestellen, maar onze bestellingen als pre-orders worden niet geleverd. Dit maakt ons natuurlijk meer gefrustreerd! We hebben begrepen dat maandag/dinsdag er levering is en woensdag het dan wordt geleverd, waarschijnlijk is dit het systeem voor de afgelopen weken geweest. Vast zien jullie niet hoeveel toestellen er geleverd gaan worden of welke, maar ik nam contact op met Apple en ze zeiden dat Proximus/Apple zelf normaal kan volgen voor leveringen. Geen idee of het klopt aangezien je zegt dat jullie geen exacte timing krijgen maar we willen gewoon als klant beter communicatie ontvangen.
Hopelijk ben ik dan volgende week de gelukkige want ik heb nog geen Bpost mail mogen ontvangen. Wel heel blij voor degene die ze deze week mogen ontvangen.
Hopelijk ben ik dan volgende week de gelukkige want ik heb nog geen Bpost mail mogen ontvangen. Wel heel blij voor degene die ze deze week mogen ontvangen.
We duumen allemaal voor iedereen ! 🙏🏼🙏🏼🙏🏼tis wellerjes geweest stilaan
To be honest …. zoveel grote upgrades is er ook niet maar dat is mijn mening. Tis dat mijn vrouw nog een IPhone 10 heeft en mijn 13 pro krijgt. Anders had ik ook nog 1-2 jaar gewacht.
Dus tot over 3-4 jaar strijders! Ik zal nog altijd pre-order met vertraging van 1 maand. Zolang de korting interessant is voor mij.
Misschien een tip, koop geen iPhone met grote opslag. iCloud van 200GB is maar €2,99 per maand x12 per jaar. Voor mij is het wel handig omdat ik ook IPad en MacBook gebruik.
Zelfde situatie bij mij, mijn moeder haar gsm valt niet meer te repareren. (iPhone hun systeem om oudere models express kwaliteit etc. slechter te maken, ondanks ze rechtzaak hebben gehad) Daarom dat ik deze gsm dringend met pre-order had besteld omdat nog paar dagen terug gsm uitviel en niet wou opstarten na 2-3u dat ik ermee bezig zat.
Neem ook altijd een van de laagste opslag modellen, meestal zit alles op me macbook of op de iCloud. Maar denk niet dat ik binnen 2-3 jaar nog bij Proximus ga bestellen tenzij het in de winkel zelf is waar ik direct kan ophalen. Het wachten is geen probleem maar gewoon dat we geen communicatie ontvangen als klant, dat is gewoon iets dat ik mezelf niet meer ga aandoen.
Was er iemand anders thuis tenminste? Ze laten het toch niet zomaar in brievenbus pf tuin achter?😅 Maar geniet ervan!!
neen sta op opm adred mja oftwel hebben ze in me gang gezet omdke deur vergeten dicht gdn heb oftwel bij de gebuur inde brievenbus kan niet en tuin ook niet
Beter is dat niet het geval, wat is dat voor een grap 😒 Krijgen we al amper communicatie en dan opeens ne mail met “het is geannuleerd doei” stel je voor
Beter is dat niet het geval, wat is dat voor een grap 😒 Krijgen we al amper communicatie en dan opeens ne mail met “het is geannuleerd doei” stel je voor
Klanten zegt nee we cancelen geen orders zomaar zal vast iets fout met dat order geweest zijn. De besteller zegt echter besteld 15/09 en nooit info gehad behalve de emails en ineens terugbetalingsmail … so 🤷🏽♂️
wanneer wordr er rekeningen gehouden met onze besteldatum mijzelf 15/09en @MasterChiefs1174 16:09pro max nat tit 256 in. Stock od website net zoals vorige week en toch werden latere orders voor ons beleverd….
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid