Beantwoord

Pre-order Iphone 15 Pro Max white 256 GB

  • 12 October 2023
  • 112 reacties
  • 1702 Bekeken

Reputatie 1

Hey proximus,

ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?

Negeren jullie mijn bestelling?

Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?

 

Hoe kan bpost mij een antwoord geven?

Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.

icon

Beste antwoord door esgsel1 18 October 2023, 09:28

Bekijk origineel

112 reacties

Reputatie 1

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

Omzet verhogen en meer abo’s?

Reputatie 4
Badge

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

We staan op hun wachtlijst :)

Reputatie 5
Badge +1

Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator. 

We staan op hun wachtlijst :)

Op de stoute kids lijst van sinterklaas zeker 

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Hahahahahhahaha 

Reputatie 1

Is hier hetzelfde hoor geen enkele lod reageert nog,die zeggen och we hebben da geld toch al binnen e helaas.

Reputatie 4
Badge

Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲

Reputatie 1

Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲

Maar mijn besteld toestel stond gewoon op voorraad op de webshop van Proximus… Vanavond geen track and trace = annulatie toestel + abonnement. Genoeg is genoeg

Reputatie 5
Badge +1

Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲

Maar mijn besteld toestel stond gewoon op voorraad op de webshop van Proximus… Vanavond geen track and trace = annulatie toestel + abonnement. Genoeg is genoeg

Dan komt ie wss drie dagen later toch aan

Reputatie 4
Badge

@MasterChiefs1174 

Welke had je besteld? Mijn toestel stond niet op voorraad (15 Pro Natural 128 GB) en toen ik erachter vroeg was het ook ‘neen’ jammer genoeg. Ben het ook beu, als het begin November er niet is dan annuleer ik het ook. 

@Shamo 

Ja, mensen die hadden geannuleerd kregen hun toestel wel! Ze hebben wel een rare systeem.

Reputatie 1

@MasterChiefs1174

Welke had je besteld? Mijn toestel stond niet op voorraad (15 Pro Natural 128 GB) en toen ik erachter vroeg was het ook ‘neen’ jammer genoeg. Ben het ook beu, als het begin November er niet is dan annuleer ik het ook. 

@Shamo

Ja, mensen die hadden geannuleerd kregen hun toestel wel! Ze hebben wel een rare systeem.

Pro max 256GB Natural Titanium die op voorraad stond zoals op de foto van Shamo.

 

Besteld op 16 september

Reputatie 4
Badge

@MasterChiefs1174 

Misschien heb jij meer geluk dan, wie weet ontvang je vandaag een mail. Het stond inderdaad op voorraad.

Reputatie 5
Badge +1

@MasterChiefs1174

Misschien heb jij meer geluk dan, wie weet ontvang je vandaag een mail. Het stond inderdaad op voorraad.

@MasterChiefs1174  of ik of beide moeten toch iets ontvangen nu, want anders is er toch echt wel n bodemloze put die preorder zever…. 

Reputatie 5
Badge +1

@MasterChiefs1174

Misschien heb jij meer geluk dan, wie weet ontvang je vandaag een mail. Het stond inderdaad op voorraad.

@MasterChiefs1174  of ik of beide moeten toch iets ontvangen nu, want anders is er toch echt wel n bodemloze put die preorder zever…. 

Is there a god?! 

Reputatie 1

Ik ook, but at what cost…

Reputatie 5
Badge +1

Ik ook, but at what cost…

Agreed! Nooit meer !

Reputatie 4
Badge

@Shamo  @MasterChiefs1174 

Blij voor jullie!! Geniet ervan

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo  @MasterChiefs1174 

Blij voor jullie!! Geniet ervan

Dank je , nu jij nog snel 🙏🏼🙏🏼

Reputatie 2

@MasterChiefs1174

Misschien heb jij meer geluk dan, wie weet ontvang je vandaag een mail. Het stond inderdaad op voorraad.


strijder @esgsel1 heb jij nou je IPhone nog altijd niet gekregen?

 

 

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

Neen… Jammer genoeg niet. Lijkt alsof het eeuwen gaat duren voor ik mijn iPhone ontvang

Reputatie 2

@Shamo  @MasterChiefs1174 

Blij voor jullie!! Geniet ervan

Dank je , nu jij nog snel 🙏🏼🙏🏼

Net mijn Bpost mail ontvangen ,joepie!

hopelijk volgt de rest ook snel 

Reputatie 1

Hahah ik wacht nog altijd op mijn Pro Max white hahaha en track en trace werkt nog altijd niet. Heb gebeld en als antwoord als je niet kan wachten kan je het ook annuleren de volgende heeft gewoon de chat verlaten 😂😂 respect 0,00%

Reputatie 5
Badge +1

Hahah ik wacht nog altijd op mijn Pro Max white hahaha en track en trace werkt nog altijd niet. Heb gebeld en als antwoord als je niet kan wachten kan je het ook annuleren de volgende heeft gewoon de chat verlaten 😂😂 respect 0,00%

Amai ruuude much .triestig

Reputatie 1

@Shamo @MasterChiefs1174 

Blij voor jullie .

Hier @Irmak401 wacht de zoon ook nog op net hetzelfde toestel als van jou.

Niks update niks mail triestig boel en geen enkele mod reageert 😡😡😡

Reputatie 1

iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.

Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.

Reageer