ik had een bestelling geplaatst op 21/09 en tot nu toe niets ontvangen telkens als proximus contacteer zeggen jullie iets anders maar andere die later hebben besteld hebben het wel al?
Negeren jullie mijn bestelling?
Trouwens jullie moeten jullie helpdesk medewerkers we beter opleiden. Telkens als ik voor meer info vraag zeggen ze bpost gaat je contacteren en gaan uit de chat zonder iets te zeggen wat is dit voor een service?
Hoe kan bpost mij een antwoord geven?
Jullie moeten het toch eerst aan hun bezorgen zodat zij het kunnen leveren. Bs zeg ik.
Wij begrijpen dat er problemen kunnen zijn, en we vinden het wachten niet erg. Maar het probleem is hoe klantenservice met ons omgaat, het is een standaard script geworden eenmaal ze horen dat we over de 15/Plus/Pro/Pro Max bezig zijn “we weten het niet” te antwoorden. Sommige geven als antwoord “Annuleer het dan” of chanteren zelfs met dat je het toch nergens anders ga vinden. Oké, vast zijn jullie het ook beu om te horen maar misschien minder pre-orders aannemen zou een beter start zijn voor volgend jaar. Wij willen gewoon de status weten of wanneer het geleverd zou worden, andere bedrijven melden wel bv. dat het nog 2-3 weken kan duren. Dit is al iets voor ons om te horen moest het van Proximus uit ook komen. En als we op de webshop elke dinsdag kijken is een van onze toestellen in voorraad en kunnen anderen bestellen, maar onze bestellingen als pre-orders worden niet geleverd. Dit maakt ons natuurlijk meer gefrustreerd! We hebben begrepen dat maandag/dinsdag er levering is en woensdag het dan wordt geleverd, waarschijnlijk is dit het systeem voor de afgelopen weken geweest. Vast zien jullie niet hoeveel toestellen er geleverd gaan worden of welke, maar ik nam contact op met Apple en ze zeiden dat Proximus/Apple zelf normaal kan volgen voor leveringen. Geen idee of het klopt aangezien je zegt dat jullie geen exacte timing krijgen maar we willen gewoon als klant beter communicatie ontvangen.
Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator.
Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator.
Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator.
Ik snap zelfs niet hoe er online stock kan zijn als nog niet alles geleverd is. Ik vind dit zo oneerlijk. De emmer is aan het overlopen en ik ga liever dan bij een andere operator.
Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲
Maar mijn besteld toestel stond gewoon op voorraad op de webshop van Proximus… Vanavond geen track and trace = annulatie toestel + abonnement. Genoeg is genoeg
Ze hopen en verwachten binnen November. Dus wie weet deze week voor sommige en volgende week voor de rest! 🥲
Maar mijn besteld toestel stond gewoon op voorraad op de webshop van Proximus… Vanavond geen track and trace = annulatie toestel + abonnement. Genoeg is genoeg
Welke had je besteld? Mijn toestel stond niet op voorraad (15 Pro Natural 128 GB) en toen ik erachter vroeg was het ook ‘neen’ jammer genoeg. Ben het ook beu, als het begin November er niet is dan annuleer ik het ook.
Welke had je besteld? Mijn toestel stond niet op voorraad (15 Pro Natural 128 GB) en toen ik erachter vroeg was het ook ‘neen’ jammer genoeg. Ben het ook beu, als het begin November er niet is dan annuleer ik het ook.
Hahah ik wacht nog altijd op mijn Pro Max white hahaha en track en trace werkt nog altijd niet. Heb gebeld en als antwoord als je niet kan wachten kan je het ook annuleren de volgende heeft gewoon de chat verlaten 😂😂 respect 0,00%
Hahah ik wacht nog altijd op mijn Pro Max white hahaha en track en trace werkt nog altijd niet. Heb gebeld en als antwoord als je niet kan wachten kan je het ook annuleren de volgende heeft gewoon de chat verlaten 😂😂 respect 0,00%
iPhone eindelijk mogen ontvangen, maar… Bestelbon van iemand anders waar ook een ander serienummer op staat.
Bovendien zit de iphone doos los in een veel te grote doos waardoor je maar moet rekenen op voorzichtigheid van iedereen dat er mee handelt. Dit is echt NOT DONE en maakt deze rot ervaring met Proximus compleet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid