Skip to main content
Vraag

Signaal 2de oproep deactiveren op vaste lijn , staat actief ondanks geen abonnement op slimme diensten


Toon eerste bericht

Dioramabouwer schreef:
DaisyS schreef:

@Dioramabouwer Kan je eens testen of het in orde is? 

heb het net getest en is nog steeds niet gedeactiveerd

@DaisyS heb het vandaag net getest en is nog steeds niet gedeactiveerd


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 22 februari 2024

@Pat52 @Dioramabouwer  Ik laat het nakijken in het netwerk. Ik hou je morgen verder op de hoogte. 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 23 februari 2024

@Pat52 @Dioramabouwer Kunnen jullie nog eens testen aub ?


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 23 februari 2024

@HadewychT Ik kan het pas testen na 17 uur vandaag door omstandigheden ( zie mijn P.B. aan je) ,  maar zal zeker feedback geven.


HadewychT schreef:

@Pat52 @Dioramabouwer Kunnen jullie nog eens testen aub ?

@HadewychT ik heb het net nog eens getest en nog steeds niet opgelost


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 25 februari 2024

@HadewychT   Sinds de aanpassing die je liet uitvoeren afgelopen vrijdag , tot op heden                      ( Zondag 25/02/2024 17.35 uur ) is het nog steeds in orde, opnieuw een bezettoon wanneer de lijn in gesprek is. Namens mijn moeder hartelijk dank 🤗👌. Vriendelijke groeten, Patrick


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 26 februari 2024

@Dioramabouwer Ik heb nog een aanpassing gedaan. Kan je nog eens testen aub ?


HadewychT schreef:

@Dioramabouwer Ik heb nog een aanpassing gedaan. Kan je nog eens testen aub ?

@HadewychT Ik heb het deze morgen getest en nu krijgt de oproeper de bezettoon te horen, eindelijk probleem opgelost, bedankt HadewychT.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 27 februari 2024

@Dioramabouwer Mijn excuses dat het zo lang duurde. Fijn te horen dat het nu opgelost is.