Skip to main content
Beantwoord

Voice mail

  • 6 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Onze voicemail werkt niet meer - we krijgen gedurig 'account geblokeerd wegens foutieve paswoord'. Hebben al gebeld met Proximus die het probleem ging oplossen ... tevergeefs. Deze situatie duurt nu al 3 maanden !

Beste antwoord door KimB

Ik heb het wachtwoord gereset van je voicemail, als je nu naar 1969 belt zou je normaal de boodschap moeten krijgen om een nieuwe code te kiezen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 33256 reacties
  • 6 augustus 2018
is het mss dit wat je zoekt
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_code_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-code-vergeten.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 augustus 2018
bij punt 6 'geactiveerde slimme diensten' heb ik een voordeel pack maar nergens ' Phone mail beheren'. Via 1969, krijg is gewoon als melding 'account geblokeerd wegens foutieve paswoord'.
Ik ben dus nog niet uit de problemen. Bij voorbaat dank voor advies

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 6 augustus 2018
Gaat het om een voicemail op de gsm of vaste lijn?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 augustus 2018
voice mail op vaste lijn!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2018
Ik heb het wachtwoord gereset van je voicemail, als je nu naar 1969 belt zou je normaal de boodschap moeten krijgen om een nieuwe code te kiezen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 augustus 2018
Super .... het werkt terug! hartelijk dank voor de tussenkomst

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 6 augustus 2018
Graag gedaan!