Beantwoord

Voice mail

  • 6 August 2018
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

Onze voicemail werkt niet meer - we krijgen gedurig 'account geblokeerd wegens foutieve paswoord'. Hebben al gebeld met Proximus die het probleem ging oplossen ... tevergeefs. Deze situatie duurt nu al 3 maanden !
icon

Beste antwoord door KimB 6 August 2018, 14:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Super .... het werkt terug! hartelijk dank voor de tussenkomst
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het wachtwoord gereset van je voicemail, als je nu naar 1969 belt zou je normaal de boodschap moeten krijgen om een nieuwe code te kiezen
voice mail op vaste lijn!
Reputatie 7
Badge +4
Gaat het om een voicemail op de gsm of vaste lijn?
bij punt 6 'geactiveerde slimme diensten' heb ik een voordeel pack maar nergens ' Phone mail beheren'. Via 1969, krijg is gewoon als melding 'account geblokeerd wegens foutieve paswoord'.
Ik ben dus nog niet uit de problemen. Bij voorbaat dank voor advies
is het mss dit wat je zoekt
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_code_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-code-vergeten.html

Reageer