Skip to main content

Aanpassing pakket naar Tuttimus


Ben al 4 dagen bezig om pakket aan te passen naar tuttimus.
Heb ondertussen 4x gebeld en nog is het pakket fout aangepast !
Heb gevraagd om gsm toe te voegen, dit is niet gebeurd !
Als ik bel met de vraag om alles te juist aan te passen, is dit niet mogelijk. Pfff...
Het is blijkbaar niet mogelijk om dit na te kijken !
Heb het gevoel dat ze daar met andere dingen bezig zijn of slapen !
De laatste 3 waar ik mee gebeld heb zijn Frank, Sabrina De Vos en Maxime Carso.

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 16 mei 2017
Dag Ingrid_018

Bezorg je ons in privébericht klantgegevens voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 mei 2017
Hoe kan ik u een privébericht sturen ? Ik kan dit nergens vinden.

Martin
  • 33518 reacties
  • 16 mei 2017
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 17 mei 2017
Beste ingrid_018,

Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je te contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer