Ben al 4 dagen bezig om pakket aan te passen naar tuttimus.
Heb ondertussen 4x gebeld en nog is het pakket fout aangepast !
Heb gevraagd om gsm toe te voegen, dit is niet gebeurd !
Als ik bel met de vraag om alles te juist aan te passen, is dit niet mogelijk. Pfff...
Het is blijkbaar niet mogelijk om dit na te kijken !
Heb het gevoel dat ze daar met andere dingen bezig zijn of slapen !
De laatste 3 waar ik mee gebeld heb zijn Frank, Sabrina De Vos en Maxime Carso.
Dag Ingrid_018
Bezorg je ons in privébericht klantgegevens voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je ons in privébericht klantgegevens voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste ingrid_018,
Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je te contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je te contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Hoe kan ik u een privébericht sturen ? Ik kan dit nergens vinden.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.