Skip to main content
Vraag

mijn Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black


ik heb mijn Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black niet gehad op 9/11 van bpost wel een email dat het geleverd is en getekend mijn naam is nick en er geeft iemand getekend met nikita maar ik was thuis en niemand gehoord of gezien van bpost pakje wel geleverd hoe kan dat mijn bar code is 323200074943657342001040 

This topic has been closed for comments

18 reacties

  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 10 november 2021

de postbode had geen toestemming om pakje bij de buur af te geven is nu wel gebeurd heb vandaag kun met barcode de postbode kunnen bereiken en ie zegt afgeleverd bij buurvrouw zij weet van niets politie gebeld voor klacht in te dienen zaterdag op afspraak    maar hoe zit dat nu met mijn pakje ben ik dat nu kwijt ofwa kan er iemand daar op antwoorden aub 

  •  

Martin
  • 33557 reacties
  • 10 november 2021

  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 15 november 2021

ik heb mijn pakje niet gehad met barcode 323200074943657342001040  wat moet ik nu doen ik heb al naar proximus geweest maar zu zeggen dat ik bij bpost met klacht indienen en een document moet vraag maar bpost zegt dat allen proximus klacht kan indien dat is nu al een week dat ik van het ene maar het ander moet loop maar ben nog geen stap verder 


Martin
  • 33557 reacties
  • 15 november 2021

Morgen kunnen de Proximus forummedewerkers je verder inlichten of zij al een dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd  .

@cola1978 hier werdt ook een min of meer vergelijkbaar probleem aangepakt door Proximus forummedewerker → https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/diefstal-iphone-tijdens-levering-53830?postid=691932#post691932

 

@Proximus_Forummedewerkers hier werden door cola1978 verschillende berichten gepost rond het zelfde thema/probleem , zie de verschillende links naar die berichten hier→ https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/pakje-54689?postid=691642#post691642


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 15 november 2021

bedankt Martin zal morgen iets van mijn laat hoor gr


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 16 november 2021

weet er al iemand of er al dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd  .


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 16 november 2021

weet er al iemand of er al dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd    barcode 323200074943657342001040


Martin
  • 33557 reacties
  • 16 november 2021

@Proximus_forummedewerkers

ik zie dat @cola1978 een nieuw bericht heeft opgesteld maar is eigenlijk het vervolg van dit bericht hier

→ https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/mijn-pakje-54721?postid=692011#post692011


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 16 november 2021

vind het erg dat er niemand van proximus of van bpost mij wilt helpen zu zeggen alle 2 ik kan niets doen de ene steek het op de andere ik had een installatie gepland voor vrijdag voor internet tv en pc en netflix ga de planning afzeggen als nieuwe klant voel ik mij in de steek gelaten 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 16 november 2021

@cola1978 Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb hiervoor dossier 49639030 opgemaakt en in behandeling genomen. Ik ga je hierover zo meteen een mail sturen waarop je me rechtstreeks kan antwoorden. Groetjes, Antonella


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 16 november 2021

@cola1978 Bij de buren is dus ook niets geleverd? Groetjes, Antonella

PS: ik heb alle aparte topics samengevoegd, nogmaals mijn excuses voor het laattijdig antwoord


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 16 november 2021

nee ook niet bij de buren heb die papieren doorgestuurd maar u heb u zu gehad gr


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 17 november 2021

@cola1978 Ik heb de papieren gehad, dank u wel. Ik doe het nodige en hou je via mail op de hoogte. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 17 november 2021

bedankt op voorhand Antonella gr


  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 18 november 2021

hoe moet ik een afspraak wijzigen  telkens fout melding 


Martin
  • 33557 reacties
  • 18 november 2021

Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen op je pc of laptop, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar https://www.proximus.be/login/nl/default.html (alle cookies aanvaarden)

of het dan wel lukt.


Martin
  • 33557 reacties
  • 18 november 2021
AntonellaD schreef:

@cola1978 Bij de buren is dus ook niets geleverd? Groetjes, Antonella

PS: ik heb alle aparte topics samengevoegd, nogmaals mijn excuses voor het laattijdig antwoord

@AntonellaD hier het vervolg van @cola1978 zijn probleem → afspraak aanpassen lukt niet | Proximus Forum


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 18 november 2021

Dank je wel @Martin  :raised_hands_tone2:

@cola1978 Ik heb je een link doorgestuurd via privébericht. Mocht het niet lukken via deze weg, laat me dan gerust weten welke datum en dagdeel je verkiest. Groetjes, Antonella