Beantwoord
Telefoonabonnement onjuist (!) afgesloten
Wij hadden voor de start van ons zakelijk abonnement bij proximus een pay&go nummer.
Om over te schakelen naar ons zakelijk abonnement dienden wij een nummer op te geven wat nog niet verbonden was aan een abonnement en hebben wij onze zakelijke nummer gebruikt.
Bedoeling was om éénmaal alles werd overgezet dit gsm abonnement op te zeggen om verder te gaan met een pay&go zoals voorheen.
Na meerdere problemen bij de overschakeling, wat u ongetwijfeld zal terugvinden in de historie van onze account, werd zoals afgesproken dat abonnement opgezegd, alleen is men vergeten dat dit een pay&go moest worden dus hebben ze de gehele nummer (!) geschrapt.
We zijn dan meteen te rade gegaan in de shop (Waasland Shopping Center) waar we na een lange wachttijd te horen kregen dat dit nummer niet meer actief gemaakt kan worden. Dit was onmogelijk.
Ondertussen hebben we een tijdelijke oplossing maar dit werkt niet, klanten blijven bellen naar onze oude nummer, dit is afgedrukt op ons materiaal, whatsapp, promotiemateriaal, kaartjes etc..
Wij blijven hierover klachten ontvangen en missen hierdoor ook omzet.
Zojuist hebben wij braaf contact genomen met de klantendienst omdat we radeloos zijn over de situatie. Echter, daar kregen wij te horen dat we binnen de 20 dagen dienden te reageren om dit terug te draaien (!) maar in de shop beweerden zij dit onmogelijk terug te kunnen draaien.
U zal begrijpen dat wij hiermee niet gelukkig zijn.
De kers op de taart was dan nog dat de klantendienst medewerker vermeld dat het mogelijk is met een gold nummer aanvraag aan een kost van maar liefst € 198,00.
Al het ongemak wat wij ervaren wordt niet vergoed en voor een fout die wij niet hebben gemaakt zouden we nu een dergelijk hoog bedrag moeten betalen als kleine zelfstandige om enkel en alleen onze proximus telefoonnummer opnieuw te kunnen gebruiken.
Dit is werkelijk geen goede service ?!
Beste antwoord door Martin
PX medewerkers komen pas morgen terug langs:
Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.