Het is toch gelukt om online te activeren, bedankt voor alle hulp!!
Ok doe ik vanavond nog of morgen
Ik kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn ( ze belden me op). Ik kan mijn vaste lijn behouden.
Dag
Wat fijn!!!! Eindelijk 🥰
Ik krijg het helaas niet geïdentificeerd via de website.
Kan u mij mogelijk helpen ?
Ik heb de simkaart en gsm nummer ingevoerd maar de website geeft enkel een rood uitroepteken.
Alvast bedankt voor alle hulp !
Identificatie van je prepaidkaart | Proximus
We hebben opnieuw klacht ontvangen telefonisch onbereikbaar te zijn en zitten echt met de handen in ons haar. Compleet machteloos hier tegenover.. aub help ons
Ik kreeg vandaag een mail met de details van mijn producten en diensten… Tot mijn verbazing las ik dat mijn vaste lijn opgezegd werd. Dit gebeurde zeker niet door mij. Hulp gezocht via chat (15 minuten), persoon kon me niet helpen en raadde me aan de klantendienst te bellen… Dan krijg je een computerstem aan de lijn…. Hopeloos.
Dat lijkt me ook wel niet fijn om mee te maken. Misschien kan iemand van proximus op het forum hier ook mee helpen ?
Ik kreeg vandaag een mail met de details van mijn producten en diensten… Tot mijn verbazing las ik dat mijn vaste lijn opgezegd werd. Dit gebeurde zeker niet door mij. Hulp gezocht via chat (15 minuten), persoon kon me niet helpen en raadde me aan de klantendienst te bellen… Dan krijg je een computerstem aan de lijn…. Hopeloos.
Dank je
Normaal worden nummers niet meer geactiveerd.
Aangezien het hier om een fout gaat, zullen we de vraag lanceren… alhoewel het al een hele tijd geleden gebeurd is.
beloven kan ik jammer genoeg niets, rondvragen wel.
We houden je op de hoogte
mvg,
Tina
Dag
Werd hierbij aangevuld
Excuses door verlof enkele collega’s hebben we wat achterstand op het forum
Kan je in je profiel het gsm nr invullen waar het om gaat?
groeten,
Tina
Er is natuurlijk een weekend tussen waarbij er geen Proximus moderator langskomen dan , en zij zijn ook niet constant online op dit publieke forum (vanaf morgen). De reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie van bezetting/aantal berichten in de wachtrij.
Dus laat ons hopen dat er morgen iemand van hen de draad hier opneemt.
NB: kan je dan als SME klant geen beroep doen op een bizz expert
→ Persoonlijke Bizz Expert | Proximus
Jammer alweer.
Nog geen enkele reactie van proximus.
Het lijkt erop of niemand ons wil helpen, nochtans zijn we SME klant.
Gegevens aangevuld
PX medewerkers komen pas morgen terug langs:
Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik wordt nu al 2 dagen gebeld door de proximus bel mij terug service, wanneer ik opneem schakelt men mij door naar de klantendienst, op dat moment neemt iemand op, ik hoor medewerkers praten op de achtergrond, vervolgens haakt men meteen in zonder mij aan te spreken.
Jammer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.