Beantwoord

Telefoonabonnement onjuist (!) afgesloten

  • 6 September 2023
  • 22 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 11 reacties
Wij hadden voor de start van ons zakelijk abonnement bij proximus een pay&go nummer.
 
Om over te schakelen naar ons zakelijk abonnement dienden wij een nummer op te geven wat nog niet verbonden was aan een abonnement en hebben wij onze zakelijke nummer gebruikt.
Bedoeling was om éénmaal alles werd overgezet dit gsm abonnement op te zeggen om verder te gaan met een pay&go zoals voorheen.
 
Na meerdere problemen bij de overschakeling, wat u ongetwijfeld zal terugvinden in de historie van onze account, werd zoals afgesproken dat abonnement opgezegd, alleen is men vergeten dat dit een pay&go moest worden dus hebben ze de gehele nummer (!) geschrapt.
 
We zijn dan meteen te rade gegaan in de shop (Waasland Shopping Center) waar we na een lange wachttijd te horen kregen dat dit nummer niet meer actief gemaakt kan worden. Dit was onmogelijk.
 
Ondertussen hebben we een tijdelijke oplossing maar dit werkt niet, klanten blijven bellen naar onze oude nummer, dit is afgedrukt op ons materiaal, whatsapp, promotiemateriaal, kaartjes etc.. 
Wij blijven hierover klachten ontvangen en missen hierdoor ook omzet.
 
Zojuist hebben wij braaf contact genomen met de klantendienst omdat we radeloos zijn over de situatie. Echter, daar kregen wij te horen dat we binnen de 20 dagen dienden te reageren om dit terug te draaien (!) maar in de shop beweerden zij dit onmogelijk terug te kunnen draaien.
 
U zal begrijpen dat wij hiermee niet gelukkig zijn.
De kers op de taart was dan nog dat de klantendienst medewerker vermeld dat het mogelijk is met een gold nummer aanvraag aan een kost van maar liefst € 198,00. 
 
Al het ongemak wat wij ervaren wordt niet vergoed en voor een fout die wij niet hebben gemaakt zouden we nu een dergelijk hoog bedrag moeten betalen als kleine zelfstandige om enkel en alleen onze proximus telefoonnummer opnieuw te kunnen gebruiken.
 
Dit is werkelijk geen goede service ?!
 


 

icon

Beste antwoord door Martin 7 September 2023, 21:05

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 1

Ik wordt nu al 2 dagen gebeld door de proximus bel mij terug service, wanneer ik opneem schakelt men mij door naar de klantendienst, op dat moment neemt iemand op, ik hoor medewerkers praten op de achtergrond, vervolgens haakt men meteen in zonder mij aan te spreken. 
 

Jammer.

PX medewerkers komen pas morgen terug langs:

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 1

Gegevens aangevuld @Martin 

Reputatie 1

Jammer alweer.

Nog geen enkele reactie van proximus. 
 

Het lijkt erop of niemand ons wil helpen, nochtans zijn we SME klant.

@AEM

Er is natuurlijk een weekend tussen waarbij er geen Proximus moderator langskomen dan , en zij zijn ook niet constant online op dit publieke forum (vanaf morgen). De reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie van bezetting/aantal berichten in de wachtrij.

Dus laat ons hopen dat er morgen iemand van hen de draad hier opneemt.

NB: kan je dan als SME klant geen beroep doen op een bizz expert 
→ Persoonlijke Bizz Expert | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@AEM 

Excuses door verlof enkele collega’s hebben we wat achterstand op het forum

Kan je in je profiel het gsm nr invullen waar het om gaat?

groeten,

Tina

Reputatie 1

Dag @tina.b 

Werd hierbij aangevuld 

Reputatie 7
Badge +3

@AEM 

Normaal worden nummers niet meer geactiveerd.

Aangezien het hier om een fout gaat, zullen we de vraag lanceren… alhoewel het al een hele tijd geleden gebeurd is.

beloven kan ik jammer genoeg niets, rondvragen wel.

We houden je op de hoogte

mvg,

Tina

Reputatie 1

Dank je @tina.b en @Martin voor jullie hulp en ondersteuning. Ik apprecieer dit.

Ik kreeg vandaag een mail met de details van mijn producten en diensten… Tot mijn verbazing las ik dat mijn vaste lijn opgezegd werd.  Dit gebeurde zeker niet door mij. Hulp gezocht via chat (15 minuten), persoon kon me niet helpen en raadde me aan de klantendienst te bellen… Dan krijg je een computerstem aan de lijn…. Hopeloos.

 

Reputatie 1

Ik kreeg vandaag een mail met de details van mijn producten en diensten… Tot mijn verbazing las ik dat mijn vaste lijn opgezegd werd.  Dit gebeurde zeker niet door mij. Hulp gezocht via chat (15 minuten), persoon kon me niet helpen en raadde me aan de klantendienst te bellen… Dan krijg je een computerstem aan de lijn…. Hopeloos.

 

Dat lijkt me ook wel niet fijn om mee te maken. Misschien kan iemand van proximus op het forum hier ook mee helpen ?

Reputatie 7
Badge +3

@Francine Toussein  Is het de bedoeling dat ik dit order annuleer? Dit is zo aangevraagd in de shop van Kuurne?

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Francine Toussein  Ik heb het lopend order geannuleerd. Mag ik weten wat vraag was zodat ik het order opnieuw kan uitvoeren? Groetjes en onze excuses.

 

Reputatie 1

@tina.b weet je mogelijk al iets meer ?

We hebben opnieuw klacht ontvangen telefonisch onbereikbaar te zijn en zitten echt met de handen in ons haar. Compleet machteloos hier tegenover.. aub help ons 

Reputatie 1

@tina.b Heb je mogelijk al een update voor ons ?

Reputatie 7
Badge +3

@AEM  Dit gsm nummer staat actief als prepaid, wel nog niet geidentificeerd door u.

Reputatie 7
Badge +3

@AEM  Als u het nummer identificeert, dan eventueel wat bijladen. een eerste oproep maken en dan zou dit in orde zijn.

 

Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

Reputatie 1

Dag @Luc.M 

Wat fijn!!!! Eindelijk 😊🥰
Ik krijg het helaas niet geïdentificeerd via de website.

Kan u mij mogelijk helpen ?

Ik heb de simkaart en gsm nummer ingevoerd maar de website geeft enkel een rood uitroepteken.

Alvast bedankt voor alle hulp !

@Francine Toussein  Ik heb het lopend order geannuleerd. Mag ik weten wat vraag was zodat ik het order opnieuw kan uitvoeren? Groetjes en onze excuses.

 

Ik kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn ( ze belden me op). Ik kan mijn vaste lijn behouden.

Reputatie 7
Badge +3

@AEM  Indien het niet lukt kun je best langsgaan in een Pxs shop dit is de snelste manier. Groetjes

Reputatie 1

@Luc.M 

Ok doe ik vanavond nog of morgen 💪🏻

Reputatie 1

Het is toch gelukt om online te activeren, bedankt voor alle hulp!! 😘

Reageer