Vraag

Wist je dat? Organiseer je gezinsleven met onze Family Life App!

  • 1 July 2020
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

 

Organiseer je gezinsleven:

  • Door samen te plannen
  • Door niets te vergeten
  • Door makkelijk en eenvoudig te communiceren

 

Klik hier voor meer info!

 

Beschikbaar voor Android & IOS


5 reacties

Beste,

ik heb Flex S pack en gebruik al een tijd de "family life app" maar ik heb geen toegang tot bepaalde delen in de app. Er komt steeds de melding dat dat bepaald onderdeel alleen beschikbaar is in flex packs.

Waarom heb ik geen toegang hoewel ik een Flex S pack heb?

Vriendelijke groeten

Kjell Pauwels

 

@Kjell83 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste Martin,

De gevraagde gegevens zijn ingevuld in mijn Forumprofiel.

Vriendelijke groetjes,

Kjell Pauwels

@Martin,

Hoe ver staan jullie met het nakijken?

 

Vriendelijke groetjes,

Kjell Pauwels

@Kjell83 Daarvoor zal je moeten afwachten op een reactie van een PX medewerker/moderator daar heb ik geen inzicht in en geen weet van aangezien ik niet van PX zelf ben, daarom staat er ook geen klein blauw PX symbooltje (⌘) naast mijn naam zoals dit bij de PX medewerkers het geval is..

Reageer