Organiseer je gezinsleven:
- Door samen te plannen
- Door niets te vergeten
- Door makkelijk en eenvoudig te communiceren
Beschikbaar voor Android & IOS
Organiseer je gezinsleven:
Beschikbaar voor Android & IOS
Beste,
ik heb Flex S pack en gebruik al een tijd de "family life app" maar ik heb geen toegang tot bepaalde delen in de app. Er komt steeds de melding dat dat bepaald onderdeel alleen beschikbaar is in flex packs.
Waarom heb ik geen toegang hoewel ik een Flex S pack heb?
Vriendelijke groeten
Kjell Pauwels
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste Martin,
De gevraagde gegevens zijn ingevuld in mijn Forumprofiel.
Vriendelijke groetjes,
Kjell Pauwels
Hoe ver staan jullie met het nakijken?
Vriendelijke groetjes,
Kjell Pauwels
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.