Vraag

Terugsturen apparatuur, probleem na verhuis

  • 9 December 2020
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Ik ben onlangs verhuisd. Wegens een fout in de communicatie aan de kant van Proximus werd mijn internet en tv stopgezet.
Na veel gedoe op het nieuwe adres eindelijk terug internet en tv, natuurlijk met nieuw klantennr waardoor ik mijn apparatuur moet terugsturen.

Ik heb proximus op de hoogte gebracht dat ik het niet voor de gestelde datum kon doen wegens ik toen nog gen internet had en omdat ik ook nog niet kon printen. Voor proximus geen probleem, er zou geen aanrekening gedaan worden.

Open ik nu mijn app en zie ik dat er toch een aanrekening is.
Ik ging vandaag mijn apparatuur binnenbrengen maar omdat dit op mijn oude klantnr is kan ik niks van barcode en dergelijke terugvinden.

Reeds vraag gesteld via fb pagina en messenger maar het duurt lang voor ik antwoord krijg.

Dus, gelieve mijn bedrag te crediteren en een nieuwe factuur voor het gewone gebruik op te maken en gelieve mij te laten weten waar ik nu een barcode en wat nog kan teurgvinden zodat ik dat eindelijk in orde kan maken.

Ik kan de gesprekken via messenger aantonen waarin dit allemaal vermeld staat.


3 reacties

Gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt, om je hierbij verder te helpen, dit zal hoogstwaarschijnlijk pas morgen zijn omdat de achterliggende diensten eventueel moeten kunnen aangesproken worden.

NB: Best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct verder aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@TessaT Kan u de klantgegevens(klantnrs - factuurnummer - naam - adres - gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@TessaT  Mail van 19/10 met label in bijlage is net herverzonden. Laat je iets weten wanneer je de deocder hebt binnengebracht met bewijsje van bpost? Dan doen we ook het nodige voor de facuur. Groetjes, Antonella

Reageer