Vraag

Radioline

  • 3 November 2021
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Bij mijn favorieten in de app Radioline staat een “Broken product”. Weet iemand hoe ik dat kan verwijderen uit de lijst favorieten?


5 reacties

mss eens proberen door eerst de decoder even stroomloos te zetten en als dit niet helpt even de decoder resetten, enfin dat is wat ik altijd eerst probeer :relaxed:

Je decoder resetten | Proximus

 

Reputatie 1
Badge

Bij mijn favorieten in de app Radioline staat een “Broken product”. Weet iemand hoe ik dat kan verwijderen uit de lijst favorieten?

Ik weet wel dat dit nu een andere versie is als vroeger, op een bepaald moment kreeg ik het ook niet meer door omdat ik hem dagelijks als radio gebruik, en je toch genoeg keuze hebt uit muziekgenres. Maar op bepaalt moment is die onderbroken geweest van vroeger 60000 naar nu 90000 zenders.

Reputatie 7
Badge +3

@PaulBonnyns 

Hallo,

wat bedoel je precies met een ‘broken product’?

 

Groeten 

Geert

Reputatie 3
Badge +1

Een station dat ooit actief was en bij de favorieten stond en dat station bestaat nu niet meer. Dit is een “broken product”.

Reputatie 1
Badge

Een station dat ooit actief was en bij de favorieten stond en dat station bestaat nu niet meer. Dit is een “broken product”.

Je zou die app eens terug moeten opzoeken  in de google play store omdat ik je toch zei dat die versie vernieuwd was.

Reageer