Beantwoord

Problemen V7

  • 11 October 2023
  • 59 reacties
  • 1060 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Al weken problemen met mijn V7 decorder, telkens ik een opname wil bekijken in “mijn video” krijg ik een rood scherm.

Heb kontakt opgenomen met de technische  dienst van Proximus en samen met de technieker alles doorgenomen en alles gereset  , heeft een dag goed gegaan en de dag nadien terug de zelfde problemen .

Het probleem zit in de V7 ...hoe bekom een een nieuw toestel ?

Wie kan mij helpen , het enige dat ik krijg is je moet …. resetten 😡

icon

Beste antwoord door HadewychT 17 November 2023, 09:41

Bekijk origineel

59 reacties

@walter_065

Is dat reeds al je tweede v7 decoder waarmee je het voor hebt? 

(Ik stel die vraag om zeker te zijn, want ik twijfel toch nog altijd aan die v7 decoder)

Reputatie 1
Badge

Het is de eerste V7, heb nogmaals een medewerker aan de lijn gehad ,heeft weer op afstand een hard reset gedaan en nu werkt het weer normaal  met dank aan de inzet van xe medewerker  top.

Het is de eerste V7, heb nogmaals een medewerker aan de lijn gehad ,heeft weer op afstand een hard reset gedaan en nu werkt het weer normaal  met dank aan de inzet van xe medewerker  top.

Heb je niet gevraagd of ze de V7 eens willen omruilen?

Reputatie 3
Badge +1

Meeste gevallen waar ik dit ben tegengekomen zijn Philips toestellen. Maar bij Samsung (vooral de laatste reeksen QLED en OLED), Medion en Sony is het ook al voorgevallen.

Reputatie 1
Badge

Het is de eerste V7, heb nogmaals een medewerker aan de lijn gehad ,heeft weer op afstand een hard reset gedaan en nu werkt het weer normaal  met dank aan de inzet van xe medewerker  top.

Heb je niet gevraagd of ze de V7 eens willen omruilen?

Neen,als het nog eens voorvalt zal dat het eerste zijn dat ik ga vragen, bedankt voor de tip.

Reputatie 1
Badge

Vandaag nog maar eens  voor de 5de keer kontact opgenomen met proximus ivm met decorder die niet naar behoren werkt , krijg steeds rood beeld  wanneer ik mijn opnames wil bekijken , nomaals duidelijk uitgelegd wat het probleem is en dat het probleem opgelost is met een nieuwe decorder ...medewerker aan de lijn ...we zullen een thecnieker langs sturen en als het probleem bij u ligt zal u de kosten moeten betalen ,ik heb bedankt en zal een andere provider moeten zoeken .

Reputatie 3
Badge +1

In principe is modem/decoder swap gratis door technieker. Ze kunnen ook perfect een nieuwe decoder opsturen via bpost en daarna stuur je de oude gewoon terug.

@walter_065

Dat is wat ze van de helpdesk default moeten meegeven, dat als de oorzaak van het probleem door uw fout is, dat er zal aangerekend worden, maar het probleem dat je voorhebt ligt niet aan u in dit geval en dan zullen ze ook niks aanrekenen, u bent trouwens niet de enige die dit probleem voor heeft met een V7 decoder.

Reputatie 7
Badge +4

@walter_065 Mijn collega’s die verantwoordelijk zijn voor de werking van de V7 gaan je hiervoor contacteren zodat ze de oorzaak kunnen achterhalen en dit voor je (en andere klanten) kunnen oplossen. 

Reputatie 1
Badge

@walter_065 Mijn collega’s die verantwoordelijk zijn voor de werking van de V7 gaan je hiervoor contacteren zodat ze de oorzaak kunnen achterhalen en dit voor je (en andre klanten) kunnen oplossen. 

,ik heb gisteren al kontakt gehad met een vriendelijke collega van u ,ze gaan mij maandag terug contacteren  bedankt voor  de goede service. Mvg

Reputatie 7
Badge +5

@walter_065 Heb je onze collega’s ondertussen nog gesproken? 

Reputatie 1
Badge

@walter_065 Heb je onze collega’s ondertussen nog gesproken? 

Er was mij beloofd dat er maandag iemand mij zou contacteren maar nog niemand  tot hiertoe  gehoord ,wel jammer ,ik had er zo naar uitgekeken om eindelijk van de miserie verlost te zijn , service laat duidelijk te wensen over.,Mvg Walter 

Reputatie 1
Badge

@walter_065 Heb je onze collega’s ondertussen nog gesproken? 

Neen

Hoe  denkt u dat dit ooit opgelost raakt, toch niet normaal dat ik maandelijks 85 € betaal voor een decorder v7 die niet naar behoren werkt , Mvg walter

Reputatie 1
Badge

Vandaag 6de keer naar proximus gebeld voor probleem decorder v7 en niet opgelost ,top service 

 

Hier hebben we ook zeer frequent dat probleem van rood scherm. Resetten van de digicorder werkt gelukkig soms, maar zeer vervelend inderdaad. Zeker als je het niet kan verhelpen en je net een avond tv hebt ingepland... Hopelijk komt er voor jou snel een oplossing. Ik probeer nog effe verder, want als ik zie hoeveel moeite je er al in hebt gestoken, dan geeft het mij te weinig moed om ook te bellen. Zeer triest inderdaad aangezien we genoeg betalen...

Reputatie 1
Badge

Eindelijk goed nieuws van een vriendelijke Proximus medewerkerster, ik krijg een  nieuwe decorder , met dank,walter 

@walter_065 

Laat ons zeker weten of het hiermee dan opgelost is.

Reputatie 3
Badge +1

Ik vrees dat het met een nieuwe decoder niet helpt. Maar we gaan afwachten. Ben zeer benieuwd!

Reputatie 5
Badge +2

@walter_065 Laat je weten of dit je probleem heeft opgelost.

Reputatie 1
Badge

@walter_065 Laat je weten of dit je probleem heeft opgelost.

Heb de nieuwe decorder nu 2 dagen en alles perfect, de dag dat het terug mis gaat laat ik het u weten ,mvg

Reputatie 7
Badge +4

@walter_065 Hopelijk is het met je andere decoder opgelost. Ik heb je inderdaad gebeld, oa met de vraag te noteren wanneer je dit probleem nog voor had en het te posten op het forum zodat dit verder onderzocht kon worden. Misschien is dit verkeerd begrepen. 

@NNuyttens Kan je eventueel ook hier eens doorgeven wanneer je dit probleem exact voorhebt (datum en tijd) zodat dit verder onderzocht kan worden ?

Reputatie 1
Badge

@walter_065 Hopelijk is het met je andere decoder opgelost. Ik heb je inderdaad gebeld, oa met de vraag te noteren wanneer je dit probleem nog voor had en het te posten op het forum zodat dit verder onderzocht kon worden. Misschien is dit verkeerd begrepen. 

@NNuyttens Kan je eventueel ook hier eens doorgeven wanneer je dit probleem exact voorhebt (datum en tijd) zodat dit verder onderzocht kan worden ?

Beste, dat u mij gebeld hebt weet ik niks van .

Het probleem deed zich voor bij het willen bekijken van de opnames, telkens moest ik de decorder resseten  om verder te kunnen gaan ook met gewoon TV te kijken ,na het resseten kon ik verder kijken ,maar een of twee dagen later was het weer het zelfde probleem,  de laatste keer was de dag  26 november,.

In tussen nieuw probleem  dikwijls geen geluid bij opzetten  ,weer resseten. 

Mvg

Reputatie 1
Badge

@walter_065 Laat je weten of dit je probleem heeft opgelost.

Probleem rood scherm voorlopig opgelost, maar nieuw probleem al enkele dagen geen geluid bij het opzetten tv ? Op en af zetten helpt meestal niet dan maar resetten...om moe van te worden.

Mvg

Walter 

Reputatie 1
Badge

@walter_065

Laat ons zeker weten of het hiermee dan opgelost is.

Voorlopig opgelost rood scherm ...nieuw probleem geen geluid bij  opzetten...terug resetten als oplossing...om moe van te worden ,denk dat ik terug een v5 decorder ga installeren .

Mvg

Walter 

Reputatie 1
Badge

Ik vrees dat het met een nieuwe decoder niet helpt. Maar we gaan afwachten. Ben zeer benieuwd!

Beste,denk dat je wel eens gelijk gaat hebben ,het volgende probleem is er al ..

Geen geluid bij opzetten bij TV ...enige oplossing is resetten. 

Mvg

Walter 

Reageer