Beantwoord

Problemen V7

  • 11 October 2023
  • 61 reacties
  • 1114 Bekeken


Toon eerste bericht

61 reacties

Reputatie 1
Badge

Het is de eerste V7, heb nogmaals een medewerker aan de lijn gehad ,heeft weer op afstand een hard reset gedaan en nu werkt het weer normaal  met dank aan de inzet van xe medewerker  top.

Het is de eerste V7, heb nogmaals een medewerker aan de lijn gehad ,heeft weer op afstand een hard reset gedaan en nu werkt het weer normaal  met dank aan de inzet van xe medewerker  top.

Heb je niet gevraagd of ze de V7 eens willen omruilen?

Reputatie 1
Badge

Probleem V7 beeld ziet er zo uit

 

Als je de hdmi kabel op je TV even uittrekt en terugsteekt blijft het dan rood.

Reputatie 1
Badge

Als ik de hdmi kabel , V7 reset , of even de zwarte knop achteraan uitzet kan ik de opname bekijken , maar telkens ik opnieuw een opname wil bekijken krijg ik terug een rood beeld ,en zo gaat het telkens weer het is eender wat ik doen het rood beeld komt telkens terug, zeer verveleld.

Beste, vraagje,

 

net de V7 geinstaleerd, alles werkt, behalve de opnames. Opnames staan er allemaal in, maar er komt enkel een ‘OEPS’ te voorschijn. Zelf de opname na installatie werkt niet. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Mvg, Jan

Reputatie 1
Badge

@walter_065

Volgens mij bedoelt @DaisyS met ander toestel een andere TV.

@walter_065 Kan je bovenstaande nog eens uitproberen? Of toch eens testen met een ander toestel? 

Ik heb gedaan zoals Martin het heeft uitgelegd maar het is geen oplossing   meestal moet ik de TVenkele keren op zetten of resetten om geluid te hebben ..

 Ik heb jammer genoeg maar een toestel.

Mvg walter

 

 je hebt CEC uitgezet maar zet je mss dan de decoder zelf in standby

Decorder staat altijd in standby,  dat is altijd al zo geweest ook voor de problemen  begonnen ,wat is dan het probleem ?

Mvg

walter

Reputatie 1
Badge

#Martin,idd bij mij zijn de problemen begonnen bij omschakeling van V5 door de V7,

Reputatie 3
Badge +1

De v5 en v5 mini heeft jammer genoeg geen 1080p maar maximum 1080i. Maar inderdaad zou normaal weinig verschil mogen geven. Welke oplossing heeft de Proximus medewerker dan meegedeeld?

Probleem V7 zou eindelijk opgelost zijn door Proximus met dank aan een bereidwillige medewerker.

Of wordt hiermee bedoelt bij de volgende software update van de V7 decoder dat het probleem rood scherm bij weergave opnames zal opgelost zijn?

Reputatie 7
Badge +3

@Jan1880 

gaat dit over alle opnames of enkel de opnames die je op je vorige decoder langer bewaart had?

 

Geert

Reageer