Beantwoord

probleem inloggen pickx-app

  • 23 maart 2020
  • 22 reacties
  • 349 Bekeken

Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...

icon

Beste antwoord door GeertC 23 maart 2020, 19:18

@michelenkim 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?

 

Geert

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.

ik vind op basis van je klantennr geen myproximus account terug
kan je in je profile de gebruikersnaam plaatsen waarmee je wil inloggen ?

Reputatie 7
Badge +3

@michelenkim 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?

 

Geert

Dit was blijkbaar het probleem. App opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.

Bedankt!

Vandaag is het opgelost, inloggen lukt nu.

Reputatie 7
Badge +4

@A.K Ook voor u heb ik het in orde gemaakt. Kan je eens testen aub ?

Beste,

ik krijg ook steeds een foutmelding als ik probeer in te loggen. App reeds verwijderd en opnieuw gedownload, maar niet werkt niet. Is het mogelijk om dit eens te controleren? Alvast bedankt!  

 

Hier ook het probleem dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn Proximus pickx account vele keren geprobeerd maar telkens  dezelfde melding 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je profiel correct geplaatst, kan je dit nu even testen aub?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@michelenkim ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken

Ik kan nu inloggen maar krijg de melding dat de stream niet werkt.

Ik krijg geen enkel programma, die nu aan het spelen is, open.

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!

@Stijn19852006 Dit wordt iets voor maandag totdat iemand die van Proximus zelf is, dit kan in orde brengen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

@michelenkim  Werk je met de pickx app of probeer je via een browser te kijken?  Wat voor toestel gebruik je? Hoe is je toestel verbonden met internet? 

Ik werk met de pickx app op de gsm, verbonden met wifi.

Reputatie 7
Badge +3

@michelenkim 

Heb je de wifi al eens uitgezet en opnieuw ingeschakeld?

Heb je ook problemen bij bv: youtube?

 

Geert

wifi opnieuw opgestart zonder resultaat, youtube geen probleem...

Reputatie 7
Badge +4

Nathalie, dit komt omdat je MyProximus account aangemaakt werd met je mobiel nummer en niet met je gegevens vanop je factuur (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).

Beschik je nog over een account waarop je vaste gegevens staan? 

Ik kan ook niet inloggen in Pickx, wat is het probleem?

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

@csls , het emailadres die gelinkt is aan je profiel bevat geen MyProximus account. 
Beschik je hier al over?

Reputatie 7
Badge +3

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!

@Stijn19852006  Kan je het nog even uitproberen? Er stond een foutje in onze databases, zou nu terug in orde moeten zijn.

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.

Reageer