Beantwoord

probleem inloggen pickx-app

  • 23 March 2020
  • 55 reacties
  • 1133 Bekeken

Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...

icon

Beste antwoord door GeertC 23 March 2020, 19:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.

ik vind op basis van je klantennr geen myproximus account terug
kan je in je profile de gebruikersnaam plaatsen waarmee je wil inloggen ?

Reputatie 7
Badge +3

@michelenkim 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?

 

Geert

Dit was blijkbaar het probleem. App opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik geef het onmiddellijk door. 

Beste, mijn hotmail adres idd.

Nee app werkt nog steeds niet. Website wel.

Blijft een heel snelle melding/pagina (vroeger stond hier servererror, maar is nu te snel) komen die dan direct naar rechts wegschuift. Nadien komt er onderin de kleine melding ' je bent offline '.

Mvg 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb het te laat gezien waardoor ik het niet meer kan downloaden. Je mag het filmpje doormailen naar mobile.application@proximus.com zodat zij dit kunnen onderzoeken. Alvast bedankt

Beste  @HadewychT en @Charlotte.D 

hebben jullie reeds een oplossing kunnen vinden?

Mvg, Joris

Ik kan een afbeelding posten maar geen filmpje hier…

Zie wetransfer link https://we.tl/t-7Widz5FVCv

Beste,

Ik krijg een mail terug dat dit adres niet gebruikt wordt.

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
mobile.application@proximus.com (mobile.application@proximus.com)
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
 

Hieronder de link alvast opnieuw

https://we.tl/t-jtU3kIBEGS

@J0ris Het is beter van geen privé gegevens op een openbaar forum te zetten want nu kan via je link iedereen je mailadres zien beter van deze te blinderen.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Maakt niet uit, als iemand het nu niet in de verf zou zetten ;)))

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je eens opnieuw testen ? Als het nog niet zou werken, kan je de app dan ook eens op een ander toestel testen ?

Je krijgt mss graag veel mailtjes ;-)

Vandaag is het opgelost, inloggen lukt nu.

Reputatie 7
Badge +4

@A.K Ook voor u heb ik het in orde gemaakt. Kan je eens testen aub ?

Beste,

ik krijg ook steeds een foutmelding als ik probeer in te loggen. App reeds verwijderd en opnieuw gedownload, maar niet werkt niet. Is het mogelijk om dit eens te controleren? Alvast bedankt!  

 

Hier ook het probleem dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn Proximus pickx account vele keren geprobeerd maar telkens  dezelfde melding 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je profiel correct geplaatst, kan je dit nu even testen aub?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@michelenkim ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken

Ik kan nu inloggen maar krijg de melding dat de stream niet werkt.

Ik krijg geen enkel programma, die nu aan het spelen is, open.

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!

@Stijn19852006 Dit wordt iets voor maandag totdat iemand die van Proximus zelf is, dit kan in orde brengen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

Beste,

Nog steeds hetzelfde. App ook gewist en opnieuw gedownload. 

Voorheen ook al op 2 andere gsms getest. 

Nog steeds het snelle scherm wat wegschuift met servererror

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een reminder gestuurd naar het team dat dit moet onderzoeken, maar de exacte reden is nog niet helemaal duidelijk. De configuratie lijkt goed te staan, vandaar dat je op de site ook kan inloggen. Ik hou je in ieder geval verder op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik zou het paswoord van My Proximus eens moeten resetten voor je. Ik zal dit pas doen als je hier reageert dat dit ok is voor u.