Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...
probleem inloggen pickx-app
Ik zie geen mailadres in mijn profiel.
Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.
ik vind op basis van je klantennr geen myproximus account terug
kan je in je profile de gebruikersnaam plaatsen waarmee je wil inloggen ?
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?
Geert
Dit was blijkbaar het probleem. App opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.
Bedankt!
Beste, mijn hotmail adres idd.
Nee app werkt nog steeds niet. Website wel.
Blijft een heel snelle melding/pagina (vroeger stond hier servererror, maar is nu te snel) komen die dan direct naar rechts wegschuift. Nadien komt er onderin de kleine melding ' je bent offline '.
Mvg
Beste
hebben jullie reeds een oplossing kunnen vinden?
Mvg, Joris
Beste,
Ik krijg een mail terug dat dit adres niet gebruikt wordt.
Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
mobile.application@proximus.com (mobile.application@proximus.com)
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
Hieronder de link alvast opnieuw
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Maakt niet uit, als iemand het nu niet in de verf zou zetten ;)))
Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je eens opnieuw testen ? Als het nog niet zou werken, kan je de app dan ook eens op een ander toestel testen ?
Je krijgt mss graag veel mailtjes ;-)
Vandaag is het opgelost, inloggen lukt nu.
Beste,
ik krijg ook steeds een foutmelding als ik probeer in te loggen. App reeds verwijderd en opnieuw gedownload, maar niet werkt niet. Is het mogelijk om dit eens te controleren? Alvast bedankt!
Hier ook het probleem dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn Proximus pickx account vele keren geprobeerd maar telkens dezelfde melding
Ik heb je profiel correct geplaatst, kan je dit nu even testen aub?
Ik kan nu inloggen maar krijg de melding dat de stream niet werkt.
Ik krijg geen enkel programma, die nu aan het spelen is, open.
ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.
Beste,
Nog steeds hetzelfde. App ook gewist en opnieuw gedownload.
Voorheen ook al op 2 andere gsms getest.
Nog steeds het snelle scherm wat wegschuift met servererror
Ik heb een reminder gestuurd naar het team dat dit moet onderzoeken, maar de exacte reden is nog niet helemaal duidelijk. De configuratie lijkt goed te staan, vandaar dat je op de site ook kan inloggen. Ik hou je in ieder geval verder op de hoogte.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.