Beantwoord

probleem inloggen pickx-app

  • 23 March 2020
  • 55 reacties
  • 1192 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@csls , het emailadres die gelinkt is aan je profiel bevat geen MyProximus account. 
Beschik je hier al over?

Maandag komen de prox medewerkers terug langs om dit even na te kijken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ben blij dat te horen. Veel plezier ermee.

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!

@Stijn19852006  Kan je het nog even uitproberen? Er stond een foutje in onze databases, zou nu terug in orde moeten zijn.

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.