Beantwoord

probleem inloggen pickx-app

  • 23 March 2020
  • 55 reacties
  • 1132 Bekeken

Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...

icon

Beste antwoord door GeertC 23 March 2020, 19:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ben blij dat te horen. Veel plezier ermee.

Gelukt!! Hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Kan je nog eens testen aub ? Het zou in orde moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik geef het onmiddellijk door. 

Beste,  helaas geen oplossing. 

Ik kreeg een mail dat mijn wachtwoord gereset was en direct een nieuw wachtwoord. Toen ik hier op de site mee wou aanmelden moest ik direct een ander wachtwoord kiezen en bevestigen. Ik koos een dat nog nooit eerder door mij bij jullie is ingevuld.

 

Op naar de Pickx app met mijn hotmail adres en het nieuwe wachtwoord. Nog steeds hetzelfde probleem bij het aanmelden. 

@HadewychT 

Mvg,

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb je wachtwoord gereset. Je hebt een nieuw wachtwoord ontvangen in je mailbox dat je dan zelf kan aanpassen op de manier die GeertC doorgaf. Hou me zeker op de hoogte of het geholpen heeft.

Dat was dus niet de juiste manier @GeertC of toch geen oplossing in iedergeval.

 

@HadewychT kijk jij even voor die reset?

Reputatie 7
Badge +3

Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…

Dank

Mvg

Hallo Joris, 

zie deze link: Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus

 

Geert

Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…

Dank

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik zou het paswoord van My Proximus eens moeten resetten voor je. Ik zal dit pas doen als je hier reageert dat dit ok is voor u. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een reminder gestuurd naar het team dat dit moet onderzoeken, maar de exacte reden is nog niet helemaal duidelijk. De configuratie lijkt goed te staan, vandaar dat je op de site ook kan inloggen. Ik hou je in ieder geval verder op de hoogte. 

Beste  @HadewychT en @Charlotte.D 

hebben jullie reeds een oplossing kunnen vinden?

Mvg, Joris

Beste @HadewychT , geen probleem!
De mail met video werd om 19u50 naar jullie verzonden

Mvg, 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Oh ik zie het al. Ik was een letter vergeten in het mailadres. Mijn excuses. Het juist adres is mobile.applications@proximus.com. Zou je het eventueel nog eens willen proberen ? Ik was een weekje met vakantie en daardoor opnieuw te laat voor de ‘we transfer’. 

Je krijgt mss graag veel mailtjes ;-)

Maakt niet uit, als iemand het nu niet in de verf zou zetten ;)))

@J0ris Het is beter van geen privé gegevens op een openbaar forum te zetten want nu kan via je link iedereen je mailadres zien beter van deze te blinderen.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Beste,

Ik krijg een mail terug dat dit adres niet gebruikt wordt.

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
mobile.application@proximus.com (mobile.application@proximus.com)
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
 

Hieronder de link alvast opnieuw

https://we.tl/t-jtU3kIBEGS

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb het te laat gezien waardoor ik het niet meer kan downloaden. Je mag het filmpje doormailen naar mobile.application@proximus.com zodat zij dit kunnen onderzoeken. Alvast bedankt

Ik kan een afbeelding posten maar geen filmpje hier…

Zie wetransfer link https://we.tl/t-7Widz5FVCv

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Sorry voor het late antwoord. Je kan dat filmpje hier posten op het forum.

Beste,

Probleem doet zich voor op een Oneplus2, een Samsung J6 en een Samsung Galaxy S20 5G

Op de S20 gaat de melding super snel.

Via waar kan ik een video doorsturen

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Kan je aub doorgeven op welke toestellen/Android/app versie je dit vorhebt ? Kan je eventueel een filmpje doorsturen van het probleem ? Dit wordt gevraagd door de verantwoordelijken voor de app zodat ze dit verder kunnen onderzoeken.

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb dit doorgegeven naar de verantwoordelijken voor de app.

Beste,

Nog steeds hetzelfde. App ook gewist en opnieuw gedownload. 

Voorheen ook al op 2 andere gsms getest. 

Nog steeds het snelle scherm wat wegschuift met servererror