Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...
Beste antwoord door GeertC
Bekijk origineelIk kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...
Beste antwoord door GeertC
Bekijk origineelIk werk met de pickx app op de gsm, verbonden met wifi.
Heb je de wifi al eens uitgezet en opnieuw ingeschakeld?
Heb je ook problemen bij bv: youtube?
Geert
Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…
Dank
Mvg
wifi opnieuw opgestart zonder resultaat, youtube geen probleem...
Gelukt!! Hartelijk dank
Beste
De mail met video werd om 19u50 naar jullie verzonden
Mvg,
Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…
Dank
Mvg
Hallo Joris,
zie deze link: Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus
Geert
Beste, helaas. Kan nog steeds niet inloggen op de app.
Nathalie, dit komt omdat je MyProximus account aangemaakt werd met je mobiel nummer en niet met je gegevens vanop je factuur (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).
Beschik je nog over een account waarop je vaste gegevens staan?
Ik kan ook niet inloggen in Pickx, wat is het probleem?
Dat was dus niet de juiste manier
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen
Zodat de proximus forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.
Joris,
Je gaat effectief ook inloggen met je @hotmail.com emailadres?
Want de account zelf staat actief.
Beste, helaas geen oplossing.
Ik kreeg een mail dat mijn wachtwoord gereset was en direct een nieuw wachtwoord. Toen ik hier op de site mee wou aanmelden moest ik direct een ander wachtwoord kiezen en bevestigen. Ik koos een dat nog nooit eerder door mij bij jullie is ingevuld.
Op naar de Pickx app met mijn hotmail adres en het nieuwe wachtwoord. Nog steeds hetzelfde probleem bij het aanmelden.
Mvg,
Beste,
Probleem doet zich voor op een Oneplus2, een Samsung J6 en een Samsung Galaxy S20 5G
Op de S20 gaat de melding super snel.
Via waar kan ik een video doorsturen
Beste, ik geraak ook niet ingelogd op de app.
Kunnen jullie dit ook nakijken?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.