Beantwoord

probleem inloggen pickx-app

  • 23 March 2020
  • 55 reacties
  • 1192 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@michelenkim  Werk je met de pickx app of probeer je via een browser te kijken?  Wat voor toestel gebruik je? Hoe is je toestel verbonden met internet? 

Ik werk met de pickx app op de gsm, verbonden met wifi.

Reputatie 7
Badge +3

@michelenkim 

Heb je de wifi al eens uitgezet en opnieuw ingeschakeld?

Heb je ook problemen bij bv: youtube?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris , je profiel is nu volledig correctgezet.
Kan je dit nog even testen? 

Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…

Dank

Mvg

wifi opnieuw opgestart zonder resultaat, youtube geen probleem...

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Kan je nog eens testen aub ? Het zou in orde moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Oh ik zie het al. Ik was een letter vergeten in het mailadres. Mijn excuses. Het juist adres is mobile.applications@proximus.com. Zou je het eventueel nog eens willen proberen ? Ik was een weekje met vakantie en daardoor opnieuw te laat voor de ‘we transfer’. 

Gelukt!! Hartelijk dank

Beste @HadewychT , geen probleem!
De mail met video werd om 19u50 naar jullie verzonden

Mvg, 

Reputatie 7
Badge +3

Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…

Dank

Mvg

Hallo Joris, 

zie deze link: Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus

 

Geert

Beste, helaas. Kan nog steeds niet inloggen op de app.

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb dit doorgegeven naar de verantwoordelijken voor de app.

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Sorry voor het late antwoord. Je kan dat filmpje hier posten op het forum.

Reputatie 7
Badge +4

Nathalie, dit komt omdat je MyProximus account aangemaakt werd met je mobiel nummer en niet met je gegevens vanop je factuur (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).

Beschik je nog over een account waarop je vaste gegevens staan? 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Kan je aub doorgeven op welke toestellen/Android/app versie je dit vorhebt ? Kan je eventueel een filmpje doorsturen van het probleem ? Dit wordt gevraagd door de verantwoordelijken voor de app zodat ze dit verder kunnen onderzoeken.

@Charlotte.D nog enige update?

Ik kan ook niet inloggen in Pickx, wat is het probleem?

Dat was dus niet de juiste manier @GeertC of toch geen oplossing in iedergeval.

 

@HadewychT kijk jij even voor die reset?

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Joris,

 

Je gaat effectief ook inloggen met je @hotmail.com emailadres?

Want de account zelf staat actief. 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb je wachtwoord gereset. Je hebt een nieuw wachtwoord ontvangen in je mailbox dat je dan zelf kan aanpassen op de manier die GeertC doorgaf. Hou me zeker op de hoogte of het geholpen heeft.

Beste,  helaas geen oplossing. 

Ik kreeg een mail dat mijn wachtwoord gereset was en direct een nieuw wachtwoord. Toen ik hier op de site mee wou aanmelden moest ik direct een ander wachtwoord kiezen en bevestigen. Ik koos een dat nog nooit eerder door mij bij jullie is ingevuld.

 

Op naar de Pickx app met mijn hotmail adres en het nieuwe wachtwoord. Nog steeds hetzelfde probleem bij het aanmelden. 

@HadewychT 

Mvg,

Beste,

Probleem doet zich voor op een Oneplus2, een Samsung J6 en een Samsung Galaxy S20 5G

Op de S20 gaat de melding super snel.

Via waar kan ik een video doorsturen

Beste, ik geraak ook niet ingelogd op de app.

Kunnen jullie dit ook nakijken?