Skip to main content
Beantwoord

probleem inloggen pickx-app


Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...

Beste antwoord door GeertC

@michelenkim 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?

 

Geert

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

55 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 23 maart 2020

Ik heb je profiel correct geplaatst, kan je dit nu even testen aub?

 

 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 23 maart 2020

@michelenkim ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 23 maart 2020

Ik kan nu inloggen maar krijg de melding dat de stream niet werkt.

Ik krijg geen enkel programma, die nu aan het spelen is, open.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 23 maart 2020

@michelenkim  Werk je met de pickx app of probeer je via een browser te kijken?  Wat voor toestel gebruik je? Hoe is je toestel verbonden met internet? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 23 maart 2020

Ik werk met de pickx app op de gsm, verbonden met wifi.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 23 maart 2020

@michelenkim 

Heb je de wifi al eens uitgezet en opnieuw ingeschakeld?

Heb je ook problemen bij bv: youtube?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 23 maart 2020

wifi opnieuw opgestart zonder resultaat, youtube geen probleem...


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2020

@michelenkim 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 maart 2020

Dit was blijkbaar het probleem. App opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.

Bedankt!


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 september 2020

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!


Martin
  • 33062 reacties
  • 11 september 2020

@Stijn19852006 Dit wordt iets voor maandag totdat iemand die van Proximus zelf is, dit kan in orde brengen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.


  • 0 reacties
  • 14 september 2020
Stijn19852006 schreef:

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!

@Stijn19852006  Kan je het nog even uitproberen? Er stond een foutje in onze databases, zou nu terug in orde moeten zijn.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 september 2020

Beste,

ik krijg ook steeds een foutmelding als ik probeer in te loggen. App reeds verwijderd en opnieuw gedownload, maar niet werkt niet. Is het mogelijk om dit eens te controleren? Alvast bedankt!  

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 september 2020

Hier ook het probleem dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn Proximus pickx account vele keren geprobeerd maar telkens  dezelfde melding 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 21 september 2020

Nathalie, dit komt omdat je MyProximus account aangemaakt werd met je mobiel nummer en niet met je gegevens vanop je factuur (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).

Beschik je nog over een account waarop je vaste gegevens staan? 


  • Rising star
  • 17 reacties
  • 21 september 2020

Ik kan ook niet inloggen in Pickx, wat is het probleem?


Martin
  • 33062 reacties
  • 21 september 2020

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 22 september 2020

@csls , het emailadres die gelinkt is aan je profiel bevat geen MyProximus account. 
Beschik je hier al over?


  • Rising star
  • 17 reacties
  • 22 september 2020

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 23 september 2020
csls schreef:

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.

ik vind op basis van je klantennr geen myproximus account terug
kan je in je profile de gebruikersnaam plaatsen waarmee je wil inloggen ?


  • Rising star
  • 17 reacties
  • 23 september 2020

Vandaag is het opgelost, inloggen lukt nu.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3380 reacties
  • 24 september 2020

@A.K Ook voor u heb ik het in orde gemaakt. Kan je eens testen aub ?


  • Rising star
  • 16 reacties
  • 24 oktober 2020

Beste, ik geraak ook niet ingelogd op de app.

Kunnen jullie dit ook nakijken?


Martin
  • 33062 reacties
  • 24 oktober 2020

Maandag komen de prox medewerkers terug langs om dit even na te kijken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier maandag direct mee aan de slag kunnen.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 4 november 2020

@J0ris , je profiel is nu volledig correctgezet.
Kan je dit nog even testen?