Bij openen Pickx app op smartphone kregen we foutboodschap. Niets aan ons account is veranderd en toch deze fout .
Hoe oplossen?
ro
Bij openen Pickx app op smartphone kregen we foutboodschap. Niets aan ons account is veranderd en toch deze fout .
Hoe oplossen?
ro
Ik krijg de app nog open iPhone versie 7.5.1
Blijkbaar is er een nieuwe versie app beschikbaar. Juist geïnstalleerd op smartphone, maar krijg dan onderstaande opmerking. En oude zou nog werken staat er, maar die werkt dus niet meer.
ro
Mss zit je in het zelfde geval als hier?
→ Pickx app "NEW" | Proximus Forum
We worden stilaan gemigreerd naar PickNew
Bij mij staat de oude versie Pickx er nog op die gelukkig wel nog normaal werkt!
Er was vroeger ook al een topic daaromtrent opgestart zie: → pickx new | Proximus Forum
Heb je de pickx die er op staat nu te deinstalleren en de oude pickx (niet de pickxNew) er op te installeren of dit lukt?
Dit krijg ik te zien
Bij mij juist hetzelfde. Op continue drukken. Dan kom je op de oude pickx . Maar die werkt niet meer en dient er met Proximus contact genomen te worden ....vicieuze cirkel .…
Ro
Ter info. Oude pickx app. deleted en terug geinstalleerd. Oude werkt nu terug normaal. Nieuwe nog niet.
Ro
Dit is inderdaad wat ik ook gedaan heb eerst deleten en dan de oude opnieuw installeren, maar ik had na na installatie van PickxNew, bij de melding dat de nieuwe nog niet werkte voor mij, daar afgesloten en kon ik dan deze nieuwe deleten en dan de oude terug geïnstalleerd, die werkte zo ook direct terug.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.