Skip to main content
Vraag

pickx op smartphone werkt niet meer

  • February 22, 2024
  • 7 reacties
  • 789 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner

Bij openen Pickx app op smartphone kregen we foutboodschap. Niets aan ons account is veranderd en toch deze fout . 
Hoe oplossen?

ro

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

  • February 22, 2024

Ik krijg de app nog open iPhone versie 7.5.1


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 22, 2024

Blijkbaar is er een nieuwe versie app beschikbaar. Juist geïnstalleerd op smartphone, maar krijg dan onderstaande opmerking. En oude zou nog werken staat er, maar die werkt dus niet meer.

ro

 


Martin
  • February 22, 2024

@Ro

Mss zit je in het zelfde geval als hier?

→ Pickx app "NEW" | Proximus Forum

We worden stilaan gemigreerd naar PickNew

Bij mij staat de oude versie Pickx er nog op die gelukkig wel nog normaal werkt!

Er was vroeger ook al een topic daaromtrent opgestart zie: → pickx new | Proximus Forum

Heb je de pickx die er op staat nu te deinstalleren en de oude pickx (niet de pickxNew) er op te installeren of dit lukt?


  • February 22, 2024

Dit krijg ik te zien

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 22, 2024

Bij mij juist hetzelfde. Op continue drukken. Dan kom je op de oude pickx . Maar die werkt niet meer en dient er met Proximus contact genomen te worden ....vicieuze cirkel .…

 

Ro


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 22, 2024

Ter info. Oude pickx app. deleted en terug geinstalleerd. Oude werkt nu terug normaal. Nieuwe nog niet.

Ro


Martin
  • February 22, 2024

Dit is inderdaad wat ik ook gedaan heb eerst deleten en dan de oude opnieuw installeren, maar ik had na na installatie van PickxNew, bij de melding dat de nieuwe nog niet werkte voor mij, daar  afgesloten en kon ik dan deze nieuwe deleten en dan de oude terug geïnstalleerd, die werkte zo ook direct terug.