Skip to main content
Vraag

Pickx app voor 2e verblijf


Toon eerste bericht

61 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 28 maart 2022

@dona_01 Dit betekent dat we het doorgeven naar de verantwoordelijken voor de app zodat zij verder kunnen onderzoeken waarom dit bij jullie niet werkt. 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 april 2022

Na 9 contacten bij evenveel diensten is dit nog steeds niet opgelost!! Het is al erg dat ze aan de klant vragen ... zo'n aansluitingsnummer, uit hoeveel karakters bestaat dit? Tiens, een gewoon telefoonnummer toch 🙈🙈


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 25 april 2022

@Josseline1 @kdcdp123 @Dirk_0161 @Marvanc @dona_01 Kunnen jullie nog eens testen of je beide nummers nu ziet staan ? We hebben nog een kleine wijziging aangebracht. Als het niet het geval is zal het verder onderzocht worden door onze specialisten. 


  • 2 reacties
  • 25 april 2022

Beste Hadewych, ik zie nu eindelijk het nummer van mijn tweede verblijf staan.  Bedankt!


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 25 april 2022

Oef, eindelijk in orde, na 2 dagen alle proximus medewerkers (de meesten hoorden het donderen in Keulen 😉) aan de lijn gehad hebben, had ik het reeds opgegeven. Dank je wel hoor!  


  • Rising star
  • 16 reacties
  • 25 april 2022

@HadewychT 

goede middag,

oef, eindelijk oké.

wij danken u en vriendelijke groeten.

josseline


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2092 reacties
  • 25 april 2022

@Josseline1 Blij dat we u hebben helpen!


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 mei 2022

Vraag aan Proximus om ook de decoder van mijn tweede woning zichtbaar te maken in de Pickx App. 

 

Alle gegevens staan vermeld in mijn profiel.

 


Martin
  • 33205 reacties
  • 7 mei 2022

Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je tweede aansluitnummer koppelen zodat je kunt kiezen in de pickx app.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 9 mei 2022

@KVerachtert Ik heb dit voor je in orde gebracht. 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 mei 2022

Dankjewel voor de snelle en correcte service. TOP.