Vraag

opnamen pickx

  • 20 April 2020
  • 83 reacties
  • 1326 Bekeken


Toon eerste bericht

83 reacties

Reputatie 5
Badge +2

inderdaad, de laatste opnamen zijn allemaal ok, zoals vermeld dus de dagen met problemen niet,  maar als het vanaf nu ok blijft zijn we weer tevreden

hopelijk komen er geen problemen meer en is het opgelost voor in de toekomst 

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad bij de opnames van 27 april tot en met 1 mei kunnen er problemen zijn. Helaas zijn deze opnames dus enkel via de decoder te bekijken.

Ik heb snel eens gekeken op de Pickx app. Maar er zijn nog steeds opnames van vorige week niet beschikbaar. Die van gisteren zijn wel beschikbaar. 

Bv. The rookie, Supergirl, …

Reputatie 7
Badge +4

Er was inderdaad een probleem aan onze kant , dit zou ondertussen opgelost moeten zijn.

J'espère également que Proximus pourra bientôt résoudre ce problème.

peut-être qu'ils apporteront lundi de bonnes nouvelles!

Bonjour,

J’ai le même problème  .  Depuis plusieurs jours la plupart de mes enregistrements ne sont plus visibles sur PC via Pickx mais uniquement sur TV via décodeur.  Remarquez que Proximus indique sur son site quelles sont les chaines visibles sur Pickx.  En effe,t elles ne le sont pas toutes. p.ex. ARTE et ACTION ne sont pas visibles sur PICKX.   Toutefois, j’ai personnellement des enregistrements sur La2HD et sur ClubRTL visibles uniquement sur décodeur alors qu’elles devraient être visibles sur Pickx également.

Reputatie 5
Badge +2

ik merk dat alle opnamen die de laatste dagen gedaan heb van één, canvas, caz, Vtm en vitaya ok zijn

opnamen van ZES en VIJF blijven enkel op decoder,

NPO2 en 3 ook maar die staan normaal ook enkel op decoder, dus dit is normaal

Vijf en Zes zijn normaal niet enkel op decoder , dus nog enkel probleem op die zenders

 

De vorige keer was het tamelijk vlot opgelost hopelijk nu ook weer.

Heb hetzelfde probleem . Sinds korte tijd kan ik de meeste van mijn opnames niet meer bekijken via Ipad.  Er komt steeds de melding : “dit programma is enkel beschikbaar op je tv decoder wegens gelimiteerde rechten. “

 

volgens mij is dit gewoon doorgegeven aan de betrokken dienst en is het afwachten op de oplossing.

Raar dat er nog steeds geen moderator of dergelijke gereageerd heeft. 

Hier zelfde probleem. Plots bijna alles van opnames enkel via decoder en niet via Pickx app.  Ook recente (van vandaag bv). Herstarten, uitloggen,...niets helpt. Proximus ?

nu is de opname gedaan op ZES en alleen deze is alleen beschikbaar op decoder bij mij.

 

Ook deze opname is nu afgelopen

 

nee zeker niet voor alle zenders of beter gezegd zeker niet voor alle programma’s/ opnames van een bepaalde zender. 

Reputatie 5
Badge +2

dat is wel waar, vb NPO is praktisch altijd enkel decoder

maar zijn het alle zenders zelfs één, canvas, vier , vijf, zes, vtm, q2 , vitaya

dus alle zenders

 

staat toch maar bij één van de opnames die bezig zijn, dus hangt nog af van de zender, maar is dat mss zo dat sommige zenders niet toelaten dat dat je de opname kunt kijken via pickx, ik dacht van wel, maar als de opname voorbij is weet ik meer….

 

net ook getest ,  ik heb er nu ook één opname die alleen beschikbaar op decoder.

 


Kan dat, dat deze is momenteel nog bezig is?

Dan heb ik dat ook al veel zien staan. Terwijl de opname nog bezig is (enkel beschikbaar op decoder), maar eens de opname afgelopen is, zou hij normaal beschikbaar moeten zijn.

 

zal ik seffens eens bekijken als de opname voorbij is.

Ik denk toch dat Proximus een serieus probleem heeft :p

 

ik zie zelf dat ik op de Pickx app (smartphone) ook geen enkele opname kan bekijken

Reputatie 5
Badge +2

ik zie dat ze vandaag allemaal enkel op decoder zijn, zelfs die op één 

Reputatie 5
Badge +2

bij mij staat dit enkel erop als het volledig opgenomen is, terwijl het opgenomen is staat er nu op

net ook getest ,  ik heb er nu ook één opname die alleen beschikbaar op decoder.

 


Kan dat, dat deze is momenteel nog bezig is?

Dan heb ik dat ook al veel zien staan. Terwijl de opname nog bezig is (enkel beschikbaar op decoder), maar eens de opname afgelopen is, zou hij normaal beschikbaar moeten zijn.

 

net ook getest ,  ik heb er nu ook één opname die alleen beschikbaar op decoder.

 

Heb de decoder toch kunnen herstarten, maar het probleem blijft nog steeds aanwezig

om het nu met een simpel vb te geven (wat ik al voorgehad heb) ik wis een opname op decoder , ik kijk nu op proximuspickx.be  wat stel ik vast die staat er nog op, op de decoder kijk ik voor alla zekerheid en ik zie ze niet meer staan. Nu herstart ik mijn decoder en wat stel ik vast inderdaad nu in pickx is die nu verdwenen, omgekeerd zou dit zich dan ook kunnen voordoen dat je iets wist in pickx en het niet doorgestrood is naar de decoder, enfin ‘t is wel niet identiek het zelfde probleem en daarom doe ik bij gelijk welk probleem deze test van eens de decoder te herstarten zelf al baat het niet …..

vergelijk het een beetje met een mailprogramma op laptop en mail-app op portable toestellen die die je allemaal in IMAP gebruikt daar staat ook alles op de server en toch stel ik soms vast dat niet altijd een mail die ik bv wis op laptop dat ik ze nog zie staan op een mailapp op smartphone, dus blijkbaar moet daar ook iets niet altijd synchroon lopen.

PS: bij mij staan nochtans ook zeker alle opnames op server aangezien mijn decoder geen HDD heeft!

 

Reputatie 5
Badge +2

ja alles is op de server, want ik heb ook geen harde schijf meer, raar dat er dan opstaat enkel op decoder, eigenlijk zou er geen verschil mogen zijn, omdat wij zelf niets meer opslaan op onze eigen decoder

maar toch is het zo, niet te kijken op computer enkel via tv 

bij de vorige panne, was het opgelost en die te zien waren enkel op decoder, waren dan achteraf wel te zien op computer

Reageer