Vraag

opnamen pickx

  • 20 April 2020
  • 83 reacties
  • 1199 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

heb juist ingelogd in pickx op de computer en nu staan alle opnames als enkel te bekijken op de decoder, vanmorgen en gisteren was dit niet zo

heel raar fenomeen omdat het over alle opnamen ook die eerder wel te zien waren via de computer dus via pickx

hopelijk wordt dit opgelost want ik kijk wel niet veel via de computer maar kan toch voorkomen

 


83 reacties

na herstart decoder en na uit en opnieuw inloggen op  http://proximuspickx.be 

maar aangezien het de enigste opname is die niet werkt en al de rest wel kan ik er vrede mee nemen.

Ok bedankt.

Het is in orde nu.

@pieter_b Kan je het nog even nakijken? Ik excuseer mij alvast als ik er eentje over het hoofd heb gezien ;) 

Van donderdag 2/04 tot donderdag 30/04 (3 afleveringen per dag)

eerste aflevering begon rond 20u30, de laatste begon rond 21u55  (weet natuurlijk niet of deze tijden altijd gelijk waren.)

@pieter_b Ik heb de serieopname verwijderd en zou ze dan opnieuw één voor één toevoegen.

Nu zie ik soms meedere afleveringen per dag, waarschijnlijk heruitzendingen maar dit kan ik niet in detail bekijken. Weet je welk uur de door jou gewenste afleveringen normaal uitgezonden waren?

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 

‘k zal seffens de decoder eens heropstarten want als ik het nu doe krijg ik zeker ruzie met de rest van de familie :slight_smile:

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 


Ik zie nu plots 68 afleveringen staan en er zijn er maar 13. Elke aflevering staat er meerdere malen in, ook sommige enkel beschikbaar op decoder.

Maar bij de eerste 3 afleveringen nog steeds hetzelfde probleem.

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 

Hier ondertussen ook alles normaal.

Maar ik heb wel nog steeds een probleem met de eerste 3 afleveringen met the training day.

De eerste 3 afleveringen krijgen steeds een foutmelding.

 

 

@Martin Heb je nog steeds problemen met de opnames vanaf 1 mei ?

 

Hallo Thierry, zopas eens gekeken en het is inderdaad in orde gekomen op één opname na, namelijk:

 

Maar dat is niet erg als het maar deze alleen is ben ik al heel tevreden 

Reputatie 5
Badge +2

In mijn bericht hierboven kun je zien welke en welke niet maar dus niet de recente die zijn terug ok

Reputatie 7
Badge +4

Het probleem van 27 april tot 1 mei deed zich voor bij de zenders Vier, Vijf, Zes, LaUne, LaDeux, RTL-TVI, Club RTL en Plug RTL .

@Martin Heb je nog steeds problemen met de opnames vanaf 1 mei ?

 

Ja inderdaad de mogelijkheden tov vroeger zijn enorm verbeterd al beseft  een mens dit niet altijd direct , zeker als het ergens mank loopt, maar er zijn tegenwoordig, veel ergere dingen die veel belangrijker zijn  en dat mogen we zeker ook niet vergeten!.

Maar allee het zal toch leuk zijn als het probleem met Pickx opgelost is :relaxed:

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb nog eens extra gekeken en er staan nog enkele niet ok

vb 27/4 op vijf meisje van plezier maar de twee opnamen van gisteren zijn ok

op zes macgyver 30/4 en 1/5 niet ok maar die van gisteren terug ok

NPO3 en NPO2 staat enkel op decoder maar dit is meestal zo, dus daar is niets mis mee

Dus hier kan je zeggen dat het opgelost is, zal misschien in faces gebeuren, en die paar opnames die niet ok zijn zitten in de data’s waar ze zeggen problemen mee te hebben, al hoewel er zijn die in die data zitten en toch inorde gekomen zijn.

maar aangezien ik toch meestal op tv kijk is dat nu minder een probleem, 

pickx is wel handig als je weg ben of als de tv niet werkt zoals ik een keer gehad heb, toen kon ik toch verder kijken op de computer, toch leuk dat er nu meerdere kanalen bestaan, vroeger als de distributie niet werkte had je niets, waar is die tijd!!!!!!

 

Halo Valencia,  het is bij mij zeker nog niet in orde, staan allemaal gemerkt als “beschikbaar op decoder”  op één uitzondering na en dat is een opname van zender EEN. 😞

Reputatie 5
Badge +2

martin is het bij jou nog niet in orde, omdat je zegt niet ok

bij mij zijn ze nu allemaal niet ok op één uitzondering na.

Reputatie 5
Badge +2

heeft geen zin aangezien ik iedere keer als ik naar pickx kijk steeds opnieuw moet inloggen, dus dat doe ik iedere keer. 

maar juist gekeken op pickx, en de meerderheid  van de opname zijn weer ok

gisteren is ok en de meeste ervoor ook

hopelijk blijft het dit maal

helpt bij mij niet, staan nog altijd als “beschikbaar op decoder” 

Reputatie 7
Badge +4

@Duffie @claude_012 @Valencia @pieter_b hebben jullie al eens getest met uit te loggen en opnieuw in te loggen?

Ik was een opname op de laptop aan het bekijken. De opname werd onderbroken en alle opnames staan nu vermeld als ‘beschikbaar op decoder’.  Echt een rotprobleem als je weet dat ik ook problemen heb met mijn V6 decoder in de living (signaal valt elke twee à drie dagen helemaal weg) en mijn V5 decoder in de slaapkamer (geen hd)!

Het is dat ik in Wallonië geen andere keuze hebben om alle Vlaamse zenders te zien, anders was ik al lang weg bij Proximus!!!

Een 3 tal weken geleden ook zelfde probleem gemeld. De dag erna opgelost maar kennelijk keert probleem terug.  Nu kan ik wel via tablet kijken, op laptop niet (decoder)

ik heb van deze keer van het leer, alleen bij het nieuws op één staat er niet “alleen beschikbaar op decoder”

Inderdaad bij mij ook. 

Via pc staat alles alleen beschikbaar op decoder.

Via pickx app, staan er enkele opnames beschikbaar via decoder en andere kan ik bekijken.

Dus er is nog steeds een probleem.

Reputatie 5
Badge +2

Juist gekeken en nu staat alle opnamen, restend en al opgenomen enkel op decoder zelfs die eerst voordien wel te zien waren op computer, geen enkele te bekijken op computer

dus weer groot probleem, dus niet opgelost vanaf 2 mei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer