Vraag

opnamen pickx

  • 20 April 2020
  • 83 reacties
  • 1325 Bekeken


Toon eerste bericht

83 reacties

Ok. Maar toch lijkt het me vreemd. Want het zijn toch allemaal serveropnames bij Proximus?

Waarom zou je dan moeten syncen met de decoder?

Het enige probleem is dat de decoder bij mijn ouders staat en kan er voorlopig niet naartoe. En uitleggen via telefoon zal niet lukken vrees ik.

 

Op het eerste zicht zou ik ook denken dat decoder daar niks mee te makken heeft maar langs de andere kant moet alles gesynchroniseerd lopen tussen beide en in dit geval zou her eventueel wel iets kunnen in orde komen hierdoor, maar zeker ben je nooit.
De vorige keer had blijkbaar iedereen het voor en nu heb ik het probleem niet in ieder geval.

Hier hetzelfde probleem. Enkel via de pickx website. Als ik de website open, moet ik steeds opnieuw inloggen. Dat is normaal. De docoder kan ik momenteel niet herstarten, maar ik denk ook dat dit niets gaat helpen.

Bij mij is het begonnen, toen ik eens een opkuis gedaan heb via de pickx website. Alles gewist wat ik al bekeken had.

Reputatie 5
Badge +2

ik heb de decoder herstart, maar het veranderd niet, bij het vorige probleem zijn alle zendingen ok gekomen, waarschijnlijk via een ingreep van jullie, verschillende personen hadden toen ook last van het probleem en bij hun ook opgelost

pickx is via de computer dus ik denk niet met de decoder te herstarten dat dat daarmee opgelost is, 

met de tv, dus decoder geen probleem, alles werkt goed

enkel via pickx dus op de computer doet zich dat probleem voor, je ziet de opnamen maar dus enkele op decoder te bekijken

 

hierbij enkele voorbeelden

 

heb bij mij nog eens gecheckt en het is orde

Kan je dan even zowel de toestellen waar de Pickx app op draait en de decoders herstarten? Normaal zou er een workaround geïmplementeerd zijn voor dit probleem. 

Reputatie 5
Badge +2

ik blijf niet ingelogd op pickx, iedere keer dat ik wil kijken moet ik terug inloggen

wat ik wel nu merk dat het opnamen van vier, vijf en zes zijn, de nederlandse zender ook maar dit gebeurd meestal zo, enkel te zien op decoder, 

één, vtm en q2 zijn ok 

Kan je even uitloggen op de pickx app en het daarna opnieuw proberen?

Reputatie 5
Badge +2

vandaag weer zelfde probleem bijna alles enkel op decoder

Reputatie 5
Badge +2

laatste opnames zijn zogoed als allemaal enkel op decoder

ter info: Deze keer niet bij mij 

Inderdaad, hier is ook terug alles enkel beschikbaar op decoder.

Bij mij zijn het wel zo goed als alle opnamens.

Ook heb ik een probleem met de eerste afleveringen van Training Day (nieuwe serie op Zes). De opnames van 2 april zijn niet beschikbaar. Dus kan deze niet bekijken. Kunnen jullie dit ook eens nakijken?

Reputatie 5
Badge +2

sedert gisteren staan er weer meer opname enkel op decoder, die anders wel gewoon te bekijken te zien zijn op TV, niet alle opnames zoals de vorige keer maar toch verschillende

Probleem opgelost, bedankt om dit zo snel op te lossen!!

Inderdaad bij mij is ook alles terug OK :thumbsup_tone3:

Reputatie 5
Badge +2

ik geloof dat het opgelost is , alle uitzendingen zijn weer op pickx te zien, dank voor de vlugge reactie

Reputatie 7
Badge +4

Er is inderdaad een probleem aan onze kant, de betrokken diensten kijken dit zo snel mogelijk na, voorlopig dus afwachten.

Helaas ook hetzelfde probleem

idem bij mij, heel beu :-(

Ik laat dit nakijken door ons IT team, bedankt voor jullie verwittiging. 

Als ik info krijg dan vernemen jullie het onmiddellijk.

 

Goeie avond,
Film die ik vorige week op de laptop bekeek, staat nu ook enkel via decoder.  Ongeveer 80 % is enkel via decoder te zien.   Met dank om dit te willen nazien. Groetjes

Goedenavond,

Heb net hetzelfde probleem als ik met de computer op de PIckx app inlog.Ik kan wel “Life TV” kijken maar mijn opnames zijn enkel via de decoder te bekijken.

Wat wel merkwaardig is, via mijn Smartphone werkt de Pickx app perfect en kan ik wel naar mijn opnames kijken.

Ik zit momenteel wel in het buitenland en kijk via het 4G netwerk.

 

Reputatie 5
Badge +2

dat is wat ik zo fijn vind aan dit forum, dat een probleem direct gemeld wordt, en dat er direct gereageerd wordt, zodat je direct ziet of het een persoonlijk of een algemeen probleem is, groetjes aan iedereen en bedankt voor de reacties

dat icoon verschijnt alleen maar als je chromecast HDMI stick en je toestel met de app op het zelfde netwerk / wifi netwerk zitten 

Nee.

En zie dat ook niet staan op de app?

Reageer