Vraag

opnamen pickx

  • 20 April 2020
  • 83 reacties
  • 1318 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

heb juist ingelogd in pickx op de computer en nu staan alle opnames als enkel te bekijken op de decoder, vanmorgen en gisteren was dit niet zo

heel raar fenomeen omdat het over alle opnamen ook die eerder wel te zien waren via de computer dus via pickx

hopelijk wordt dit opgelost want ik kijk wel niet veel via de computer maar kan toch voorkomen

 


83 reacties

Reputatie 5
Badge +2

inderdaad, de laatste opnamen zijn allemaal ok, zoals vermeld dus de dagen met problemen niet,  maar als het vanaf nu ok blijft zijn we weer tevreden

hopelijk komen er geen problemen meer en is het opgelost voor in de toekomst 

Reputatie 5
Badge +2

dat is wat ik zo fijn vind aan dit forum, dat een probleem direct gemeld wordt, en dat er direct gereageerd wordt, zodat je direct ziet of het een persoonlijk of een algemeen probleem is, groetjes aan iedereen en bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Duffie @claude_012 @Valencia @pieter_b hebben jullie al eens getest met uit te loggen en opnieuw in te loggen?

Reputatie 7
Badge +4

Er was inderdaad een probleem aan onze kant , dit zou ondertussen opgelost moeten zijn.

Ik heb snel eens gekeken op de Pickx app. Maar er zijn nog steeds opnames van vorige week niet beschikbaar. Die van gisteren zijn wel beschikbaar. 

Bv. The rookie, Supergirl, …

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad bij de opnames van 27 april tot en met 1 mei kunnen er problemen zijn. Helaas zijn deze opnames dus enkel via de decoder te bekijken.

Reputatie 5
Badge +2

sedert gisteren staan er weer meer opname enkel op decoder, die anders wel gewoon te bekijken te zien zijn op TV, niet alle opnames zoals de vorige keer maar toch verschillende

Ik heb dit hier ook.

Alle opnames enkel te bekijken via decoder?

Van verschillende zenders.

 

Ik kijk enkel via de laptop (gekoppeld aan TV-scherm met HDMI)

Inderdaad, hier is ook terug alles enkel beschikbaar op decoder.

Bij mij zijn het wel zo goed als alle opnamens.

Ook heb ik een probleem met de eerste afleveringen van Training Day (nieuwe serie op Zes). De opnames van 2 april zijn niet beschikbaar. Dus kan deze niet bekijken. Kunnen jullie dit ook eens nakijken?

Reputatie 7
Badge +4

Kan je even uitloggen en opnieuw inloggen?

Lukt dit op een ander toestel wel?
Over welke opnames gaat dit dan precies?

hier van het zelfde met de webversie de appversie is ok om opnames te bekijken.

Heb net uitgelogd en ingelogd. Alles blijft gelijk (ook met chrome/firefox)

Het gaat over alle opnames, gisteren heb ik de opnames van The Rookie op Vijf kunnen bekijken via laptop, vandaag staat er ‘beschikbaar op decoder’.

Opnames van Bull/De Mol/ … kan ik ook niet meer bekijken.

ter info: Deze keer niet bij mij 

Het is blijkbaar alleen de webversie die problemen geeft

Inderdaad, maar vanaf mijn smartphone kan ik niet streamen naar TV :(

Reputatie 7
Badge +4

Ik laat dit nakijken door ons IT team, bedankt voor jullie verwittiging. 

Als ik info krijg dan vernemen jullie het onmiddellijk.

Reputatie 5
Badge +2

laatste opnames zijn zogoed als allemaal enkel op decoder

Inderdaad, maar vanaf mijn smartphone kan ik niet streamen naar TV :(

heb je geen chromecast HDMI 

Nee.

En zie dat ook niet staan op de app?

dat icoon verschijnt alleen maar als je chromecast HDMI stick en je toestel met de app op het zelfde netwerk / wifi netwerk zitten 

Goedenavond,

Heb net hetzelfde probleem als ik met de computer op de PIckx app inlog.Ik kan wel “Life TV” kijken maar mijn opnames zijn enkel via de decoder te bekijken.

Wat wel merkwaardig is, via mijn Smartphone werkt de Pickx app perfect en kan ik wel naar mijn opnames kijken.

Ik zit momenteel wel in het buitenland en kijk via het 4G netwerk.

 

Goeie avond,
Film die ik vorige week op de laptop bekeek, staat nu ook enkel via decoder.  Ongeveer 80 % is enkel via decoder te zien.   Met dank om dit te willen nazien. Groetjes

Ik laat dit nakijken door ons IT team, bedankt voor jullie verwittiging. 

Als ik info krijg dan vernemen jullie het onmiddellijk.

 

idem bij mij, heel beu :-(

Helaas ook hetzelfde probleem

Reageer